A380

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Γεια σας και απο μενα.Βρηκα ενα λιαν εντυπωσιακο βιντεακι απο το youtube με την συναρμολογηση του νεου θηριου της Airbus...ελπιζω μονο να μην καταληξει σε ιπταμενη συμφορα για την εταιρια μιας και εχει ηδη μεινει πολυ πισω στην παραδοση απο οτι διαβασα στα προηγουμενα ποστ...
http://www.youtube.com/watch?v=LbEiHGZtCFA


Αναρωτιεμαι αν ειναι λογικο τα ουραια πτευρυγια να μεταφερονται με νταλικες μεσα απο κατοικημενες περιοχες και μεσα απο χωραφια(βλεπε βιντεο) ..μαλλον οι μηχανικοι της Boeing θα εβαζαν τα γελια βλεποντας φορτηγα με τεραστια εξαρτηματα να διασχιζουν δρομους χωριων και διπλα απο λιβαδια με αγελαδες...Δεν ξερω αν ειδε κανεις προχθες το απογευμα μια παρουσιαση του εργοστασιου συναρμολογησης της Boeing στο Everret,WA στην ΝΕΤ που ηταν πραγματικα ενα θαυμα της τεχνολογιας...ολα γινονται σε ενα τεραστιο κτηριο σε οτι αφορα το παλιο πλεον 747 εν αντιθεση με το Α380 το οποιο μεταφερεται απο υποστεγο σε υποστεγο ,οπως φαινεται στο παραπανω βιντεο,για να ολοκληρωθει η κατασκευη και η συναρμολογηση του...
Μακαρι η Αirbus να μην μετανιωσει για το μεγαλεπιβηλο σχεδιο της αυτο και της ευχομαι καθε επιτυχια 8)
Ελπιζω να σας αρεσει το φοβερο βιντεο και διορθωστε με αν κανω λαθη..ειμαι νεος και τωρα αρχισα να ασχολουμαι με την αεροπορια :oops:

Νικος Summoning
Λευκαδα
 
H απάντηση σε μερικά από τα ερωτήματα που θέτεις κατά την wikidpedia:

The A300 was the first airliner to use just-in-time manufacturing techniques. Complete aircraft sections were manufactured by consortium partners all over Europe. These were airlifted to the final assembly line at Toulouse-Blagnac by a fleet of Boeing 377-derived Aero Spacelines Super Guppy aircraft. Originally devised as a way to share the work among Airbus's partners without the expense of two assembly lines, it turned out to be a more efficient way of building airplanes (more flexible and reduced costs) as opposed to building the whole airplane at one site. This fact was not lost on Boeing, which, over thirty years later, decided to manufacture the Boeing 787 in this manner, using outsized 747s to ferry wings and other parts from Japan.

Γενικά, θα ήθελα να πω πως η αποτυχία της airbus σχετικά με την έγκαιρη κατασκευή και παράδοση του a380-που κατά τη δική μου ανάλυση οφείλεται κυρίως σε πολιτικούς λόγους-δε σημαίνει πως οι μηχανικοί της airbus είναι ηλίθιοι.

και μιας και τό'φερε η κουβέντα διαβάστε,όσοι ενδιαφέρεστε αυτό το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του ieee spectrum σχετικά με το τι πήγε στραβά με το 380:
http://www.spectrum.ieee.org/jan07/4816
 
Tupolev καλησπερα.Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον αρθρο που μας εδωσες με το λινκ σου,οντως εχει ενδιαφερουσες αποψεις και θεσεις.Δεν ειπα οτι οι μηχανικοι της Αirbus ειναι ηλιθιοι ,απλως αναρωτιεμαι οτι δεν ειναι πιο ασφαλες να γινονται ολα σε ενα σημειο ,απο το να μεταφερονται ολα κομματι κομματι με φορτηγα και πλοια σε ενα τελικο σημειο συναρμολογησης?αν και πολλα εξαρτηματα του 747 π.χ.κατασκευαζονται σε χωρες οπως η Ιταλια ακομα και το Ουζμπεκισταν και η τουρκια(εχει η τουρκια εργαστασια με συμβαση με την Boeing???τι γινεται ρε παιδια??τοσο πισω εμεινε ο ερμος μας τοπος σε τετοια θεματα ??) αλλα δεν ειδα να μεταφερονται μεγαλα τμηματα ατρακτου με διαφορα μεσα μεταφορας οπως ειδα στο παραπανω βιντεακι..Σιγουρα θα το εψαξαν και θα ειδαν οτι συμφερει πιο πολυ...δεν ειναι χαζοι ..προς θεου..και μαλιστα προτιμω την Αirbus απο την Boeing στο design των αεροπλανων(αν και το 340 δεν με πολυγεμιζει το ματι...εδω ψηφιζω 747) αλλα μου κανει εντυπωση γιατι οπως και να δω ,με το οχι και τοσο εμπειρο ματι μου, δεν ειναι λιγο ρισκο τοσο ακριβα και μεγαλα εξαρτηματα να μεταφερονται ετσι...πολλα γινονται στο δρομο!!ακουγεται αφελες αλλα τετοια εντυπωση μου δημιουργειται...
Αντε να βγει το Α380 επιτελους και ανυπομονω να ταξιδεψω μαζι του (αν το παρει τελικα η Air France) απο Παρισι για το αγαπημενο μου Μοντρεαλ που υποτιθεται οτι θα χρησιμοποιηθει για αυτο το δρομολογιο(οπως ισχυριζεται η wikipedia)...
Α380 ζουμε στο LGAV να σε δουμε!! 8)
Νικος Summoning
Λευκαδα
 
Αναρωτήθηκες ΠΩΣ μεταφέρονται τα τμήματα του fuselage του B787 που κατασκευάζονται από την π.χ. Alenia?? Με Dreamlifter! Με αλλα λόγια με την ίδια πρακτική της Airbus! ;)
 
Δεν σε πιστεύω :1: ,
θα πάω στην Nagoya σε λίγες μέρες να διαλευκάνω την υπόθεση.

makedonas":3fulaj00 said:
Αναρωτήθηκες ΠΩΣ μεταφέρονται τα τμήματα του fuselage του B787 που κατασκευάζονται από την π.χ. Alenia?? Με Dreamlifter! Με αλλα λόγια με την ίδια πρακτική της Airbus! ;)
 
A380 over Greece NOW!

Καλησπέρα,

σήμερα 10/5/2007 flight number ΑΙΒ380 route KOR-KRK-TIGRA 2023LT
regn F-WWJB

Η πτήση είναι από Mumbai για Toulouse.

ELT
 
Έχει κανένας υπόψη του αν το Α380 έχει κάνει maximum rejected takeoff test?? Δεν έχω ακούσει κάτι και πέρα από το τεστ σε εργαστήριο για τα φρένα δεν βρήκα κάτι άλλο.
 
Top