112 θέσεις για τα AVRO RJ-100

  • Thread starter Thread starter avidriver
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Παιδια εγω παντως ετυχε να ταξιδεψω με το ιδιο αεροσκαφος (αν δεν κανω λαθος το SX-DVB), ΑΤΗ-ΚVA, KVA-ATH, μεσα σε διαστημα μιας εβδομαδας και στο πηγαινε ηταν 3+2 ενω στο γυρισμο ηταν 3+3!!
Μου εκανε φοβερη εντυπωση ποσο γρηγορα το αλλαξανε αλλα και το γεγονος οτι απο αποψη ανεσης ηταν αν οχι ιδιο, καλυτερο!!
Ολα τα καθισματα ηταν καινουργια και μαλλον πιο ελαφρια στην κατασκευη, εξου και τα 100 κιλα πιο ελαφρυ. (Επισης -100 επι οσα κιλα ζυγιζει το foot stand ισως ειναι και περισσοτερο απο +12 νεου τυπου καθισματα!!)Αν ειχε αλλαξει το φαρδος των καθισματων θα ηταν ελαχιστο (2-3 εκατοστα) ετσι ωστε μειωνοντας και το διαδρομο λιγο χωρεσαν αλλο ενα ανα σειρα.

Αpgrau.
 
Apgrau777":3v4btnv1 said:
οτι απο αποψη ανεσης ηταν αν οχι ιδιο, καλυτερο!!
Να ρωτήσω εγώ αν καθόσουν σε παράθυρο? Να ρωτήσω τις διαστάσεις σου? Αναφέρεσαι φαντάζομαι στο seat pitch το οποίο είναι όντως καλύτερο...
Γιατί εγώ στο παράθυρο (F) ένιωθα ότι αγγίζω τη καμπίνα και ότι παίρνω το σχήμα της σιγά,σιγά...

Apgrau777":3v4btnv1 said:
Ολα τα καθισματα ηταν καινουργια και μαλλον πιο ελαφρια στην κατασκευη, εξου και τα 100 κιλα πιο ελαφρυ. (Επισης -100 επι οσα κιλα ζυγιζει το foot stand ισως ειναι και περισσοτερο απο +12 νεου τυπου καθισματα!!)
Λογικό το βρίσκω αφού πρέπει να βάλει παραπάνω επιβάτες και καύσιμα. Είπε να κόψει λίγο από το κάθισμα...

Αν ειχε αλλαξει το φαρδος των καθισματων θα ηταν ελαχιστο (2-3 εκατοστα) ετσι ωστε μειωνοντας και το διαδρομο λιγο χωρεσαν αλλο ενα ανα σειρα.

Ο διάδρομος είναι αρκετά στενός, ευτυχώς που ο μακρινότερος προορισμός που τα στέλνει είναι το CAI για να μην πέσεις σε traffic jam (αλλά πάλι στο CAI οι πληρότητες δεν είναι και σούπερ οπότε ίσως είναι πιο χαλαρά)...

Επίσης, ο προγραμματισμός της εταιρείας είναι για turn around (στο αεροδρόμιο προορισμού και ενίοτε και στην Αθήνα) 35 λεπτών (παλιότερα ήταν 40 λεπτά) χρόνος που όπως έχει αποδειχτεί στην πράξη (θα δείτε το ριπόρτ σύντομα) δεν επαρκεί για να φύγει το αεροσκάφος στην ώρα του...

More details στο report που θα δείτε σύντομα :wink:
 
καλημερα σε ολους, σας παρακολουθω εδω και πολυ καιρο και ειπα να γινω μελος !
ταξιδεψα σαβ/κο kva - ath με avro 112 θεσεων......αντε εγω βολευτηκα στο 21 ( 20 και 21 row ειναι με 2 θεσεις )
καποιος ευσωμος ομως θα τα βρει μπαστουνια...
καμια σχεση με την ανεση παλαιοτερα αλλα βλέπεις το κερδος.........
 
Καλωσόρισες στο Forum.

