A319 tis Easyjet

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
alex":2258v9b5 said:
na ksanatheso to erotima mou: ti tha sas elege i idea na agorazan i OA kai i A3 paromia aeroplana san ta A319 tis Easy, kai na alazan ligaki to proion tous ligo pros to low cost (ok, low cost einai tora kiolas, alla kserete ti enoo

min mperdeuoume to low-cost me to low-fares. oi ellinikes etairies mporei na exoun sxetika xamilous naulous alla se kamia periptosi den exoun ta xamila kosti mias pragmatika LCC. To mono pleonektima pou exoun einai to xamilo ergatiko kostos. H metamorfosi se petiximeni LCC apaitei tin pisti efarmogi tou montelou tis Southwest xoris kamia pareklisi. Meses liseis den iparxoun. Apaitei mexri kai tin allagi tis etairikis koultouras kathe ipallilou ksexorista. Otan kaneis diabazei se dimosieumata oti tin NOA (blepe efimerida kathimerini) theloun na tin agorasoun touristikoi praktores gia pia allagi sto proion milame? To distribution cost pou einai peripou 25% tou sinolikou kostous tha prepei na einai to proto pragma pou tha prepei na meiosoun gia na epibiwsoun oi ellinikes etairies.
 
me low cost ennousa oti to service stin ellada einai ligo “low-cost” alla anyway.
mia alithini low-cost eteria san tin southwest i tin ryanair i tin easyjet den pisteuo oti tha epiane stin ellada. gia kitakste kai to post

http://www.flygr.de/forum/phpBB2/viewtopic.php?t=445

tora aploustata skeftika, na agorazan I OA I A3 aeroplana paromia san to Easy A319, diladi na bgazan mia kouzina (kai isos mia touleta), na bazan 150-156 theseis, kai opios thelei na faei sto aeroplano plironi. n
a katebazan episis tous naulous kai na kanan mia timi standar. nomizo oti i Gexx kai i Swiss to pane kapos pros autin tin kateuthinsi.
(stis ptisis esoterikou etsi ki allios den hriazonte tin kouzina, kai I epipleon touleta einai pisteuo ahristi. )

kai os pros to montello tis southwest : eimai para poly periergos na do kapia mera tous isologismous tis germanwings, HLX, Gexx kai Snowflake , kathos aftes eteries einai kapos "psefto low cost"
 
alex":b41sdhkd said:
na ksanatheso to erotima mou: ti tha sas elege i idea na agorazan i OA kai i A3 paromia aeroplana san ta A319 tis Easy, kai na alazan ligaki to proion tous ligo pros to low cost (ok, low cost einai tora kiolas, alla kserete ti enoo :oops: )

opos gia paradigma ekane tora i Swiss

Alex vomizw oti eav kapoies domestic ptnseis givotav no frill 8a peftave oi times... Ti to 8es to fai se misn wpa ptnsns?

Kai to kalutepo meso gia oikovomia 8a ntav omoigevia tupwv.. OK sixaivomai ta boeing, evai gegovos.. H Airbus snmepa exei se ola ta movtela sxedov to idio cockpit.. H boeing exei allo cockpit se ka8e tupo skafous! Me Airbus loipov mporei va kavei mia etaipia kaln oikovomia (3exwpa pou exouv kalutern sxesn kostous/kausimon ava epibatn/100km). Akoma kai regional Airbus mporei kaveis pleov va agorasei (A31:cool: kai va balei evav A320 piloto xwpis idiaitern metekpaideusn va to peta3ei...

Alla eimaste ellnves kai tnv miza tnv exoume sto aima mas.... :twisted:
 
akribos autin tin omogenia typon thelei na petihi i OA me tin allagi tou stolou. diladi na figoun ta 3 717, 1 A340 kai ta A300 kai na erthoun (pithanon) 9 B737.
 
Μία υπενθύμιση: ήδη η Aegean έχει σε κάποια αεροπλάνα της περισσότερες θέσεις από το "συνηθισμένο" π.χ. κάποια Β733 έχουν 148 θέσεις (ΟΑ: 132) και κάποια Β734 έχουν 168 (ΟΑ: 146, Μακεδονικές: 167), αλλά αυτό το πετυχαίνουν με μείωση της απόστασης μεταξύ των καθισμάτων. Υποθέτω βέβαια ότι τα αεροσκάφη αυτά χρησιμοποιούνται κυρίως για πτήσεις charter.

Αλλά για μια εταιρία του μεγέθους της Aegean ή της Ολυμπιακής, δεν ξέρω αν συμφέρει να μετατρέψουν π.χ. τις πτήσεις εσωτερικού σε no frills, γιατί δε φτάνει να κόψουν μόνο το "φαγητό" (ποιό φαγητό άλλωστε στις πτήσεις εσωτερικού :?: ...) ή να βάλουν περισσότερες θέσεις ανά αεροσκάφος για να κατέβουν οι τιμές των εισιτηρίων. Όπως είπε και ο "mayday", για να μετατραπούν σε κανονικές χαμηλού κόστους εταιρίες, πρέπει να αλλάξουν πολλά και αυτό είναι δύσκολο. Συμφέρει, λοιπόν, να έχουν μερικά αεροσκάφη με διαφορετική εσωτερική διαμόρφωση μόνο για πτήσεις εσωτερικού :?: Πιστεύω πως όχι, εφόσον ο στόλος αξιοποιείται καλύτερα αν χρησιμοποιούνται τα ίδια αεροσκάφη σε όλο το δίκτυο (εσωτερικού και μεσαίων αποστάσεων).
 
Top