Aegean Airlines: Αύξηση της επιβατικής κίνησης

  • Thread starter Thread starter SARIDAKIS VASILIS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αύξηση της επιβατικής κίνησης και ζημιών

Στη σημερινή Ναυτεμπορική δημοσιεύονται οικονομικά στοιχεία χρήσης 01/01/2008-31/03/2008. Σύμφωνα με άρθρο της σελ 15, αναφέρεται διεύρυνση των ζημιών στα 4.4 εκατομμύρια ευρώ, από τα 2,8 εκατομμύρια της αντίστοιχης περιόδου 2007. Η Α3 αποδίδει τη διεύρυνση στην κατά 57% αύξηση της τιμής των καυσίμων (ξεχνώντας μάλλον ότι μαζί με τα καύσιμα ανέβηκε και ο επίναυλος...)

Πάντως, η εταιρεία καταγράφει ετήσια αύξηση κατά 10% στον αριθμό διακινούμενων επιβατών.


Τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ γνωστά και τα ακούμε πολύ συχνά από παντού: υλοποίηση αναπτυξιακής στρατηγικής, ανανέωση στόλου, ωρίμανση διεθνών δρομολογίων, ενδυνάμωση θέσης στις αγορές του εξωτερικού, νέα αεροσκάφη, αναβαθμιση υπηρεσιών, ενταξη νέων προορισμών με σημαντικότερο το Λονδίνο (ξέχασαν να αναφέρουν τα Τίρανα) κλπ κλπ. Να προσθέσω και την ονοματοδοσία των νέων αεροσκαφών που και αυτήν την ξέχασαν...

Περισσότερα στη σημερινή Ναυτεμπορική, γιατί έχουμε και δουλειές
 
για μένα το σημαντικότερο είναι το ότι:
"οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου ανήλθαν σε 98,8 εκ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 23%, με 6% περισσότερες πτήσεις."

Με 10% αύξηση της επιβατικής κίνησης, αυτό σημαίνει ότι το yield management έκανε καλή δουλειά.

Είναι ενδιαφέρον να μάθουμε το γιατί, με αυξημένα έσοδα κατά 23% αυξήθηκαν και οι ζημιές.. Να οφείλονται στο κόστος αντικατάστασης του στόλου?
 
Μάλλον οφείλονται στην ανανέωση των 737 που βρίσκεται στο peak (αν δεν κάνω λάθος?) και που επιφέρει και κάποια εφ άπαξ έξοδα....Εξαρτάται και από τη διάρκεια που έχουν βάλει το leasing (γιατί σχεδόν όλα νοικιάρικα είναι). Όσο πιο βραχυπρόθεσμη η αποπληρωμή του leasing τόσο πιο μεγάλα τα έξοδα σε τόκους και κατ επέκτασιν ζημίες...
 
Και εν μέρει και το πετρέλαιο που έχει πάρει την ανηφόρα
 
Έχω μία απορία. Η Αιγαίου γιατί αργεί τόσο πολύ να ανακοινώσει επιβατική κίνηση και οικονομικά αποτελέσματα; Κόλοσσοί στην αεροπορική βιομηχανία το έχουν κάνει εδώ και καιρό. Μια μικρή εταιρεία σαν την Αιγαίου θα έπρεπε προ πολλού να το είχε πράξει.
 
Επειδή δεν κατέχω ακριβώς τα γεγονότα, όταν λές 'αργεί τόσο πολύ', σε σχέση με άλλους 'κόλλοσούς' στην αεροπορική βιομηχανία, ποιοί είναι οι αντίστοιχοι χρόνοι σε άλλες εταιρείες;

Αυτό που γνωρίζουμε εδώ στο forum είναι ότι τον Μάϊο μάθαμε τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, δηλαδή 45 μέρες μετά. Ποιά είναι τα standards αλλού;
 
Τα οικονομικά αποτελέσματα μπορεί να αργούν όχι όμως και η ενημέρωση για την επιβατική κίνηση. Μέγαλες εταιρείες όπως Delta και British Airways το έχουν κάνει ήδη (και τα δύο). Και σχεδόν όλες οι εταιρείες. Πηγές οικονομικές εφημερίδες καθώς και σαιτς τουριστικού περιεχομένου. Το να υπολογίσεις πόσο κόσμο μετέφερες δεν νομίζω να πέρνει και τόσο καιρό. Πέρυσι την επιβατική κίνηση εξαμήνου την είχε ανακοινώσει 31/07. Φέτος άργησε σχετικά.
 
nsap":ustb4h68 said:
Τα οικονομικά αποτελέσματα μπορεί να αργούν όχι όμως και η ενημέρωση για την επιβατική κίνηση. Μέγαλες εταιρείες όπως Delta και British Airways το έχουν κάνει ήδη (και τα δύο). Και σχεδόν όλες οι εταιρείες. Πηγές οικονομικές εφημερίδες καθώς και σαιτς τουριστικού περιεχομένου. Το να υπολογίσεις πόσο κόσμο μετέφερες δεν νομίζω να πέρνει και τόσο καιρό. Πέρυσι την επιβατική κίνηση εξαμήνου την είχε ανακοινώσει 31/07. Φέτος άργησε σχετικά.


Μήπως, λέω μήπως, φίλε nsap η Aegean διάβασε το παράπονό σου και έσπευσε, γρήγορα, να σε ικανοποιήσει; ...
 
Πάντως τα αποτελέσματα τα ανακοίνωσε τη στιγμή που τα ανακοινώνουν και η πλειοψηφία των επιχειρήσεων που είναι στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Μπορώ να πω ότι ήταν και από τις πρώτες εισηγμένες...
 
Top