AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
blade min ksexnas

*stratigiki makroxronia synergasia me LH

*den prokeitai pote na exei parapanw apo enan antagwnisti stin ellada

*to mexri twra business plan tis einai parapanw apo apodotiko

*to erwtima pou menei den einai giati agorazei aeroplana, alla giati airbus kai oxi boeing
kai i apantisi einai poly apli. giati ayta einai pio syxrona.

*syn tou oti einai pio eykola apodekta apo tous eyrwpaious. san tous ellines pou goustaroun na petane stin ellada me jet. sto forum ayto eixe malliasei i glwssa mas na leme makari na parei airbus kapoia elliniki etairia. ola ayta metrane gia mia epilogi.

*giati den tairiazoun kala sto business plan tis A3 ta boeing? giati den voithoun to image tis.

*to mikro kerdos isws kai na einai logistiko kolpo, alla oute egw oute esy mporeis to apodeikseis.

*KAI PROFANWS DEN MPAINEI MESA i A3. to management tis etairias ayta ta xronia deixnei poiotita, kai ayto den mporei na to arnithei kaneis.

*pisteyw akradanta pws i epilogi twn airbus den einai tyxaia.
(des to antagwnistika, oi OA synexizoun me boeing otan poulithoun. poios exei to pleonektima??posa 737 stelnoun oi eyrwpaikes edw kai posa A320family? vlepeis tin anodo tou image?)
 
Το σχόλιο έγινε για τα οικονομοτεχνικά κριτήρια που οδήγησαν στην τελική επιλογή και για αυτό επιχειρηματολογούμε. Μάρκετινγκ ευρύτερο κάνουν φυσικά όλες οι σοβαρές εταιρίες. :roll: Με ότι αυτό περιλαμβάνει και με τις ευρύτερες επιχειρηματικές τους επιλογές.-
 
Θα ανταπαντήσω στον blade επεξηγώντας αυτή τη φορά τη φράση 'βάλε εσύ τα δικά σου λεφτά...'.

Διακρίνω σε όλη σου την κριτική το στυλ του 'επιχειρηματία του καναπέ'. Τι σημαίνει αυτό; Επικρίνουμε επιχειρηματικές αποφάσεις (π.χ. επιλογή διαδρομών, στόλου κλπ) απ' έξω. Χωρίς το άγχος του ρίσκου. Παίζουμε ένα παιχνίδι εκ του ασφαλούς. Δεν έχεις να χάσεις τίποτε -πέρα από το χρόνο σου- διατυπώνοντας μια πρόταση για το τί θα ήταν καλύτερο για την εταιρεία, τον κόσμο κλπ κλπ.

Ας μην ξεχνιώμαστε όμως. Οι πραγματικές επιχειρήσεις έχουν ρίσκο. Δεν είναι το ίδιο σα να έχεις ένα καφενείο της γειτονιάς ούτε το ίδιο αν έχεις τις πλάτες του Δημοσίου -ό,τι κι αν γίνει τα πληρώνει ο κ. Μήτσος. Εδώ λοιπόν, στον κόσμο της πραγματικής επιχείρησης, οι αποφάσεις δεν κρίνονται από τον καναπέ... Δεν είναι δυνατό εσύ, εγώ, ο οποιοσδήποτε παρατηρητής να γνωρίζει το άγχος, τα καθημερινά σκαμπανεβάσματα, τον αγώνα να χτιστεί μια επιχείρηση, ιδιαίτερα στον ευαίσθητο χώρο των μεταφορών, όπου ό,τι κάνεις έχει άμεση συνέπεια σε πολλούς ανθρώπους. Το image μιας εταιρείας δεν χτίζεται έτσι, από τον καναπέ. Χτίζεται με performance. Χτίζεται με εξυπηρέτηση. Χτίζεται με συνέπεια. Χτίζεται με ένα προϊόν τόσο 'ευπαθές' που όμοιό του στον επιχειρηματικό τομέα δύσκολα θα βρείς.

