2109666666

  • Thread starter Thread starter milou
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εχεις δικιο σε αυτο που λες.

Απλα πριν βγαλουμε συμπερασμα ας σκεφτουμε τι μπορει να εχει περασει ο καθε υπαλληλος .
Με ενα :D και λιγη υπομονη ολα γινονται προς οφελος μας
 
Freporter":1e0nvtys said:
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι το προσωπικό που απαρτίζει το τηλεφωνικό κέντρο των Ο.Α είναι αγενέστατο...

Εγώ πάλι όσες φορές έχω επικοινωνήσει ήταν ευγενέστατοι...
 
NFEEFE":3mdmqlym said:
Αλλα δε πρεπει βγαζεις γνωμη για μια ολοκληρη εταιρια για εναν ανθρωπο.
Και όμως: ο υπάλληλος με τον οποίο τηλεφωνάω είναι η βιτρίνα της εταιρίας. Υπάλληλοι μαργαριτάρια απλά ΔΕΝ πρέπει να υπάρχουν και όταν δεν είμαι σε καλή μέρα (που συμβαίνει σε όλους μας) δεν μου φταίει σε τίποτα ο πελάτης με τον οποίο μιλάω.

Τα ζω αυτά καθημερινά, μιας και είναι το επάγγελμά μου και έχω ένα τμήμα από 25 agents που εκπροσωπούν την εταιρία στην οποία εργάζομαι στο τηλεφωνικό κέντρο, αλλά και στο shop μας. Και πίστεψέ, ούτε το μαργαριτάρι δεν θα αντέξει πολύ καιρό αλλά ούτε το άτομο που κάθε δεύτερη μέρα δεν έχει καλή μέρα.

Μια φορά στην ζωή μου έχω τηλεφωνήσει στο 2109666666 πριν χρόνια. Σε γενικές γραμμές η συζήτηση ήταν σύντομη και πήρα τις πληροφορίες που ήθελα. Σε λογικά επίπεδα όλα. Το πως είναι σήμερα, δεν το γνωρίζω.
 
Δυστυχώς δεν μπορώ να μεταφέρω το ύφος της κυρίας που συνομίλησα,προκειμένου να κλείσω εισιτήριο με την εταιρεία στην οποία εργάζεται,όταν τη ρώτησα τι θα γίνει αν κλείσει η εταιρεία.Το ύφος της ήταν τέτοιο που νόμιζα ότι ήμουν κάποιος παρακατιανός που μπήκα στα πόδια της.Παρόλο που ήμουν ευγενικός όπως είμαι πάντα όταν μιλάω σε αγνώστους.Μου έχει τύχει ξανά.Συνήθως αποφεύγω να κλείνω τηλεφωνικώς τα εισιτήρια,προτιμώ κάποιο ταξιδιωτικό γραφείο,ή το internet αλλά εχθές το έκανα για να πληροφορηθώ τι μέλει γενέσθαι,αλλά το μετάνιωσα.
 
Εγω παιδια οσες φορες εχω επικοινωνησει με το τηλεφωνικο κεντρο και αμεσως το σηκωσαν και ευγενεστατες ηταν ολες!!!
Μαλιστα τελος Δεκεμβρη ειχα κανει e-checking για εναν φιλο μου που πεταγε Νεα Υορκη και εκ των υστερων μου ειπε οτι ηθελε θεση σε εξοδο κινδυνου για μεγαλυτερη ανεση και πηρα τηλεφωνο, μου ακυρωσαν την ιδη κρατημενη θεση και μου ειπαν οτι μπορω να ξανα-τσεκαρω διαλεγωντας οποια θεση ειθελα πολυ ευγενικα, που πραγματικα μου ειχε κανει πολυ εντυπωση!
 
Βασικα δε θα επρεπε να κανει αυτο εντυπωση αλλα η χ,ψ κυρια/ος που δε μιλησε καλα.Εχουν αλλαξει τα πραγματα στο τμημα και πρεπει να φυγει καποια στιγμη η λογικη του κοσμου η οποια λεει οτι "Δημοσιο ειναι αρα τα ξυνουν"(μετα συγχωρησεως...!) και γενικα η λογικη του "Θα παρω και θα μου μιλησουν χαλια γιατι ειναι δημοσιοι υπαλληλοι".Με συμβασεις ιδιωτικου δικαιου βεβαια αλλα αυτο δε το ξερουν και πολλοι,και μενουν στο οτι πληρωνονται και καλα 2000, ενω οι νεοι συμβασιουχοι παιρνουν το πολυ 800 εκτος αν εχουν πολλα πτυχια,αν εχουν παιδια,αν ειναι παντρεμενοι κλπ.

