2109666666

  • Thread starter Thread starter milou
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
το 9666666 ειναι αυτο που αναφερομαι, δυτυχως. και οχι μονο για σημερα, αλλα για τις τελευταιες 10 μερες που προσπαθω, αλλα πλεον πλησιαζει η αναχωρηση και..ζοριζομαι!
μεχρι στιγμης πηρα τηλεφωνο ολα τα γραφεια Αθηνων αλλα προφανως μπερδευτηκαν και στην απεργια της ΟΛΜΕ συμμετεχει και η Ολυμπιακη τιμης ενεκεν.
απο ολα αυτα τα τηλεφωνα και γραφεια το σηκωσε μονο ενας στη Συγγρου και με συνδεσε με το τμημα κρατησεων του 96666666....και ξανα μανα στα ιδια....
 
bari":3lne49ie said:
το 9666666 ειναι αυτο που αναφερομαι, δυτυχως. και οχι μονο για σημερα, αλλα για τις τελευταιες 10 μερες που προσπαθω, αλλα πλεον πλησιαζει η αναχωρηση και..ζοριζομαι!

Πάντως την περασμένη εβδομάδα που είχα καλέσει το 9666666 (κατά τις 7μ.μ.) είχαν απαντήσει αμέσως.
Μήπως να δοκίμαζες και απόγευμα;
Επίσης μήπως να δοκίμαζες με email στο telsales @ olympic-airways.gr ζητώντας να σε καλέσει κάποιος το συντομότερο δυνατό επειδή δεν μπορείς να τους πιάσεις στο τηλέφωνο;
 
Παιδια δουλευω εκει(αν και τωρα ειμαι εκτος συμβασης).
Λοιπον, επειδη εχουμε μεινει 3 κ ο κουκος αυτο που θα ηθελα να σας προτινω ειναι να περνετε ειτε 7.20 το πρωι(δυσκολη ωρα),ειτε 13:40 που ειναι ολες οι βαρδιες και με το ζορι τα φτανουμε τα 10 ατομα, ειτε κατα τις 19+ το απογευμα που πεφτει η δουλεια Παντως μη περνετε κατα τις 9 και τις 17.00 διοτι γινεται της τρελης...Βλεπετε πρεπει ντε και καλα να μας βριζουν επειδη "καθομαστε και δε δουλευουμε"...Αν ειμασταν οι περσινοι δε θα περιμενε κανενας.Αλλα εχουν φυγει ολοι οι θπαλληλοι και εχουμε μεινει οι τελευταιοι να περιμενουμε το τελος...Προπερσυ υπηρχε εναε μεσος ορος 19 ατομων ανα βαρδια,και προπερσι 30...Φετος ο μεσος ορος ειναι 10.

Και για ερωτησεις που δεν εχουν τοσο μεγαλη σημασια η δε χριζουν αμεσης απαντησης καλυτερα να στελνετε μαιλ στο telsales γιατι ειμαστε 2 ατομα που το βλεπουμε παραλληλα με τις γραμμες.Παντως δε καθομαστε...Eιναι αδικος χαρακτηρισμοσ οτι καθομαστε γιατι ειμαστε δυσαναλογοι με τις γραμμες που ερχονται...Και σαs διαβεβαιω ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΕΣA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ MONIMOΣ.Ολοι ειμαστε συμβασιουχοι, οι περισσοτεροι ειναι στη 2η τους χρονια και δεν καθονται.Συγκεκριμενα η βαρδια μας ειναι ολη συνεχομενη και περιπου στη μεση εχει ο καθενας ενα διαλλειμα μισης ωρας.Και λιγη ειναι με τοσο βρισιμο που ακουμε!

Αυτα απο μενα!
 
Εαν εισε απ'εξω αλλιος τα νομιζεις και αλλιος ειναι. Το τελος δεν ειναι σιγουρο η Κυβερνηση θα σας φερει νεο αφεντικο και ολα θα φτιαξουν!!!
 
πολυ διαφωτιστικες οι διευκρινησεις και ομολογω οτι το πρωτο πραγμα που σκεφτεται καποιος περιμενοντας 45 λεπτα δεν ειναι καλο!
η αληθεια ειναι οτι οταν καλεσα αργοτερα το απογευμα εξυπηρετηθηκα αμεσως απο μια πολυ ευγενικη κοπελα.
λυπαμαι ειλικρινα που δουλευετε κατω απο αυτες τις συμθηκες, οπως επισης λυπαμαι για εμενα σαν επιβατη που η περιπετεια μου για μια αλλαγη πτησης συνεχιζεται μιας και δε μπορεις να πληρωσεις ουτε με τηλεφωνικη εντολη ουτε απο το ιντερνετ...
ατελειωτη περιπετεια για ολους μας... :?
 