Είναι πολύ εύκολο λοιπόν να είμαστε απ' έξω από το χορό και να επικρίνουμε κάθε βήμα, κάθε απόφαση που παίρνει η εταιρεία. Και είναι και ανέντιμο. Το πιστεύω αυτό. Γι' αυτό διακρίνεις ένα στύλ στις απαντήσεις μου που δεν σου αρέσει. Γι' αυτό και εξηγούμαι εδώ.

Δεν διέκρινα κανένα σχόλιό σου να επικρίνει το παραμικρό για όλα όσα έχουν συμβεί σε μια εταιρεία που ΣΤΕΡΗΣΕ από τον Ελληνικό λαό 4.2 δισεκατομμύρια € (ναι, το έχω τονίσει πολλές φορές και θα το κάνω αυτό). Διακρίνω όμως μια ασύμμετρη επίθεση ενάντια σε μια εταιρεία, που ακόμα και αν δεν έχει το μικρό κέρδος που λέει ότι έχει, δεν έχει στερήσει κανενός έλληνα φορολογούμενου ούτε ένα ευρώ.

.....

Αυτά.
 
captainjumbo":14phebgs said:
Το σχόλιο έγινε για τα οικονομοτεχνικά κριτήρια που οδήγησαν στην τελική επιλογή και για αυτό επιχειρηματολογούμε.

ayta einai mallon adynato na ta gnwrizoume, kai akoma kai ayta einai entelws statika, isxyontas gia tin sygkekrimeni xroniki stigmi pou katatethikan.

ypotheseis kanoume.

btw. marketing kai management einai sygkoinwnounta doxeia.

just my drachmas6.8
 
*stratigiki makroxronia synergasia me LH
Η LH συνέπραξε με την Αιγαίου μήπως και μπορέσει να μπει στο φιλέτο της ελληνικής αγοράς αν κλείσει η Ολυμπιακή. Πιθανότατα να τους υποχρέωσε αυτή να πάρουν Α320.

*den prokeitai pote na exei parapanw apo enan antagwnisti stin ellada
Έχει ακούσει κανείς κάτι για Easyjet με βάση LGTS ή LGKV;

*to mexri twra business plan tis einai parapanw apo apodotiko
Το ποιό;;;; Ξεκίνησε με RJ, φορτώθηκε ATR,μετά 737, τώρα Α320.... Στις εξαγορές αν δεν μείνεις ο μόνος παίκτης στο τέλος έχεις χάσει γιατί πλήρωσες πολλά γαι να πάρεις ελάχιστα.

*to erwtima pou menei den einai giati agorazei aeroplana, alla giati airbus kai oxi boeing
kai i apantisi einai poly apli. giati ayta einai pio syxrona.
Το ερώτημα ΕΙΝΑΙ γιατί παίρνει αεροπλάνα και όχι γιατί παίρνει AIRBUS. Η επιλογή των Α320 είναι σωστή ΑΝ ξεκινούσε τώρα σαν εταιρία αλλά όχι στην παρούσα κατάσταση της.

*syn tou oti einai pio eykola apodekta apo tous eyrwpaious. san tous ellines pou goustaroun na petane stin ellada me jet. sto forum ayto eixe malliasei i glwssa mas na leme makari na parei airbus kapoia elliniki etairia. ola ayta metrane gia mia epilogi.
Συμφωνώ.

*giati den tairiazoun kala sto business plan tis A3 ta boeing? giati den voithoun to image tis.
Η Αιγαίου πετάει κατά βάση Ελλάδα με κάποιους κοντινούς προορισμούς (Ιταλία, Κύπρος), στη Γερμανία, charter και αυτό είναι όλο. Σε τέτοιο δίκτυο τα πλεονεκτήματα του Α320 family εξανεμίζονται λόγω μικρού χρόνου πτήσης. Αντίθετα το 737 έχει πολύ λιγότερα MEL restrictions, χαμηλότερο maintenance και γενικά είναι πιο σκληροτράχηλο.

