112 θέσεις για τα AVRO RJ-100

  • Thread starter Thread starter avidriver
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η easyjet έχει πια και Α-320(κληρονομιά της GB) σε διαμόρωση 174 θέσεων..θα το διαπιστώσουν όσοι φέτος το καλοκαίρι κάνουν το ATH-LGW..Πάντως εγώ σε αντίθεση με ό,τι έχω διαβάσει εδώ τα..αβρουδάκια μου φαίνονται ήσυχα αεροσκάφη καθόλου θορυβώδη..
 
Εχεις απολυτο δικιο, εχω πεταξει με σχεδον ολους τους τυπους α/φων που δρομολογουνται στην Ευρωπη, τα " αβρουδακια "
της A3 και LH μου δινουν μια ξεχωριστη αισθηση ασφαλειας..ισως να ειναι και οι 4 engines ??
 
ίσως και αυτό..απ'την άλλη δεν ξέρω αν θα άντεχα σε πτήσεις μεγαλύτερες της μιαμισης ώρας..με κόπο αντε 2..είναι λίγο κλειστοφοβικά για μένα εκεί μέσα ειδικά στις θέσεις που βρίσκονται κάτω απο τα φτερά..ξέρω παράλογο αλλά πάνω από το φτερό νιώθω καλύτερα..εκτός αν πετάς με CRJ-200 :shock:
 
Οταν ειχαν 100 θεσεις 2-3 ειταν τα ποιο ανετα αεροσκαφοι, φαρδια καθησματα, φαρδεις διαδρομοι, τωρα με 3-3 εχουν γινει τα ποιο στενα, κριμα! Παντως για 1-1/2 ωρα ταξιδη ειναι υποφερτα!
 
δεν έχω πετύχει εδώ και πολύ καιρό τα αβρουδακια με το νεο configuration..ελπιζω ετσι για την εμπειρία..πρέπει να ΄ψαξω να βρω πτήση της αιγαίου με αβρο να κλέισω..αν και παρ-κυρ που κατεβαλινω αθήνα στις απογευματινες πτήσεις θαχει 733,734 ή Α-320..αν πάω σε κανα νησί
 
Την Τρίτη 5/2/08 πέταγα με AVRO σε διαμόρφωση112 θέσεων RHO-ATH.
Το άνετο 100αρι έχει γίνει ενα στενάχωρο 112αρι ειδικά αν έχεις θέση Α η F.
Προσωπικά απογοητεύτηκα ,γιατί η AEGEAN μας έχει συνηθίσει σε αλλαγές
προς το καλύτερο!!!!
 
Δυστυχως ειναι αλλη μια συνεπεια της εδραιωσης στην Ελληνικη αγορα της εταιρειας, καθως και της πολυπλευρης αναπτυξης της οτι και να σημαινει αυτο; παντα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Βιωσα και γω τη στριμωξη και την καποια δυσφορια σε πτηση ATH-CHQ στις 2/02. Ποσο μαλλον οταν ειχαμε συνηθισει την μεχρι προτινος ανεση απο τα avrakia σε συγκριση με τα Β737.
Η αυξηση του μεριδιου αγορας ἠ/και της κερδοφοριας επρεπε να συνεχιστει με βαση τη στρατηγικη της συνεχους ποιοτικης εξυπηρετησης του πελατη-επιβατη, αφου αυτο κατα κυριο λογο ειχε αρχικα επιλεξει η εταιρεια.
 
Έτσι είναι φίλοι μου, αν παίζεις μονότερμα στην έδρα σου και καλό παιχνίδι να μην κάνεις η εξέδρα είναι μαζί σου.
Πάντως, δε νομίζω ότι είναι τόσο ανυπόφορο σε πτήσεις μιας ώρας το πολύ.
Το κακό θα ήταν, αν έκανε ανάλογη κίνηση με τα Airbus
 
ναι..σκεψου τα Α-320 σε 180 διαρρύθμιση..φρικη!! :shock:
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

χθες ηρθα με αβρουδάκι απο αθήνα..είχα να μπω από πριν τα αλλάξουν σε 112θέσια!..δεν μπορώ να πω ότι το βρηκα τραγικά στενό..σίγουρα μικρυνε το φαρδος του διαδρόμου αλλα οκ..οχι κατι σοβαρό..ναι,αμα καθεσαι παραθυρο νιωθεις μια ελαφρα στενότητα αλλά όχι κατι το ιδιαίτερο..εγω βεβαια καθόμουν μπροστά και διαδρομο (5C)..το seat pitch παραμένει καλό,δεν ειμαι βεβαια ντερέκι (1,76),αλλά το βρηκα πολυ ανεκτό..δεν ξερω πως είναι τα πραγματα στις 2 τελευταιες σειρές πίσω που στενεύει και εχει 2 καθισματα και οχι 3..
 
Top