Α380 εκτάκτως στο Ελ. Βενιζέλος

  • Thread starter Thread starter oddin
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι ήταν εντελώς αθόρυβο, σε σχέση με το μεγεθός του. Καμμία σχέση με τον "χαμό" των B747....
 
gmathio":2bpo5jqr said:
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι ήταν εντελώς αθόρυβο, σε σχέση με το μεγεθός του. Καμμία σχέση με τον "χαμό" των B747....
Αν αυτο το προσθεσεις στα υπολοιπα επιχειρηματα που εχουν ακουστει, ειναι προφανες γιατι προτιμω το 747...! :roll:
 
gregory-trelamenos me to":1nk7vezx said:
Το ειδα , το ειδα , το ειδα !! :banana: :banana: :banana: ασχετο αλλα στο LGAT ο 15L/33R ειχε πλατος 60m οποτε χωρουσε κανονικα :D :D δεν ξερω ομως τι μηκος χρειαζεται το Α380 λογικα κανα 4αρι+ χλμ... πραγμα το οποιο δεν υπηρχε εκει παρα μονο 3550m....

υπαρχει πιστοποιηση για την προσγειωση του ;; αν οχι ηταν ευκαιρια να του παρουμε μετρα !! :D :D ποτε θα αρχισουν οι schechdule flights προς τα μερη μας ;;

Διαδρομος 3,5 km δεν ειναι και συνηθες και δεν τον εχουν παρα πολλα αεροδρομια ανα τον κοσμο (εξαλλου απο οτι βλεπω ο "μικρος" του Βενιζελος ειναι 3,8km και οχι 3,5km).

Ενημερωτικα στο Heathrow και η δυο διαδρομοι ειναι μικροτεροι απο του Βενιζελος. Το A380 χρειαζεται γυρω στα 2,8km σε MTOW (που πολυ αμφιβαλλω οτι ηταν γιατι ειχε μονο 4 επιπλεον ωρες πτησεις και 480 ατομα αν θυμαμαι σωστα).

Τελος εχω την τυχη/ατυχια να δουλευω και να μενω στο approach path του Heathrow και καθε 60sec ολο και κατι περναει απο πανω. Το Α380 ειναι απο τα πιο αθορυβα αεροπλανα αλλα η διαφορα δεν ειναι και τοσο τεραστια (δεν μπορει εξαλλου λογω αυστηρων κανονισμων).

ΥΓ: Με τους ανθρωπους τι εγινε τελικα; Ειναι καλα στην υγεια τους;
 
Aγαπητά μέλη, αμέσως μετά την προσγείωση ζητήθηκε να σβήσουν οι κινητήρες 1+4 ή συνέχισαν; Σα να μου φάνηκαν idle στο τάξι. Στην απογείωση έφτιαχνε αρκετά "νέφη" απ' ότι είδα. Κάνα νεότερο από την εν γένει συμπεριφορά στη χρήση/διαδικασίες αεροδρομίου + σκάφους; Κάνα ριπόρτ;

δικός σας
 
Ήταν όντως σβηστοί και το ίδιο κατά την τροχοδρόμηση για απογείωση εκίνησε τους 1 και 4 όσο ήταν στο holding point του 21 L. Και μάλιστα τους εκίνησε όντας παράλληλος με το διάδρομο και όχι οι εξαγωγές των κινητήρων να ''κοιτάνε'' προς το υπόστεγο της Ολυμπιακής.
Γενικώς, εγώ τουλάχιστον, δεν παρατήρησα κάτι περίεργο αν εξαιρέσεις μια μικρή δυσκολία,που ανέφερε προηγούμενα και ο 747, στο pushback όπου το α/φ βγήκε με την δεύτερη στον Charlie.
 
Και βεβαίως και η προσγείωση και η απογείωση έγιναν από τον 21L καθώς οι γέφυρες πάνω από την Αττική Οδό δεν θα άντεχαν το βάρος του Α380. Το ίδιο είχε γίνει και όταν επισκέφθηκε την Αθήνα το ΑΝ-124 (μεταγωγικό) που είναι το μεγαλύτερο αεροπλάνο του κόσμου γενικά (έχει 6 κινητήρες!).

Η πρακτική να ανάβουν μόνο οι 2 από τους 4 κινητήρες κατά την τροχοδρόμηση δεν είναι ασυνήθιστο. Δίνει την δυνατότητα να ελαχιστοποιείται η τριβή των φρένων και κατά συνέπεια η υπερθέρμανση και η φθορά τους. Είναι μια πρακτική που χρησιμοποιείται από ανέκαθεν, ακόμα και σε παλιές Ελληνικές ταινίες, π.χ. στην "Θεία από το Σικάγο" το DC-7 της SAS τροχοδρομεί με τους κινητήρες 1 και 4 σβηστούς.
 
panos81c":pu9j9bjr said:
Και βεβαίως και η προσγείωση και η απογείωση έγιναν από τον 21L καθώς οι γέφυρες πάνω από την Αττική Οδό δεν θα άντεχαν το βάρος του Α380. Το ίδιο είχε γίνει και όταν επισκέφθηκε την Αθήνα το ΑΝ-124 (μεταγωγικό) που είναι το μεγαλύτερο αεροπλάνο του κόσμου γενικά (έχει 6 κινητήρες!).

Κάτι μπέρδεψες... Το αεροπλάνο για το οποίο μιλάς είναι το An-225, όχι το 124. Αλλά και πάλι, το An-225 έχει προσγειωθεί στο παρελθόν στον 21R και έχει περάσει κανονικότατα την γέφυρα του "H". Ο λόγος που πήγε στον 21L ήταν προφανώς για να είναι πιο κοντά στο terminal ώστε να βγει η επιβάτης πιο γρήγορα, να έχει λιγότερο taxi time κλπ κλπ.

-edit-
Ιδού και η φώτο από το An-225 short final στον 21R:
:arrow: http://www.airpics.net/photo/UR-82060-A ... nov/1160/L
 
panos81c":2cb530hm said:
Και βεβαίως και η προσγείωση και η απογείωση έγιναν από τον 21L καθώς οι γέφυρες πάνω από την Αττική Οδό δεν θα άντεχαν το βάρος του Α380.

Οι δυο γεφυρες (τροχοδρομοι Κ και Η) μπορουν να σηκωσουν 380 μεχρι το Max Landing Weight αυτου :wink:
 
Top