*to mikro kerdos isws kai na einai logistiko kolpo, alla oute egw oute esy mporeis to apodeikseis.
Συμφωνώ. Αλλά μπορούν άλλοι αν χρειαστεί.

*KAI PROFANWS DEN MPAINEI MESA i A3. to management tis etairias ayta ta xronia deixnei poiotita, kai ayto den mporei na to arnithei kaneis.
Βγάζω το καπέλο στη διοίκηση της Αιγαίου για πολλά. Είναι ευέλικτοι και χρησιμοποιούν σωστά τις "δημόσιες σχέσεις". Από εκεί και πέρα είναι θέμα άλλου topic.

*pisteyw akradanta pws i epilogi twn airbus den einai tyxaia.
(des to antagwnistika, oi OA synexizoun me boeing otan poulithoun. poios exei to pleonektima??posa 737 stelnoun oi eyrwpaikes edw kai posa A320family? vlepeis tin anodo tou image?
Δυστυχώς δεν βλέπω να θέλουν να πουλήσουν οι πολιτικοί την Ολυμπιακή. Συμφωνώ όπως σου είπα για τα Α320 αλλά το image μιας εταιρίας πιστεύω ότι είναι πιο πολυσύνθετο από τη μάρκα των αεροπλάνων της.
 
Blade":rztgnfsh said:
*stratigiki makroxronia synergasia me LH
Η LH συνέπραξε με την Αιγαίου μήπως και μπορέσει να μπει στο φιλέτο της ελληνικής αγοράς αν κλείσει η Ολυμπιακή. Πιθανότατα να τους υποχρέωσε αυτή να πάρουν Α320.

Το να θέλει μια εταιρεία να αναπτυχθεί δεν είναι επιλήψιμο. Αυτή η φράση 'φιλέτο της ελληνικής αγοράς' με ...εκνευρίζει. Δηλαδή η ΟΑ που χρόνια είχε όλο το φιλέτο δικό της τι κατάφερε;;; Ε, νομίζω ότι όχι μόνο δεν είναι κακό, αντίθετα καλοδεχούμενο πρέπει να είναι να θέλει κάποιος να μπεί στην αγορά. Επιπλέον, αντί να επικρίνουμε, πρέπει να επικροτούμε κάθε σύναψη συνεργασίας με τις διεθνείς αεροπορικές συμμαχίες. Έχεις αναρωτηθεί ποτέ φίλε blade γιατί ποτέ η ΟΑ δεν έκανε καμμία 'σοβαρή' συμμαχία; Οι ..συνεργάτες της είτε είναι επιπέδου... Εgypt Air, είτε είναι σε βάση εκμετάλλευσης μίας μόνο γραμμής, με εξαίρεση την short-lived συνεργασία με την Hellas Jet, αποτέλεσμα της συνεργασίας με τη Cyprus.
Τώρα, να σε 'υποχρεώνει' μια LH να αποκτήσεις σωστό στόλο. Πω-πω κατάντια... :wink:


Blade":rztgnfsh said:
*den prokeitai pote na exei parapanw apo enan antagwnisti stin ellada
Έχει ακούσει κανείς κάτι για Easyjet με βάση LGTS ή LGKV;

Και μακάρι να γίνει κάτι τέτοιο. Ευχής έργο θα είναι. Άλλωστε είναι εξαιρετικά πιθανό, το κενό της ΟΑ να καλυφθεί εν μία νυκτί από τον ανταγωνισμό.

Blade":rztgnfsh said:
*to mexri twra business plan tis einai parapanw apo apodotiko
Το ποιό;;;; Ξεκίνησε με RJ, φορτώθηκε ATR,μετά 737, τώρα Α320.... Στις εξαγορές αν δεν μείνεις ο μόνος παίκτης στο τέλος έχεις χάσει γιατί πλήρωσες πολλά γαι να πάρεις ελάχιστα.