Παντως επειδη το ειπα μεσω πμ στον freporter αν εχει καποιος προβλημα με τον τροπο που του μιλησαν μπορει απλα να ζητησει ενα ονομα υπαλληλου και να το αναφερει.Κανενας δε θα αρνηθει να σου δωσει το ονομα του.Μετα υπαρχουν οι αναλογες κινησεις που μπορουν να γινουν,και εχουν γινει και στο παρελθον με ατομα που δε μιλουσαν καλα στο τηλεφωνικο κεντρο.
 
Μιας και μιλαμε για το αγαπημενο μου νουμερακι και μιας και εχουμε πει τοσα,θα ηθελα να σας γραψω τι ακουω καθημερινα απο επιβατες,μετα την ολοκληρωση της συμφωνιας απο τη MIG!

Πρωτη,και πιο συνηθισμενη φραση ειναι η εξης:
1)Βιογραφικα για τη νεα εταιρια ξερετε σε ποια σελιδα στελνουμε?
Μα παιρνεις τις κρατησεις να το πεις αυτο,περιμενεις αρκετη ωρα στο ακουστικο για κατι τετοιο?

2)Τωρα με τη καινουρια εταιρια δε πιστευω τα αεροπλανα να μη τα επισκευαζετε και να τα εχετε παρατησει!
No comment!Απλα no comment!

3)Βλεπω φθηνηναν τα εισιτηρια τωρα που γινετε ιδιωτικοι!
Δειτε και απο κατω...

4)Επιβατης κλεινει για πασχα ATH-RHO-ATH και φυσικα πλεον σε Υ-Μ.Η απαντηση του οταν ακουσε τιμη:
Πωπωωωω...Πολυ ακριβοι γινατε τωρα που ειστε ιδιωτικοι!

5)Ειστε πιο εξυπηρετικοι τωρα που ιδιωτικοποιηκατε
Οι ιδιοι ειμαστε κυριε...Ευχαριστουμε για το κοπλιμεντο ομως!

Για να δειτε τι κλιμα επικρατει!Πλακα εχει παντως...!
 
Σημερα η βουλευτης του ΚΚΕ κα Καφανταρη ηρθε και μιλησε στο τμημα κρατησεων της ΟΑ.Δε μπορω να πω οτι τη πολυακουσα,αλλα μας εκανε ανω κατω η κυρια.Δεν εχω τιποτα εναντιων της,αλλα ακουστε την εξης ιστορια:

Κανονικα,μιας και δουλευουμε κυριακες και αργιες,πληρωνομαστε για αυτες κατι παραπανω(απολυτως νομιμα,οπως γινεται σε ολες τις εταιριες αλλωστε).Τον τελευταιο μηνα στη δικη μας διευθυνση(ΓΔΕΥΑΕ)δε πληρωθηκε κανενας για τις κυριακες που δουλεψε.Βγηκε λοιπον η φημη οτι ο νεος προεδρος απλα εκανε ενα λαθος...Αυτο το μηνα,κατα τα λεγομενα της κας. Καφανταρη, παλι δε θα μας δωσουν αυτα τα χρηματα με τη προφαση οτι η εταιρια δεν εχει τιποτα.Βεβαια πρεπει να περιμενουμε τις 31 αλλα το κλιμα εκει μεσα δεν ειναι το καλυτερο.Ειμαστε που ειμαστε οι συμβασιουχοι μεσα στην ανασφαλεια,δε ξερουμε αν σε λιγο θα μας πληρωνουν και ολοκληρο το μισθο!Ηδη εχουμε τις υποχρεωτικες αδειες,τωρα αυτο,ποιο ειναι το επομενο βημα?

Υ.Γ.Συγνωμη για τα συνεχομενα ποστ αλλα δε μπορουσα να κανω πλεον επεξεργασια στο προηγουμενο ποστ μου!
 
Re: Πρόγραμμα Icarus

Δε θέλω να ανοίξω νέο θέμα,οπότε ρωτάω εδώ!
Ξέρει κάποιος να μου πει μέχρι τι ώρα είναι ανοιχτά τα γραφεία στην Συγγρού για να αγοράσω εισιτήριο;Τηλεφωνάω και όλο αναμονή μπαίνω.Έχουμε και δουλειές να κάνουμε...
 
Re: Πρόγραμμα Icarus

Θέλεις να εξαργυρώσεις μίλια του Ίκαρου για απόκτηση award εισιτηρίου ή απλά θέλεις να αγοράσεις κάποιο εισιτήριο ;
Οι ώρες λειτουργίας των γραφείων στη Συγγρού είναι:
Ώρες λειτουργίας: 09:15 έως 16:30 καθημερινά εκτός Σαββάτου, Κυριακής & Αργιών

Πριν 2 βδομάδες που τηλεφώνησα στο 210 9666666 μου απάντησαν μετά απο 3-4 λεπτά.
 
Top