Το ξερω και εμεις αναρωτιομαστε για την αργοπορια για την εγκατασταση ολων των συστηματων.Γενικα η σελιδα της ΟΑ αργησε να φτιαξει και παλιοτερα ειχαμε πολλα προβληματα, αλλα και τη σελιδα την εφτιαξαν ανθρωποι που ξερω και δεν εχουν βγαλει καμια σχολη web design...
Αλλα δεν ειναι μονο αυτο που γινεται.Ας πουμε οτι μας χαλαει το FAX μεσω του οποιου δεχομαστε τη φωτοτυπια ταυτοτητας και πιστωτικης οσων δεν εχουν καρτα icarus(2109666254).Πολλοι απο μας δεν αναλαμβανουν να εκδωσουν εισιτηρια χωρις το FAX και θα πουν στον επιβατη ειτε να παρει αλλη μερα ειτε να παει σε γραφειο ΟΑ για να το εκδωσει.Αυτο ειναι ταλαιπωρια για εσας,αλλα κι εμεις ειμαστε με δεμενα τα χερια..Γιατι το καλοκαιρι πολλες φορες πηραν με πλαστες καρτες καποιοι Αραβες ολοι με ονοματα Abdul Rahim η παρεμφερη και χρεωναν(αλλα ευτυχως τους καταλαβαμε)κλεμενες πιστωτικες.Για τα πρωτα ποσα που χρεωθηκαν παραλιγο να μας πανε στα δικαστηρια.Ο ανθρωπος όμως που ακουει οτι πρεπει να στειλει FAX αγανακτει..Λυπουμαστε γι'αυτο,και εγω πολλες φορες μιλαω με εποπτες και αν κρινω οτι γινεται προχωραω σε εκδοση χωρις FAX αλλα ειναι κατι που δε φταιμε...Και οσο για τις αλλες χρεωσεις "Δεν υπαρχουν χρηματα".Αυτη ειναι η απαντηση.Δεν εχει χρηματα η εταιρια προκειμενου ν αγορασει απο την EDS τα συστηματα αυτα για το AXS RES.Εδω μας δινουν αδειες ανευ χωρις να το θελουμε για να κοψουν το επιδομα αδειας που περναμε γιατι δεν εχει η εταιρια να μας πληρωσει.Εγω που προλαβα και τελειωσα εδω και 2 μηνες ακομα μου χρωστανε και κατα καιρους μου δινουν τα λεφτα.Ας πουμε μου βαζουν ανα 2-3 βδομαδες περιπου 150 ευρω μεχρι τα 650 που 8α παρω(που ειναι μερες που ηταν η νομιμη αδεια που δε πηρα).Με αποκορυφωμα βεβαια τη μερα που μου εκαναν καταθεση 2,75 ευρώ(!).Γενικα η εταιρια εχει στερεψει.Και τωρα που καηκε η Φιλελληνων και η Πατρα ολα αυτα δε θα φτιαχτουν ξανα.
 
bari":j8a1ynsk said:
επισης λυπαμαι για εμενα σαν επιβατη που η περιπετεια μου για μια αλλαγη πτησης συνεχιζεται μιας και δε μπορεις να πληρωσεις ουτε με τηλεφωνικη εντολη ουτε απο το ιντερνετ...

Αυτό πράγματι είναι απαράδεκτο που συνεχίζεται εδώ και πολύ καιρό (από την πρώτη μέρα που στο 9666666 άρχισαν να χρεώνουν κάρτες).
Και το μόνο που χρειαζόταν (αν το μηχανογραφικό σύστημα δεν μπορεί να το υποστηρίξει) είναι στη χειρότερη ένα απλό μηχάνημα πιστωτικών καρτών όπως αυτά που έχουν σε όλα τα καταστήματα στο οποίο ο υπάλληλος θα μπορούσε να πληκτρολογεί τον αριθμό της κάρτας και να κάνει τη χρέωση για την αλλαγή, εφόσον το ζητούσε ο πελάτης.