Παραπέμπω στο προηγούμενο post μου, σχετικά με τους 'επιχειρηματίες του καναπέ΄.

Blade":rztgnfsh said:
*to erwtima pou menei den einai giati agorazei aeroplana, alla giati airbus kai oxi boeing
kai i apantisi einai poly apli. giati ayta einai pio syxrona.
Το ερώτημα ΕΙΝΑΙ γιατί παίρνει αεροπλάνα και όχι γιατί παίρνει AIRBUS. Η επιλογή των Α320 είναι σωστή ΑΝ ξεκινούσε τώρα σαν εταιρία αλλά όχι στην παρούσα κατάσταση της.

Παραπέμπω και πάλι στο προηγούμενο post μου, σχετικά με τους 'επιχειρηματίες του καναπέ΄.

Blade":rztgnfsh said:
*syn tou oti einai pio eykola apodekta apo tous eyrwpaious. san tous ellines pou goustaroun na petane stin ellada me jet. sto forum ayto eixe malliasei i glwssa mas na leme makari na parei airbus kapoia elliniki etairia. ola ayta metrane gia mia epilogi.
Συμφωνώ.
*giati den tairiazoun kala sto business plan tis A3 ta boeing? giati den voithoun to image tis.

Το γιατί η μεγάλη πλειοψηφία οι αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο προτιμούν Α320 δεν σου λέει προφανώς τίποτε.


Blade":rztgnfsh said:
Η Αιγαίου πετάει κατά βάση Ελλάδα με κάποιους κοντινούς προορισμούς (Ιταλία, Κύπρος), στη Γερμανία, charter και αυτό είναι όλο. Σε τέτοιο δίκτυο τα πλεονεκτήματα του Α320 family εξανεμίζονται λόγω μικρού χρόνου πτήσης. Αντίθετα το 737 έχει πολύ λιγότερα MEL restrictions, χαμηλότερο maintenance και γενικά είναι πιο σκληροτράχηλο.

Διαπιστώνω τάση επιλεκτικής παρουσίασης πραγματικών στοιχείων... Πάλι λοιπόν θέτω το ερώτημα. Αν όλα αυτά που λές, τόσες σοβαρές εταιρείες στον κόσμο δεν το σκέφτηκαν; Όλες παραπλανήθηκαν, χρηματίστηκαν, εξαναγκάστηκαν κλπ και πήρανε Α320 και όχι το σκληροτράχηλο 737... :wink:

Και επί του προκειμένου. Η Α3 δεν σχεδιάζει με βάση το παρελθόν μόνο. Λαμβάνεται υπ΄οψι, αλλά σχεδιάζουμε και το μέλλον. Σήμερα έχει 20 jet, από τα οποία 13/14 είναι 737 classics. Τα τελευταία έγιναν 13/14 από τ αρχικά 6/7 της Cronus μέσα σε 2-3 χρόνια. Άρα υπάρχει ανάπτυξη. Παραγγέλει (θα, ίσως, μάλλον, οτιδήποτε βάλτε εδώ) up to 20 A320 series, με χρονικό ορίζοντα το 2007-2008. Τι είναι παράλογο/ύποπτο εδώ?


Blade":rztgnfsh said:
*to mikro kerdos isws kai na einai logistiko kolpo, alla oute egw oute esy mporeis to apodeikseis.
Συμφωνώ. Αλλά μπορούν άλλοι αν χρειαστεί.

