A340-500HGW ή 777-300ER Αθήνα-Αυστραλία?

  • Thread starter Thread starter toy2day
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Ακόμα κι αν γινόταν, από τεχνικής απόψεως, δεν θα γινόταν από οικονομικής. Η ΟΑ ποτέ δεν είχε ικανό ποσοστό επιβατών premium. Ήταν κατά κόρον economy class airline. Πόσες φορές πέταξα JFK, τίγκα το 747 στην οικονομική, άδειο στη business. Kι αν είχε, θα ήτα άλλοι αυτοί που πλήρωναν.

Μια non-stop vs. 1-stop πτήση για Αυστραλία θα είχε λόγο μόνο αν απευθυνόταν σε premium passengers. Γι' αυτούς που πραγματικά οι 3 ώρες (δεν ξέρω αν θα ήταν παραπάνω, τόσο το υπολογίζω) συγκριτικά (18 το non-stop, 21 το one-stop) θα έκαναν τη διαφορά και θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν το πολύ παραπάνω στην τιμή του εισιτηρίου. Έτσι λοιπόν μια τέτοια πτήση θα ήταν οικονομική καταστροφή.
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Πάντως η SIA δεν το χρεώνει πολύ ακριβότερα, πχ, μια πτήση με επιστροφή SIN-EWR την είδα 1280 Ευρώ σε premium economy πηγαινέλα. Σε τελική ανάλυση, ας μην είχε η ΟΑ premium, παρά μόνο απλή οικονομική! Και business βέβαια.. Με την κατάλληλη διαφήμιση σε πρακτορεία (και στο site) σε χώρες που δεν πάνε απευθείας Αυστραλία (Ισπανία, Ιταλία, Ανατολικές, Ρωσία, Αυστρία, Τουρκία, Ελβετία κλπ), θα μπορούσε η ΟΑ (ή η Α3) να πιάσει επιβάτες ανταπόκρισης σχετικά εύκολα. Και δε νομίζω ότι για 3 ώρες παραπάνω να τους φαινόταν βουνό! Απλά μια γνώμη λέω, επειδή η Ελλάδα ως νοτιότερη ευρωπαική χώρα κρίμα να χάνει τέτοιυς επιβάτες. Και δεν αναφέρω καθόλου την πιθανότητα οι Ελληνες να ενθουσιάζονταν από ένα τέτοιο ενδεχόμενο, της nonstop επιλογής για Αυστραλία, παρά να το έβλεπαν με επιφύλαξη!
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

imaginas":cdt1h6km said:
Εδώ έκοψαν το δρομολόγιο μέσω Μπανγκόγκ που είχε η Ο.Α προς Αυστραλία επειδή δεν γέμιζαν τα Α/φη
Τα αεροσκάφη μια χαρά πληρότητες είχαν και επιπλέον περίπου το 50% των επιβατών που έφταναν Αθήνα συνέχιζαν με ΟΑ για άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Το πρόβλημα, λοιπόν, δεν ήταν στον αριθμό των επιβατών. :wink:
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Ευτυχώς που υπάρχει και η ομογένεια...
Οπως το καλοκαίρι του 1996:
Μελβούρνη-Μανίλα με τη Philippines
Mανίλα-Κουβέϊτ με την Kuwait
Κουβέϊτ-Κάϊρο με την Εgypt
Kάϊρο-Σόφια με την Balkan
Σόφια-Αθήνα με την ΟΑ

Η μεγαλύτερη ανοησία της ΟΑ είναι ότι ποντάρει στη στήριξη της ομογένειας.
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Εγινε ποτέ αυτή η οδύσσεια το 1996??? Πάντως εγώ θυμάμαι οτι έλεγαν τότε λίγο πριν κλείσει η γραμμή ΑΤΗ-SYD της ΟΑ, ότι η πληρότητα ήταν μεγαλύτερη από της LH αλλά παρ'όλα αυτά η τελευταία είχε κέρδος! Πως συνέβαινε αυτό? (αν συνέβαινε..)
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Τα περί πληρότητας τα είχαν πει αυτοί που έκοψαν το δρομολόγιο όχι εγώ.
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

