OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
The million dollar question ή για την ακρίβεια, the billion dollar question...
Όσο πλησιάζουμε προς το τέλος του '10 τόσο θα αυξάνονται τα δημοσιεύματα για το παραπάνω quiz καθώς οι 2 κατασκευαστές είχαν δώσει deadline έως το τέλος του έτους για την ανακοίνωση της τελικής απόφασής τους...
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του reuters, οι 2 μεγάλοι κλίνουν προς διαφορετικές κατευθύνσεις χωρίς ωστόσο να είναι και οριστικό. Η Airbus δείχνει να προτιμάει το re-engine για 2 λόγους. Ο ένας είναι ότι δεν χρειάζεται καμμιά μετατροπή το α/φος κι ο άλλος είναι ότι ένα νέο σχέδιο υπολογίζεται ότι θα τραβήξει έως το 2025 χωρίς ωστόσο να προσφέρει σημαντικότερα πλεονεκτήματα με βάση τις σημερινές διαθέσιμες τεχνολογίες σύμφωνα με τον CEO της EADS Louis Gallois. Βέβαια, με δεδομένο ότι το re-engine θα ξεκινήσει το 2015, η Airbus διακινδυνεύει λιγάκι το portfolio των τρέχουσων παραγγελιών καθώς δεν είναι απίθανο να απαξιωθεί το σημερινό μοντέλο εν αναμονή του βελτιωμένου...
Oι αμερικάνοι, on the other hand, δείχνουν πιό ζεστοί σε επανασχεδιασμό του 737, το 737NG+ σύμφωνα με φήμες, το οποίο θα και θα βασιστεί αποκλειστικά στα οφέλη ενός εκσυγχρονισμένου σχεδίου αλλά όχι σε re-engine για την επίτευξη σοβαρών μειώσεων του κόστους χρήσης απ' τις αεροπορικές. Είχε άλλωστε ακουστεί ότι ακόμη και για re-engine στο σημερινό 737NG θα χρειάζονταν κάποιες κοστοβόρες διαδικασίες λόγω του χαμηλότερου ύψους των φτερών του 737. Η Βoeing υπολογίζει -ανεπίσημα- το επανασχεδιασμένο 737 να είναι διαθέσιμο έως το 2021...
http://www.reuters.com/article/idUSTRE6892PP20100910
Και οι κινητηράδες τι λένε? Η P&W, πηγή όλου του κακού με τον κινητήρα του CS της Bombardier, συνεχίζει την ανάπτυξη NG κινητήρων με απώτερο στόχο να είναι έτοιμη να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των μεγάλων. Παρ' όλα αυτά, ταυτόχρονα, δηλώνει την απογοήτευσή της για τον χαμηλό αριθμό παραγγελιών του CSeries και αναμένει την αύξηση τους...
http://www.reuters.com/article/idUSTRE68751P20100909
Οι τελικές αποφάσεις των 2 αναμένονται λοιπόν με μεγάλη ανυπομονησία, όχι μόνο απο εμάς τους ταπεινούς aviation enthusiasts αλλά από μία ευρεία γκάμα εμπλεκόμενων. Αεροπορικές, κινητηράδες, μικρότεροι κατασκευαστές α/φών, υπεργολάβοι των 2 μεγάλων, τράπεζες, επενδυτές, χρηματιστήρια, ο κακός χαμός...
Όσο πλησιάζουμε προς το τέλος του '10 τόσο θα αυξάνονται τα δημοσιεύματα για το παραπάνω quiz καθώς οι 2 κατασκευαστές είχαν δώσει deadline έως το τέλος του έτους για την ανακοίνωση της τελικής απόφασής τους...
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του reuters, οι 2 μεγάλοι κλίνουν προς διαφορετικές κατευθύνσεις χωρίς ωστόσο να είναι και οριστικό. Η Airbus δείχνει να προτιμάει το re-engine για 2 λόγους. Ο ένας είναι ότι δεν χρειάζεται καμμιά μετατροπή το α/φος κι ο άλλος είναι ότι ένα νέο σχέδιο υπολογίζεται ότι θα τραβήξει έως το 2025 χωρίς ωστόσο να προσφέρει σημαντικότερα πλεονεκτήματα με βάση τις σημερινές διαθέσιμες τεχνολογίες σύμφωνα με τον CEO της EADS Louis Gallois. Βέβαια, με δεδομένο ότι το re-engine θα ξεκινήσει το 2015, η Airbus διακινδυνεύει λιγάκι το portfolio των τρέχουσων παραγγελιών καθώς δεν είναι απίθανο να απαξιωθεί το σημερινό μοντέλο εν αναμονή του βελτιωμένου...
Oι αμερικάνοι, on the other hand, δείχνουν πιό ζεστοί σε επανασχεδιασμό του 737, το 737NG+ σύμφωνα με φήμες, το οποίο θα και θα βασιστεί αποκλειστικά στα οφέλη ενός εκσυγχρονισμένου σχεδίου αλλά όχι σε re-engine για την επίτευξη σοβαρών μειώσεων του κόστους χρήσης απ' τις αεροπορικές. Είχε άλλωστε ακουστεί ότι ακόμη και για re-engine στο σημερινό 737NG θα χρειάζονταν κάποιες κοστοβόρες διαδικασίες λόγω του χαμηλότερου ύψους των φτερών του 737. Η Βoeing υπολογίζει -ανεπίσημα- το επανασχεδιασμένο 737 να είναι διαθέσιμο έως το 2021...
http://www.reuters.com/article/idUSTRE6892PP20100910
Και οι κινητηράδες τι λένε? Η P&W, πηγή όλου του κακού με τον κινητήρα του CS της Bombardier, συνεχίζει την ανάπτυξη NG κινητήρων με απώτερο στόχο να είναι έτοιμη να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των μεγάλων. Παρ' όλα αυτά, ταυτόχρονα, δηλώνει την απογοήτευσή της για τον χαμηλό αριθμό παραγγελιών του CSeries και αναμένει την αύξηση τους...
http://www.reuters.com/article/idUSTRE68751P20100909
Οι τελικές αποφάσεις των 2 αναμένονται λοιπόν με μεγάλη ανυπομονησία, όχι μόνο απο εμάς τους ταπεινούς aviation enthusiasts αλλά από μία ευρεία γκάμα εμπλεκόμενων. Αεροπορικές, κινητηράδες, μικρότεροι κατασκευαστές α/φών, υπεργολάβοι των 2 μεγάλων, τράπεζες, επενδυτές, χρηματιστήρια, ο κακός χαμός...