Ίσως οι άλλοι να είναι απασχολημένοι προσπαθώντας να βρούνε κάποιο από τα τεράστια κέρδη των ΟΑ... Αλλά, ας πούμε ότι είναι αλήθεια αυτό που λές. Για χάρη του διαλόγου, το δέχομαι. Πόσα από αυτά τα χρήματα έχουν επιβαρύνει τον Έλληνα Φορολογούμενο;;;; Πόσα από αυτά τα χρήματα προέρχονται από μη καταβολή ΙΚΑ;;; Πόσα από αυτά τα χρήματα προέρχονται από κλοπή Σπατόσημου;;;

Blade":rztgnfsh said:
*KAI PROFANWS DEN MPAINEI MESA i A3. to management tis etairias ayta ta xronia deixnei poiotita, kai ayto den mporei na to arnithei kaneis.
Βγάζω το καπέλο στη διοίκηση της Αιγαίου για πολλά. Είναι ευέλικτοι και χρησιμοποιούν σωστά τις "δημόσιες σχέσεις". Από εκεί και πέρα είναι θέμα άλλου topic.

ένα ακόμα 'έγκλημα' της A3...
 
Ρε παιδιά σας βλέπω να σφάζεστε γιατί η Α3 παίρνει νέα αεροπλάνα, γιατί παίρνει Α320 και όχι B73-7, -8 και δεν ξέρω και εγώ τι ακόμη. Κανεις από εμάς δεν είναι ειδικός επί του θέματος και σαφέστατα κανεις από εμάς δεν είναι insider! Και εγώ προσωπικά ως απλός θνητός έχω αρχίσει και κουράζομαι να διαβάζω εδώ πέρα "αναλύσεις" και "επιστμικολογιες"! Στο κάτω κάτω θέλω να μάθω ΤΙ θα πάρει, (σε πρώτη φάση) και όχι ΓΙΑΤI θα το πάρει! Αυτοί ξέρουνε καλύτερα το ΓΙΑΤΊ! Δικια τους δουλειά είναι, όχι δικια μας! Εμάς μας ενδιαφέρει η εταιρεία με την οποια πετάμε να έχει κάποια standards (οποια και αν είναι αυτή!) Τώρα το να καθόμαστε να προσπαθούμε να "αναλύσουμε" το πως και γιατί, το εάν η εταιρεία αγοράζει AIRBUS οικειοθελώς, η υπό την πίεση της LH (άλλο καραφλό δηλαδή - προσωπική μου άποψη)καταντάει ελαφρώς γελοίο.. Υπάρχουνε και άτομα που επισκέπτονται το forum και τα οποια έχουνε γνώση επί του θέματος, τα διαβάζουνε και γελάνε μαζί μας! Μη με πάρετε στραβά, δεν έχω τίποτα εναντίον κάποιου από εσάς, απλά κουράστηκα να διαβάζω πράγματα τα οποια ελαφρώς διαφορετικά διατυπωμένα, και αναπροσαρμοσμένα στο θέμα τους αναφέρθηκαν και σε άλλες εταιρείες. Μέχρι και την καημένη την EuroAir (με τα ATP) την είχανε τρελάνει οι "επιστήμονες".. Τέλος πάντων.. πολύ off γίναμε..

Sorry.. :oops:
 
george_a

Δεν ξέρω τι ακριβώς προσπαθείς να μας πεις αλλά σε παρακαλώ να απαντάς, τουλάχιστον στα δικά μου posts, με κάποια επιχειρήματα ώστε να μπορεί να συνεχιστεί η συζήτηση. Απαντήσεις του στυλ "ναι αλλά η Ολυμπιακή τι έκανε κλπ", "κάνε δικιά σου εταιρία να σε δούμε" και άλλα ειρωνικά σχόλια δεν νομίζω να βοηθούν στην εξέλιξη της συζήτησης.

