AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
alex2":2ab58qmn said:
ok, i Aegean tha antikatastisi ta 737 me Airbus A320. Ta AVRO tha minoun sigoura stin eteria ??

Όλα τα 737 της Α3 είναι με leasing. Μπορούν εύκολα να 'φύγουν', πολύ απλά δεν ανανεώνεται η σύμβαση. Τα Α320 που έρχονται είναι -σε μέγεθος- περίπου ισοδύναμα με τα 737-400, και τα Α319 (αν είναι και αυτά μέρος της παραγγελίας, θα μάθουμε) σε μέγεθος είναι περίπου ισοδύναμα με τα 737-300. Με 13 (14?) 737 τώρα, μια παραγελλία για 20 Α320 makes sense.

Τα AVRO είναι ιδιόκτητα. Δύσκολα τα 'ξεφορτώνεται' κανείς, δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλές Α/Φ στις εταιρείες, είναι μάλλον 'ειδικών αποστολών'. Ας μην ξεχνάμε ότι είναι και αρκετά νέα, με κυκλοφορία γύρω στο 2000, και αν δεν κάνω λάθος ίσως από τα τελευταία της γραμμής παραγωγής. Πιθανόν να αγοράστηκαν σε 'τιμή ευκαιρίας', αν και αυτή η λεπτομέρεια δεν είναι δυνατό να ανακοινωθεί ούτε από τον πωλητή ούτε από τον αγοραστή έτσι άμεσα.

Αλλά και συγκρινόμενα με το μικρότερο Α319, τα AVRO είναι μικρότερης χωρητικότητας, ακόμα και με την 'επέκταση' σε 6 καθίσματα ανά σειρά.
 
alex2":571o7wdd said:
@latri aeroporias

zitao sygnomi pros ton latri aeroporias pou den pistepsa auto pou egrapse peri ton A320 kai ton AVRO kai ton ebgala gia psilo.... :arrow: kati eiksere to to paidi alla den to pistepsame.

@ latri aeroporias kai olous

ok, i Aegean tha antikatastisi ta 737 me Airbus A320. Ta AVRO tha minoun sigoura stin eteria ??
kalimera gia ta avro akyrvuhke h polisi toys logo ths OA :D :D
 
auto pou me parakseneei ligo einai oti i Airbus den ekane apolitos kamia anakinosi gia tin parangelia. Mipos i Aegean tha paralabei ta Airbus meso kamias eterias leasing ??
 
alex2":c9fpv7be said:
auto pou me parakseneei ligo einai oti i Airbus den ekane apolitos kamia anakinosi gia tin parangelia. Mipos i Aegean tha paralabei ta Airbus meso kamias eterias leasing ??


Από το δελτίο τύπου της AEGEAN:
Το αναλυτικό κείμενο της συμφωνίας με την Airbus θα οριστικοποιηθεί στο τέλος Οκτωβρίου 2005.

Κάπου εκεί θα περιμένουμε την ανακοίνωση της Airbus :wink:
 
SARIDAKIS VASILIS":1ht7r9yd said:
Από το δελτίο τύπου της AEGEAN:
Το αναλυτικό κείμενο της συμφωνίας με την Airbus θα οριστικοποιηθεί στο τέλος Οκτωβρίου 2005.
Κάπου εκεί θα περιμένουμε την ανακοίνωση της Airbus :wink:

Πάντως ακόμα και όταν υπογράφεται LOI (Letter of Intent) ή MOU (Memorandum of Understanding) είθεισται να ανακοινώνεται και από την κατασκευάστρια εταιρεία.

Άλλωστε πρίν πέσει το μελάνι στην ...γραμμή, πέφτουν οι χειραψίες. Τώρα γιατί δεν ανακοίνωσε η Airbus τίποτε, δεν είναι κατανοητό.

Μερικές φορές συμβαίνει το αντίθετο: γίνεται η παραγγελία 'μυστικά', η Airbus ή Boeing ανακοινώνει μια UFO παραγγελία, στο airliners.net και στο egroups/orders (και ο russell_syd συνήθως είναι σωστός στην πρόβλεψή του...) πέφτουν τα στοιχήματα και μετά από καιρό γίνεται η ανακοίνωση ότι τελικά ο αγοραστής είναι ο/η.... και μετά βγαίνουμε και λέμε "μα το είχα προβλέψει αυτό...."
 
