112 θέσεις για τα AVRO RJ-100

Δηλαδή

+ βάρος 12 καθισμάτων
- βάρος 100 υποποδίων
= - 100 κιλά;

θα πρέπει το κάθε υποπόδιο να ζύγιζε ...μπόλικα. Μήπως έγινε και αλλού το 'αδυνάτισμα';
 
πριν μερικα χρονια πεταξα ΜΧP VALENCIA με ΑΖ με AVRO
νομιζω οτι ηταν 112 θεσεων αν θυμαμε καλα,
παντος σε καθε περιπτωση ηταν πολυ στεναχωρα για πτηση 2,5 ωρων.
 
GIANNIS_ATH":2utdbig8 said:
πριν μερικα χρονια πεταξα ΜΧP VALENCIA με ΑΖ με AVRO
νομιζω οτι ηταν 112 θεσεων αν θυμαμε καλα,
παντος σε καθε περιπτωση ηταν πολυ στεναχωρα για πτηση 2,5 ωρων.

Ήταν 117 με τα παλιά καθίσματα. Όπως αυτά της KLM express (αν δε με απατά η μνήμη μου)
 
Σήμερα πέταξα HER-ATH με ARJ και διαπίστωσα ότι η άνεση κυμαίνεται στα ίδια πολύ καλά επίπεδα με την προηγούμενη διαμόρφωση . Δεν ξέρω αν είμαι λίγο off-topic αλλά αυτό που βρήκα ενοχλητικό ήταν τα επίπεδα θορύβου (πάντα σε σύγκριση με το 737).
 
Πέταξα πριν ένα μήνα για Ηράκλειο με διαμόρφωση 3+2 και πριν μια βδομάδα για Ρόδο, με τη νέα διαμόρφωση 3+3. Δεν παρατήρησα καμία διαφορά στην άνεση, παρά μόνο στο πλάτος του διαδρόμου, ο οποίος είναι πολύ στενός με τη νέα διάταξη.
 
H εμπειρία μου με ARJ είναι από ένα 3+3 της Azzura και ένα 3+3 της Αir France. Συμφωνώ για το πλάτος του διαδρόμου, στενό.
 
Ο γνωστός κεντροδεξιοαριστερός ψάλτης ξαναχτυπά

..μέ την εξής απορία:

Βάζουμε σέ ένα αεροπλάνο περισσότερους επιβάτες απ'όσους έπαιρνε πρίν και στενεύουμε τον μεταξύ τών θέσεων διάδρομο.Τί θα συμβή σέ περίπτωση που χρειαστή emergency evacuation;

Γκούχ γκούχ
 
εφόσον το αεροσκάφος είναι certified για 117 καθίσματα και η aegean δεν είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία που το χρησιμοποιεί σε διάταξη 3-3 νομίζω πως δεν τίθεται τέτοιο θέμα.
 
Γνωριζει κανεις εαν ολλα τα Avro εχουν πλεων 112 θεσεις η ποια εχουν και ποια οχι?
 
Τα DVD και DVE δεν έχουν τροποποιηθεί ακόμα..
 
Top