Η Aegean (είναι πλέον προφανές*) αλλάζει σελίδα και από "καλόπιασμα" του πελάτη πάει στο "και χάρη σου κάνουμε".
Κρίμα γιατί κάποια στιγμή θα το βρει μπροστά της αυτό....


* Αλλαγή προς το χειρότερο στο πρόγραμμα bonus miles , αλλαγή προς το χειρότερο του inflight service , σύντομα χρέωση service fee και γενικότερα η αίσθηση που αφήνει στον (παλαιότερο επιβάτη της που έχει και μέτρο σύγκρισης)
 
Δυστυχώς, και μόνο δυστυχώς, συμβαίνει το παραπάνω φαινόμενο παντού!
Μείωση του κόστους, με συνέπεια την κακή παροχή υπηρεσιών.
Ας ελπίσουμε να είναι μεμονομένα γεγονότα αυτα!
Ας ελπίσουμε να αναβαθμιστούν οι υπηρεσιές της εταιρίας κι άλλο ειδάλλως σίγουρα θα το βρουν μπροστά τους.
Αλλά πιστέυω οτι τα AVRO ήταν λύση του παρελθόντος....όταν η εταιρία ήταν μικρότερη! Φυσιολογικά θα τα σπρώξει τα συγκεκριμένα αεροσκάφη, μιας και έχει στόχους για κάτι καλύτερο και το απέδειξε με τα AIRBUS.....
 
Γιατί θα το βρε μπροστά της? Aμα αυτές οι αλλαγές μειώσουνε την τιμή του εισιτηρίου δε θα βρει τίποτα μπροστά της, ισα ισα περισσότερος κόσμος θα ελκυστεί από την χαμηλή τιμή παρότι ο κόσμος που θα απωθηθεί από την μείωση των service quality.Ίσως να βλέπουμε την αρχή μιας τακτικής "loco" απτην Α3. Εγώ πάντως δεν είμαι κατά ούτε υπέρ εάν k στην φάση της ζωής μου που βρίσκομαι τώρα προτιμώ το point-το-point-loco-transfer παρα το μπερδεway-highlux-700cm pitch-10000$-transfer.


just my 2 cents:)
 
Αγαπητέ cavo_paradiso ,

Το ότι θα το βρει μπροστά της είναι σίγουρο (κατά την ταπεινή μου άποψη) , προφανώς δεν αναφέρομαι σε σύντομο χρονικό διάστημα (πχ μηνών...) και φυσικά όσο διαρκεί η υπάρχουσα κατάσταση (ΚΑΜΙΑ real LoCo στην Ελλάδα , την Ολυμπιακή στον λήθαργό της κλπ) ..

Επίσης η Aegean είναι φθηνότερη (και όχι πάντα) αν κλείσεις on line τα εισιτήρια σου ΜΗΝΕΣ πριν.
Σε διάστημα μηνός και κάτι είναι σαφώς ακριβότερη από την Ο.Α στα εσωτερικού αλλά όπως διαπιστώσαμε πρόσφατα και στο εξωτερικό) https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=32&t=5097&p=70719#p70719
 
Ετυχε προσφατα να ξαναταξιδεψω με RJ-100, ενω ενδιαμεσα ειχα πεταξει και με το airbus αλλα κ με το b737...
Η αποψη μου ισχυει..Ναι μεν ο διαδρομος ειναι στενος και οντως δυσκολευει στην επι/αποβιβαση ενος γεματου αεροσκαφους, οπως αυτο που με εφερε απο Θεσσαλονικη, αλλα καθομουν ανετα. Και μαλιστα,πιστευω, πιο ανετα απ'οτι καθομουν στο Α320 της EasyJet για Βερολινο...
Το σίγουρο κακό ηταν ομως ο χωρος που μενει για χειραποσκευες...ειδικα για οσους καθονται κατω απο τα φτερα!!
 
Apgrau777":18p07lhy said:
πιο ανετα απ'οτι καθομουν στο Α320 της EasyJet για Βερολινο...
Καλά πιο στενά από ότι στην easyjet δύσκολα θα βρεις ;) Και μια λεπτομέρια: Α319 έχει η easyjet και όχι Α320 :wink:
 
Top