Αν αυτο το προσθεσεις στα υπολοιπα επιχειρηματα που εχουν ακουστει, ειναι προφανες γιατι προτιμω το 747...!gmathio":2bpo5jqr said:Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι ήταν εντελώς αθόρυβο, σε σχέση με το μεγεθός του. Καμμία σχέση με τον "χαμό" των B747....
gregory-trelamenos me to":1nk7vezx said:Το ειδα , το ειδα , το ειδα !!![]()
![]()
ασχετο αλλα στο LGAT ο 15L/33R ειχε πλατος 60m οποτε χωρουσε κανονικα
![]()
δεν ξερω ομως τι μηκος χρειαζεται το Α380 λογικα κανα 4αρι+ χλμ... πραγμα το οποιο δεν υπηρχε εκει παρα μονο 3550m....
υπαρχει πιστοποιηση για την προσγειωση του ;; αν οχι ηταν ευκαιρια να του παρουμε μετρα !!![]()
ποτε θα αρχισουν οι schechdule flights προς τα μερη μας ;;
panos81c":pu9j9bjr said:Και βεβαίως και η προσγείωση και η απογείωση έγιναν από τον 21L καθώς οι γέφυρες πάνω από την Αττική Οδό δεν θα άντεχαν το βάρος του Α380. Το ίδιο είχε γίνει και όταν επισκέφθηκε την Αθήνα το ΑΝ-124 (μεταγωγικό) που είναι το μεγαλύτερο αεροπλάνο του κόσμου γενικά (έχει 6 κινητήρες!).
panos81c":2cb530hm said:Και βεβαίως και η προσγείωση και η απογείωση έγιναν από τον 21L καθώς οι γέφυρες πάνω από την Αττική Οδό δεν θα άντεχαν το βάρος του Α380.