george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?
Ακόμα κι αν γινόταν, από τεχνικής απόψεως, δεν θα γινόταν από οικονομικής. Η ΟΑ ποτέ δεν είχε ικανό ποσοστό επιβατών premium. Ήταν κατά κόρον economy class airline. Πόσες φορές πέταξα JFK, τίγκα το 747 στην οικονομική, άδειο στη business. Kι αν είχε, θα ήτα άλλοι αυτοί που πλήρωναν.
Μια non-stop vs. 1-stop πτήση για Αυστραλία θα είχε λόγο μόνο αν απευθυνόταν σε premium passengers. Γι' αυτούς που πραγματικά οι 3 ώρες (δεν ξέρω αν θα ήταν παραπάνω, τόσο το υπολογίζω) συγκριτικά (18 το non-stop, 21 το one-stop) θα έκαναν τη διαφορά και θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν το πολύ παραπάνω στην τιμή του εισιτηρίου. Έτσι λοιπόν μια τέτοια πτήση θα ήταν οικονομική καταστροφή.
Ακόμα κι αν γινόταν, από τεχνικής απόψεως, δεν θα γινόταν από οικονομικής. Η ΟΑ ποτέ δεν είχε ικανό ποσοστό επιβατών premium. Ήταν κατά κόρον economy class airline. Πόσες φορές πέταξα JFK, τίγκα το 747 στην οικονομική, άδειο στη business. Kι αν είχε, θα ήτα άλλοι αυτοί που πλήρωναν.
Μια non-stop vs. 1-stop πτήση για Αυστραλία θα είχε λόγο μόνο αν απευθυνόταν σε premium passengers. Γι' αυτούς που πραγματικά οι 3 ώρες (δεν ξέρω αν θα ήταν παραπάνω, τόσο το υπολογίζω) συγκριτικά (18 το non-stop, 21 το one-stop) θα έκαναν τη διαφορά και θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν το πολύ παραπάνω στην τιμή του εισιτηρίου. Έτσι λοιπόν μια τέτοια πτήση θα ήταν οικονομική καταστροφή.