NFEEFE":j8a1ynsk said:
Ας πουμε οτι μας χαλαει το FAX μεσω του οποιου δεχομαστε τη φωτοτυπια ταυτοτητας και πιστωτικης οσων δεν εχουν καρτα icarus(2109666254).Πολλοι απο μας δεν αναλαμβανουν να εκδωσουν εισιτηρια χωρις το FAX και θα πουν στον επιβατη ειτε να παρει αλλη μερα ειτε να παει σε γραφειο ΟΑ για να το εκδωσει.Αυτο ειναι ταλαιπωρια για εσας,αλλα κι εμεις ειμαστε με δεμενα τα χερια..Γιατι το καλοκαιρι πολλες φορες πηραν με πλαστες καρτες καποιοι Αραβες ολοι με ονοματα Abdul Rahim η παρεμφερη και χρεωναν(αλλα ευτυχως τους καταλαβαμε)κλεμενες πιστωτικες.Για τα πρωτα ποσα που χρεωθηκαν παραλιγο να μας πανε στα δικαστηρια.Ο ανθρωπος όμως που ακουει οτι πρεπει να στειλει FAX αγανακτει..Λυπουμαστε γι'αυτο,και εγω πολλες φορες μιλαω με εποπτες και αν κρινω οτι γινεται προχωραω σε εκδοση χωρις FAX αλλα ειναι κατι που δε φταιμε...

Είναι εντελώς οπισθοδρομικό εν έτει 2008 αεροπορική εταιρία (και οποιαδήποτε εταιρία γενικά) να ζητάει fax με φωτοτυπία της κάρτας για τηλεφωνική χρέωση.
Όπως οι άλλες αεροπορικές (και στην Ελλάδα) δέχονται χρέωση κάρτας τηλεφωνικά χωρίς κανένα fax, έτσι έπρεπε και η Ολυμπιακή.
Τι το διαφορετικό έχει η Ολυμπιακή σε σχέση με τις άλλες εταιρίες, που μόνο σε αυτή χρησιμοποιούν κλεμμένες κάρτες;
 
Είναι εντελώς οπισθοδρομικό εν έτει 2008 αεροπορική εταιρία (και οποιαδήποτε εταιρία γενικά) να ζητάει fax με φωτοτυπία της κάρτας για τηλεφωνική χρέωση.
Όπως οι άλλες αεροπορικές (και στην Ελλάδα) δέχονται χρέωση κάρτας τηλεφωνικά χωρίς κανένα fax, έτσι έπρεπε και η Ολυμπιακή.
Τι το διαφορετικό έχει η Ολυμπιακή σε σχέση με τις άλλες εταιρίες, που μόνο σε αυτή χρησιμοποιούν κλεμμένες κάρτες;


Εχει το μειονεκτημα οτι δεν εχει δικαιωμα να κανει λαθος.Σχεδον ολοι οσοι περνουν ειναι καχυποπτοι και για το παραμικρο που τους φαινεται περιεργο φωναζουν.Δε μπορουμε να κανουμε λαθος και αναγκαστικα γινεται αυτο.Δεν το επικροτει κανενας αλλα αυτο αποφασιζεται απο τη διοικηση που εχει βαλει η κυβερνηση που δεν εχει καμια σχεση με αεροπορικες εταιριες.Σα να βαλουν εμενα να διευθυνω ποδοσφαιρικη ομαδα.Απλα δε μπορω και δε με νοιαζει.


Περιστατικο:
Κυριος εχει παρει μεσα στην ειρωνια για εναν συγγενη του λεγοντας οτι εκτος απο ολα τα αλλα θελει και καποιον απο την ΟΑ κουβαλισει τις βαλιτσες του συγγκενη του.Αυτη η υπηρεσια ειναι αεροδρομιου και οχι ολυμπιακης.Αλλα οταν του το ειπα η απαντηση του ηταν "Αν δε μπορειτε θα παρω την αλλη εταιρια που το εχει στα στανταρ της".Αλλα απ'οτι μου ειπε ανθρωπος της Α3 δεν υπαρχει τετοια υπηρεσια.Επρεπε να φωναζει και να κανει ετσι?Αν μιλουσε με την Αιγαιου δε θα ελεγε τιποτα.Απλα ετσι ειναι.Εμεις ¨δε κανουμε καλα τη δουλεια μας και καθομαστε¨ μονο.Ετσι εχει μαθει να νομιζει ο κοσμος και αυτο δεν θα αλλαξει δυστυχως οτι και αν πω εγω η οποιοσδηποτε αλλος.