SCanavos":2lpoqezc said:
Ευτυχώς που υπάρχει και η ομογένεια...
Οπως το καλοκαίρι του 1996:
Μελβούρνη-Μανίλα με τη Philippines
Mανίλα-Κουβέϊτ με την Kuwait
Κουβέϊτ-Κάϊρο με την Εgypt
Kάϊρο-Σόφια με την Balkan
Σόφια-Αθήνα με την ΟΑ

Η μεγαλύτερη ανοησία της ΟΑ είναι ότι ποντάρει στη στήριξη της ομογένειας.

Αυτό το δρομολόγιο ποιος/ποιοι το έκαναν και για ποιο λόγο;Δεν το έχω καταλάβει...
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Εγώ θα επιμείνω και θα πω ότι δεν χρειάζεται να βασίζεται μια ελληνική αεροπορική εταιρία στην ομογένεια, αλλα (από μια μικρή χώρα-ακρη της Ευρώπης όπως η Ελλάδα) στις ανταποκρίσεις. Τι διάολο, το JNB, αυτό το σούπερ φιλέτο μόνο ομογενείς μετεφέρει? Οχι βέβαια, κατά 80% έχει επιβάτες τράνσιτ! Απλά εχει πιάσει λόγω έλλειψης πτήσεων από άλλες ευρωπαικές. Το ίδιο δε θα μπορούσε να συμβεί και με Αυστραλία, προορισμός στον οποίο μετακινούνται πολύ περισσότεροι επιβάτες? Πάντως θεωρώ ότι στη διακοπή του δρομολογίου, μεγάλο ρόλο έπαιξαν και τα "παπαγαλάκια" της ΟΑ που τόσο πολύ είχαν ταλανίσει την εταιρία ήδη από τη δεκαετία του 80. Να θυμίσω τι ακουγόταν για δρομολόγια όπως Τόκυο, Βοστώνη κλπ? Ξαναθέτω το αρχικό ερώτημα: Εχει καθήσει κανείς σοβαρά να σκεφτεί το ενδεχόμενο αγοράς ενός (ή καλύτερα τεσσάρων) 345 ή 772LR για απευθείας πτήσεις για Αυστραλία? Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της ΕΕ (να μην πω και της Ευρώπης γενικά) που θα μπορούσε να ξεκινήσει και να διατηρήσει τέτοιο δρομολόγιο! Τώρα για τα 4 Α/Φ που λείπουν για Γενεύη κλπ, είναι εύκολο να νοικιαστούν dry. Η πρώτη φορά θα είναι ή η τελευταία..
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

συμφωνώ με τον toy2day στο ότι η ΟΑ έπρεπε να συνεχίσει το δρομολόγιο από Αθήνα για Αυστραλία. Αυτό που θέλω να πω είναι πως για μένα το καλύτερο αεροσκάφος για να κάνει αυτό το δρομολόγιο είναι ή το 747 ή το Α340-300 επίσης πιστεύω πως πρέπει να ξανανοίξει αυτή η γραμμή αλλά αυτή τη φορά να συνδυαστεί στην ώρα με τις άλλες πτήσεις των ΟΑ π.χ. Λονδίνο, Παρίσι, Ρώμη, κ.α.
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Θα ήταν μία πάρα πολύ καλή ιδέα..!!!Έχω συγγενείς στην Αυστραλία που παλαιώτερα ερχόντουσαν με ΟΑ τώρα έρχονται με Thai η Emirates η singapore..τεσπα..και μου λένε ότι τους έχει λείψει να βλέπουν το ελληνικό αεροπολάνο στην Αυστραλία..
 
Top