A380

Εν τω μεταξυ η εταιρεια, συμφωνα με τον διευθυντη του προγραμματος των πολιτικων αεροσκαφων Christian Scherer, δεν εχει αποκλεισει απολυτα οτι η παραγωγη δεν προκειται να επαναξεκινησει
Υπάρχει κάπου ή πρωτότυπη, αρχική δήλωση;

Το πρώην υπόστεγο συναρμολόγησης των Α380 έχει εξ ολοκλήρου μετατραπεί σε FAL για τα Α320/321 που έχουν τεράστιο backlog.

Κάθε συζήτηση για «ανάσταση» της παραγωγής του Α380 (που βρίσκω εντελώς απίθανη) θα πρέπει να απαντήσει στο πού θα συναρμολογούνται τα αεροσκάφη και πώς θα φτιαχτούν ολόκληρα εργοστάσια από την αρχή.
 
Δύο αποσπάσματα που διάβασα στα γερμανικά από τις δηλώσεις του Scherer:
1. Στην αεροπορική βιομηχανία τίποτα δεν αποκλείεται.
2. Η πόρτα για το A380 έχει κλείσει, αλλά δεν είναι κλειδωμένη.
 
Εσύ για να γράφεις......κάαατιιι ξέρεις......
Οχι. Οπως ειπε και ο Ovelix, πρεπει να ξαναχτιστουν ολες οι υποδομες, μιας και οι υπαρχουσες του Α380 μετατραπηκαν για την οικογενεια του Α320. Και δεν μιλαω για κτιρια μονο, αλλα τα παντα! Αν δεν υπαρξουν δεσμευτικες παραγγελιες ας πουμε για το λιγοτερο 180 κομματια, δε νομιζω οτι η ΑΒ θα μπει σε αυτη την διαδικασια. Και να μη σε πω οτι λεω λιγα. Μην ξεχνας οτι τα παντα πρεπει να επαναπιστοποιηθουν, ασχετα με το αν υπαρχουν πιστοποιημενα σχεδια.

Το σοβαροτερο προβλημα απο το σημειο που το βλεπω, ειναι η ελλειψη νεου κινητρα. H RR αρνηθηκε τοτε να εξελιξει τον υπαρχοντα κινητηρα, και εννοειται αρνηθηκε να σχεδιασει και να κατασκευασει νεο. Η "αιτιολογια" ηταν "φορτος εργασιας". Οποτε και εσβησε το ονειρο ενος Α380 neo. Ο κινητηρας της ΕΑ ηταν να αναβαθμιστει για την A380F εκδοση, αλλα εφαγε ακυρο γιατι εριξε η ΑΒ ακυρο στην εκδοση. Οπως και να εχει, σημερα, 4 κινητηρες σε ενα αεροσκαφος ειναι ενα θεμα. Απο αποψη κοστους παντα. Αν, και ειναι μεγαλο ΑΝ, υπηρχει η δυνατοτητα ή πιθανοτητα τετοιου κινητηρα που θα επετρεπε ενα Α380 με 2 μονο, τοτε ισως να ειχαμε εξελιξεις. Αλλα δεν το βλεπω. Δεν πειραζει. Κρατω τις αναμνησεις (και ας μην πεταξα ποτε με ενα Α380).
 
Όπως η Boeing μετάνιωσε τον τερματισμό παραγωγής 757, αλλα ήταν αργά να τα επαναφέρει, έτσι και η Airbus έχει περάσει το point of no return. ’Aλλωστε έχουν ήδη ποντάρει στα Α350 και 777X και έτσι δεν πρόκειται να φέρουν άλλο widebody στην αγορά τα επόμενα 15 (και λίγα είπα) χρονια.

(και ας μην πεταξα ποτε με ενα Α380).
..ακόμα, δεν πέταξες ακόμα:mrgreen:
 
Top