SkyHawk, συμφωνώ για τις παραλαβές, αλλά η μελέτη ξεκίνησε το '93-'94 και οι πρώτες παραγγελίες (από SAS αν δεν απατώμαι) έγιναν εκείνη την περίοδο, οπότε πιστεύω ότι μπορούμε να θεωρήσουμε ότι το 737NG "υπήρχε" από το '94 ως αεροπλάνο (well-defined). Τέλος πάντων, η διαφορά είναι μικρή. Τα πρώτα 738 για την THY παρελήφθησαν το '98 οπότε το πιο πιθανό είναι να ταξίδεψες με ένα από αυτά φίλτατε landlover
Τα eyebrows φύγανε για δύο (επίσημα) λόγους:
Πρώτον, επιπλέον βάρος γιατί μπορεί μεν να βγάζεις ένα κομμάτι λαμαρίνα, αλλά απαιτείται αύξηση της τοπικής αντοχής, ήτοι περισσότερες ενισχύσεις και
κυρίως πολύ περίπλοκη κατασκευή (= ακριβότερη και αργότερη) για κάτι το οποίο δεν χρησίμευε πλέον.
Δεύτερον, πολλοί πιλότοι παραπονιόντουσαν για το glare που προκαλούσε ο ήλιος όταν έμπαινε μέσα από αυτά. Αυτό, σε συνδυασμό με το πρώτο point και το ότι τα eyebrow windows ήτανε κάτι παρωχημένο. Το '60 δεν είχανε FMC, INS φοβερά και GPS και τα παραθυράκια αυτά χρησίμευαν κυρίως για πλοήγηση με βάση τα άστρα (τώρα η Jeppesen βγάζει κάτι κάρτες ταρώ φανταστικές

) και για καλύτερο visibility, αφού -
νομίζω - το ATC δεν είχε τα μέσα να δίνει πάντα τις προειδοποιήσεις για traffic proximity.
Γενικά τα 737NG είναι πολύ ώριμα αεροσκάφη...Το Υ1 έχει μεγάλο βάρος να σηκώσει (αν και με το 787 η Boeing απέδειξε ότι δεν έχει κολλήματα σε τέτοια ζητήματα)...