Den yparxei logos na pouleisi ta RJ100 h A3, giati na to kanei afou ta xreiazetai gia ta dromologia esoterikou. Tora idika pou tha figi h Olympic tha eitan kali lisi na noikiasoun orismena gia ta dromologia esoterikou pou tha afisi h OA kai den eksiperetountai apo tin A3, opos ATH-LXS, EFL, ZKH. Yparxoun polla RJ100 kai RJ85 stin agora me poli kales times. H LH kai h LX afksanoun to stolo tous me tetoia regional jets mias kai ta leasing rates einai poli xamila.
Oso gia ta epidotoumena dromologia ton OA, ta POS, sigoura den ta afisi h kybernisi etsi. Isos anathesoun stin A3 na ta analabei dinontas tous ta 4 Dash 8 mazi me ta pliromata tous, tha eitan mia kali lisi.
Ta 20 A320 tha xrisimopioithoun gia ta 'megala' dromologia esoterikou kai ta dromologia eksoterikou tis A3 kai polla an oxi olla ton OA.
Ean kai otan klisoun oi OA, sigoura tha noikiasi kaipoia 737 h A320 h A3 gia na analabi dromologia opos ATH-BRU/LHR/CDG pou exoun megali kinisi. Gia JFK tha eitan to poio katalilo kapoia A330-200, alla pote den ksereis.
 
Δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι είναι προς το συμφέρον της Α3 λλά και προς το συμφέρον του ανταγωνισμού -δηλαδή του επιβατικού κοινού- να 'αναλάβει' εξ' ολοκλήρου το πτητικό έργο που θα αφήσουν οι ΟΑ.
 
Παιδιά μήν τρελλαίνεστε. Η Α3 πρός το παρόν δέν σκοπεύει να επαναφέρει ΑΤR. Το θέμα τής Λήμνου καί Σάμου πρός το παρόν δέν ισχύει ακόμη. Όλα πιστεύω ότι θα εξαρτηθούν από κάποια αναμενόμενα αποτελέσματα πού τα περιμένει σύντομα, πιστεύω, όλη η Ελλάδα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι στήν Α3 δέν έγιναν καί δέν γίνονται βεβιασμένες κινήσεις. Άς περιμένουμε λοιπόν τί θα γίνει στό εγγύς μέλλον. [/b]
 
alexandros":2lmhb36d said:
isos me tin airbus na diapragmateuontai to teliko configuration i kai akomi posa tha einai 320,319 i mporei kai 318...giati oxi....? :?:

Το 318 είναι ένα double shrink, και έτσι δεν είναι οικονομικό στην εκμετάλλευσή του. Η 'χρήση' του κοστίζει περίπου όσο και του Α319, ελάχιστα λιγότερα, και έχει αρκετά λιγότερες θέσεις. Η αγορά έχει δείξει τις προτιμήσεις της: ελάχιστα 318 έχουν παραγγελθεί.
Επίσης, η αξία ενός ΑΦ συνδέεται και με την παρουσία παρόμοιων στην αγορά τόσο για πιθανή μεταπώληση όσο και για πιθανή αγορά συμπηρωματικών.

Έχει νόημα να αγοράσει κάποιος 318 μόνο αν έχει ΠΟΛΛΑ της οικογένειας Α320, και τότε δεν αξίζει να εντάξει στο στόλο του ένα εντελώς νέο τύπο για λίγες μόνο μονάδες (δηλ. ΑF, Frontier, Iberia) για χωρητικότητες μέχρι 100 θέσεις. Άλλωστε τα ΑRJ είναι -δυστυχώς ή ευτυχώς- ιδιόκτητα, οπότε δύσκολα τα 'ξεφορτώνεται' κανείς...

Για την Α3 είναι καλό να πάρει 50%-50% Α319 και Α320 (και ίσως λίγα Α321, αν ποτέ ανοίξει δρομολόγια για LHR, CDG, κλπ).
 
Top