Αυτό πράγματι είναι απαράδεκτο που συνεχίζεται εδώ και πολύ καιρό (από την πρώτη μέρα που στο 9666666 άρχισαν να χρεώνουν κάρτες).
Και το μόνο που χρειαζόταν (αν το μηχανογραφικό σύστημα δεν μπορεί να το υποστηρίξει) είναι στη χειρότερη ένα απλό μηχάνημα πιστωτικών καρτών όπως αυτά που έχουν σε όλα τα καταστήματα στο οποίο ο υπάλληλος θα μπορούσε να πληκτρολογεί τον αριθμό της κάρτας και να κάνει τη χρέωση για την αλλαγή, εφόσον το ζητούσε ο πελάτης.

Δεν ειναι θεμα μηχανιματος.Υπαρχει μηχανημα.4 εχουμε.Ειναι υπεραρκετα.Το θεμα ειναι οτι μετα κλεινεις ταμειο και πρεπει να το κανεις σε συναρτηση με το συστημα που χρησιμοποιεις , δε το κανεις απλα με οσα χρεωσες.Τσεκαρεις χρεωσεις και εισιτηρια που εκδοθηκαν και μετα επιβεβαιωνεις καθε συναλλαγη.Επειδη πλεον η ΟΑ δε χρησιμοποιει δικο της συστημα καθε προσθετο που ζηταει το πληρωνει στην EDS. Πρεπει πρωτα να βρεθουν τα χρηματα και μετα να φτιαχτει η εφαρμογη αυτη για το συστημα κρατησεων της ΟΑ.Αλλα ποιος απο αυτους ασχολειται με μια εταιρια που σε λιγο θα κλεισει ?Εδω δε ξερουμε ποιοι θα δουλευουμε και ποιοι οχι.4 μηνες εμειναν.Ουτε της Φιλελληνων το γραφειο δε θα φτιαξουν που καηκε.
 
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το γεγονός ότι δέχονται πιστωτικές κάρτες από τις ιστοσελίδες τους, χωρίς να κάνουν κάποιον παραπάνω έλεγχο από από αυτόν που κάνει η τράπεζα και το σύστημα πληρωμών με τα οποία είναι συνδεδεμένες, ενώ από το τηλέφωνο, έχουμε μια ολόκληρη διαδικασία προκειμένου να εξακριβωθεί η γνησιότητα της κάρτας, η οποία θα εγκριθεί μέσα από μία ανάλογη διαδικασία πιστοποίησης.

Πάντως, αν εξαιρέσεις το ότι κάποιες φορές πρέπει να περιμένεις αρκετά, κατά τα άλλα, οι υπάλληλοι στο 21096666666 είναι ευγενέστατοι και εξυπηρετικότατοι και ποιος ξέρει τι ακούνε καθημερινά από ανθρώπους που είναι δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο.

Να προσθέσω ότι το AXSRES (το οποίο πιστεύω ότι έρχεται δεύτερο μετά το αξεπέραστο Amadeus Altea) είναι έτη φωτός μπροστά από τον ΕΡΜΗ που είχαν κάποτε, αλλά επειδή ακριβώς είναι προϊόν μιας ξένης εταιρείας, τα επιπλέον modules (π.χ. booking management, fleet management, crew management, operations) χρεώνονται αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ. Σκεφτείτε μόνο ότι αν η ΟΑ είχε αγοράσει κάποια επιπλέον modules, ως επιβάτες θα είχατε τις ίδιες δυνατότητες εξυπηρέτησης με αυτές της ιστοσελίδας ή του τηλεφωνικού κέντρου της Swiss, η οποία και είναι ο μεγαλύτερος χρήστης του συστήματος αυτή τη στιγμή, με την Brussels Airlines να ακολουθεί δεύτερη και την ΟΑ τρίτη, τουλάχιστον στην Ευρώπη.
 
bari":6ooicv9w said:
επισης λυπαμαι για εμενα σαν επιβατη που η περιπετεια μου για μια αλλαγη πτησης συνεχιζεται μιας και δε μπορεις να πληρωσεις ουτε με τηλεφωνικη εντολη ουτε απο το ιντερνετ.Είναι εντελώς οπισθοδρομικό εν έτει 2008 αεροπορική εταιρία (και οποιαδήποτε εταιρία γενικά) να ζητάει fax με φωτοτυπία της κάρτας για τηλεφωνική χρέωση.Όπως οι άλλες αεροπορικές (και στην Ελλάδα) δέχονται χρέωση κάρτας τηλεφωνικά χωρίς κανένα fax, έτσι έπρεπε και η Ολυμπιακή.
Τι το διαφορετικό έχει η Ολυμπιακή σε σχέση με τις άλλες εταιρίες, που μόνο σε αυτή χρησιμοποιούν κλεμμένες κάρτες;

Το καλοκαιρι μου ζητησε το ιδιο και η TAP.....................
 
Top