Εδώ το θέμα μας είναι η αλλαγή στόλου της Αιγαίου και όχι η Ολυμπιακή ή ο ανταγωνισμός μεταξύ τους. Αν αυτό θέλεις να συζητήσουμε γιατί δεν ανοίγεις ένα σχετικό θέμα;

Ας μην κατεβάζουμε την συζήτηση σε επίπεδο ποδοσφαιρικού αγώνα.... Ο φανατισμός δεν ωφελεί. Αν θέλεις να σου πούμε ότι η Αιγαίου είναι η καλύτερη εταιρία του πλανήτη και ότι η Ολυμπιακή πρέπει να κλείσει και οι άνθρωποι της να εκτελεστούν, για να ηρεμήσεις είμαι διατεθειμένος να το κάνω. :D

Μπορείς να μας αναπτύξεις ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ γιατί η απόφαση της Αιγαίου είναι σωστή αλλιώς ασχολήσου με τα 4,213241234 δις ρούβλια που χρωστάει η Ολυμπιακή και άσε εμάς να συζητήσουμε αν δεν σε πειράζουμε....
 
makedonas said:
Υπάρχουνε και άτομα που επισκέπτονται το forum και τα οποια έχουνε γνώση επί του θέματος, τα διαβάζουνε και γελάνε μαζί μας!

...θα μου επιτρέψεις Στέφανε, αλλά λίγο έως πολύ είναι φανερά τα πράματα για τα οποία γελάνε (γελάνε και από μόνα τους άλλωστε). Πάντως με τις αλήθειες που διαβάζουν (εκεί που υπάρχουν- γιατί υπάρχουν :!: και είναι και πολλές), και τις ξέρουν φυσικά καλύτερα ως insiders, δεν νομίζω ότι γελάνε και πολύ. :wink: Και εάν ένα δικτυακό φόρουμ αποκτά κοινό από insiders αλλά και αξιοπιστία, υποθέτω ότι δεν είναι επειδή τέλειωσαν τα διαδικτυακά ανέκδοτα, αλλά επειδή βλέπουν και πράγματα που είναι σοβαρά. Όσο και να μην θέλουν να τα διαβάσουν ή να τα αποδεχτούν. Σε ένα δημόσιο βήμα κρίνεται ο καθένας από τα λόγια του. Είναι αυτός, ο απόλυτος συμψηφισμός, που σε αυτή τη χώρα είναι πια για γέλια.

Σόρι για το off topic
 
Blade":ikxi93k3 said:
george_a

Δεν ξέρω τι ακριβώς προσπαθείς να μας πεις αλλά σε παρακαλώ να απαντάς, τουλάχιστον στα δικά μου posts, με κάποια επιχειρήματα ώστε να μπορεί να συνεχιστεί η συζήτηση. Απαντήσεις του στυλ "ναι αλλά η Ολυμπιακή τι έκανε κλπ", "κάνε δικιά σου εταιρία να σε δούμε" και άλλα ειρωνικά σχόλια δεν νομίζω να βοηθούν στην εξέλιξη της συζήτησης.

Εδώ το θέμα μας είναι η αλλαγή στόλου της Αιγαίου και όχι η Ολυμπιακή ή ο ανταγωνισμός μεταξύ τους. Αν αυτό θέλεις να συζητήσουμε γιατί δεν ανοίγεις ένα σχετικό θέμα;

Ας μην κατεβάζουμε την συζήτηση σε επίπεδο ποδοσφαιρικού αγώνα.... Ο φανατισμός δεν ωφελεί. Αν θέλεις να σου πούμε ότι η Αιγαίου είναι η καλύτερη εταιρία του πλανήτη και ότι η Ολυμπιακή πρέπει να κλείσει και οι άνθρωποι της να εκτελεστούν, για να ηρεμήσεις είμαι διατεθειμένος να το κάνω. :D

Μπορείς να μας αναπτύξεις ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ γιατί η απόφαση της Αιγαίου είναι σωστή αλλιώς ασχολήσου με τα 4,213241234 δις ρούβλια που χρωστάει η Ολυμπιακή και άσε εμάς να συζητήσουμε αν δεν σε πειράζουμε....

ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΚΡΙΝΑ, ΑΛΛΑ AYTO TO POST ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΟ. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Ευχαριστώ.
 
Top