A340-500HGW ή 777-300ER Αθήνα-Αυστραλία?

  • Thread starter Thread starter toy2day
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

φίλοι τα δρομολόγια για Αυστραλία σταματήσαν όχι λόγω πληρότητας (τις περισσότερες φορές ήταν γεμάτα τα α/φη) αλλά λόγω κόστους.
Πρώτον λόγω πληρωμάτων (διότι χρειάζονταν 2 πληρώματα) και δεύτερον συντήρηση-καύσιμα.
Σκεφτείτε μάλιστα ότι στον ενδιάμεσο σταθμό έμενε ένα πλήρωμα το οποίο περίμενε το επόμενο δρομολόγιο για να συνεχίσει μετά από 3-4 μέρες.
Το τι εκτός έδρας είχε πάρει ο πατέρας ως μέλος καμπίνας από αυτό το δρομολόγιο δεν λέγεται...

Η ΟΑ στην Αυστραλία ξανά με την παρούσα κατάσταση της εταιρίας, της αγοράς και του κόστους αποτελεί προς το παρόν πετυχημένο ανέκδοτο..
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

έκανα μια μικρή έρευνα και βρήκα πως το ATH-MEL είναι 9.278 μίλια. Δηλαδή 17 ώρες περίπου. Από ότι είδα μόνο το 777-200LR μπορεί να καλύψει αυτή τη πτήση. Όμως αν κοιτάξουμε τη διάρκεια της SQ21 και την απόσταση τότε ίσως και το Α340-500HGW να μπορεί να καλύψει τη πτήση. Δε νομίζω ότι θα μας κακόπεφτε ένα ATH-MEL-SYD. Εσείς τι λέτε :?:
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

δεν θα μας χάλαγε η επανοδος του δρομολογιου μιας και στην MEL αλλα και στο SYD μενουν παρα πολυ Ελληνες που προτιμουσαν τη ΟΑ.προσωπικα εχω τρεις θείους. Καποτε ερχοταν με ΟΑ αθηνα.(δεν ειχα γεννηθει) περυσι ηρθε με Singapore. Γεματα θα ειναι τα α/φ.Ειναι σε θεση ομως η εταιρεια να το επιχειρησει ?
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

leandros":3w0wm1wa said:
Η ΟΑ στην Αυστραλία ξανά με την παρούσα κατάσταση της εταιρίας, της αγοράς και του κόστους αποτελεί προς το παρόν πετυχημένο ανέκδοτο..

και η χρήση ενός 777LR ή ενός Α345 αυξάνει κατακόρυφα τα κόστη (απόκτησης και χρήσης) για την περίπτωσή μας. Ένα τέτοιο ΑΦ σε μια τέτοια ultra-long range γραμμή έχει νόημα μόνο αν πρόκειται να γεμίζει με premium επιβατικό κοινό, και η ΟΑ κάθε άλλο παρά η επιλογή ενός τέτοιου κοινού είναι...
 
Re: Airbus A340-500HGW και 777-300ER για ΟΑ απευθείας Αυστραλία?

Επειδή απο την αρχή αυτό το topic δεν είχε πραγματική σχέση με την ΟΑ (μιας και κινείται στη σφαίρα της πολύ μακρινής φαντασίας), μεταφέρεται στη σωστή κατηγορία και με το σωστό τίτλο.
 
Η ΟΑ στην παρούσα κατάσταση της, θα μπορούσε να επικεντρώσει τις δυνάμεις της στα μακρινά δρομολόγια και όχι στα ζημιογόνα ευρωπαϊκά. Νομίζω ότι πτήσεις προς νέες τουριστικές αγορές όπως Κίνα και Ινδία, καλύτερη εξυπηρέτηση του περσικού κόλπου και νέες πόλεις πλην ΝΥ στις ΗΠΑ θα έκαναν καλό στην ΟΑ και στον τουρισμό μας. Η παρούσα διοίκηση πράττει σωστά κατά τη γνώμη μου όταν μειώνει την παρουσία της εταιρίας στην Ευρώπη. Όταν οι περισσότεροι Ευρωπαίοι έρχονται πια στη χώρα μας με τις μεγάλες εταιρίες όπως AF και LH, με την Α3 η με charter, η με Λο Κο, η ΟΑ είναι σε πολύ καλή θέση να κάνει δρομολόγια προς νέες ευρωπαϊκές πόλεις όπου δεν υπάρχει επαρκείς η απευθείας σύνδεση, περισσότερες ανατολικές πόλεις και βαλκανικές, η απευθείας πτήσεις από τα νησιά μας προς την Ευρώπη, π.χ. Παρίσι-Σαντορίνη και να αφήσει τα μεγάλα αεροδρόμια στους ανταγωνιστές της διατηρώντας μόνο μια μικρή παρουσία. Η ευελιξία είναι κανόνας στις αερομεταφορές και αυτή συνθέτει τα κέρδη του κλάδου.
 
Παρόλο που πολύ ευγενικά ο GP 707 ξεκαθαρίζει ότι το τοπικ βρίσκεται στη σφαίρα της φαντασίας και φυσικά υπονοεί την ΟΑ , πιστεύω ότι ο sxoaa και πολλοί άλλοι ονειρεύονται ακόμα και δεν κατανοούν ρεαλιστικά ότι την ΟΑ ο ίδιος ο Μέτοχος και οι εργατοπατέρες την οδήγησαν στο ΠΑΝΘΕΟΝ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ /πολύ εύστοχο το διάδοχο σχήμα / δηλαδή στο ΘΑΝΑΤΟ!

Εκτός τόπικ / Να ελπίζουμε μήπως..... και διασωθεί καί γίνει μια σωστή ανταγωνιστική regional εταιρία μαζί με την Α3 και κόψουν την φόρα από τα ευρωπαικά λαμόγια, αφού το παιχνίδι των αερομεταφορών ξεκαθαρίζει για το ποιοί θα επικρατήσουν διεθνώς "ΩΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ", διότι θα χαθούμε άν ακόμα σκεπτόμαστε τους Κύκλους και τους μετανάστες προηγούμενων δεκαετιών!!
 
Top