AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
eidate, tzampa tosa posts...

i A3 feretai spathi mexri twra, aplws kathisterisan ligo stin episimopoiisi!

Way to go!!
 
Δεν ήταν ακριβώς 'σπαθί', είχαν πεί ότι μέσα στον Οκτώβρη θα ανακοίνωναν επίσημα την παραγγελία, και μπήκε Δεκέμβρης. Έτσι προκάλεσαν αμφιβολίες σχετικά με τη σοβαρότητά τους, που τώρα, έπειτα από δύο μήνες, διαλύθηκαν. Αυτά για να είμαστε ...ακριβείς.

Και η απορία που έχω -για να την πω, δηλαδή: θα κρατήσουν το ίδιο livery, πολύ euro-white μου φαίνεται.... Αρκετές φορές οι εταιρείες, με αφορμή την ανανέωση του στόλου τους προβαίνουν και σε καινούργιο livery....
 
Ιδού και το σχετικό άρθρο της Ναυτεμπορικής, με σημεία από τη συνέντευξη Βασιλάκη. Ενδιαφέρον το σημείο που ο Βασιλάκης "ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει προς το παρόν ενδιαφέρον για επέκταση των δρομολογίων σε νέους προορισμούς, πλην των πτήσεων προς Σόφια, Κωνσταντινούπολη και Κάιρο." 'Αλλα αποσπάσματα:

Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, στο πλαίσιο της οποίας έγινε η υπογραφή της συμφωνίας, ο κ. Βασιλάκης αναφέρθηκε στην προοπτική εισαγωγής της εταιρείας στο χρηματιστήριο. Συγκεκριμένα ο κ. Βασιλάκης είπε ότι εφόσον υπάρξει κερδοφορία ικανοποιητική, θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο εισαγωγής στο χρηματιστήριο.

Σε ό,τι αφορά το οικονομικό μέρος της παραγγελίας, οι δύο πλευρές δεν άνοιξαν τα χαρτιά τους, επικαλούμενοι το επιχειρηματικό απόρρητο. Οπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Aegean κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, το κόστος αναφοράς του κάθε αεροσκάφους ανέρχεται στα 58 εκατ. δολάρια, αλλά, όπως διευκρίνισε, στην τιμή αυτή έγινε έκπτωση, την οποία όμως δεν προσδιόρισε. Η χρηματοδότηση για την αγορά των αεροσκαφών θα γίνει κατά 20% από την Aegean και κατά 80% από δάνειο τραπεζών με περίοδο αποπληρωμής 15 έως 20 έτη.

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώνεται στα 330 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 18% σε σχέση με πέρυσι, ενώ η κερδοφορία θα κυμανθεί στο 5% επί του συνολικού κύκλου εργασιών.

Τέλος, όπως ανακοινώθηκε η εταιρεία μειώνει από την 1-1-2006 κατά 2 ευρώ στις πτήσεις εσωτερικού, τον επίναυλο καυσίμου που είχε επιβάλει, μετά τη σχετική σταθεροποίηση της τιμής του πετρελαίου.
 
latris aeroporias":1c6ybski said:
KALISPERA
apo oti ematha teleytaia erxetai thin allh ebdomada peripou 1 737-400
apo kostarika me niologio sxbgx ua sas enimeroso syntoma
kai kapaki alla 3 mexri teloys toy xronoy 737-400 me leasing:D :D :D

Τι γίνεται με δαυτα :roll: ? Ανθραξ ο θησαυρος??? :D
 
GP707":ba6uhz5n said:
latris aeroporias":ba6uhz5n said:
KALISPERA
apo oti ematha teleytaia erxetai thin allh ebdomada peripou 1 737-400
apo kostarika me niologio sxbgx ua sas enimeroso syntoma
kai kapaki alla 3 mexri teloys toy xronoy 737-400 me leasing:D :D :D

Τι γίνεται με δαυτα :roll: ? Ανθραξ ο θησαυρος??? :D
kalispera sxetika me to SXBGX einai akoma gia d-check sxtika me ta alla 3 oi plhrofories moy einai sxetika elaxistes to pote tha erthoun logo eorton pantos an matho kati tha einai amesi i apantisi sto forum mas :D :D :D :D :D :D
 
Το νεο αποκτημα της Α3

(καλημερα παιδακια που εργαζεστε εκει! ;) )
 
makedonas":3s10wraz said:
Το νεο αποκτημα της Α3

(καλημερα παιδακια που εργαζεστε εκει! ;) )
Ερωτώ λοιπόν:
Γιατί το εν λόγω αεροσκάφος φέρει το προηγούμενο λογότυπο με το παλιό "G" κι όχι το νέο;
 
Σταυρο εγώ δεν βλέπω διαφορα στο "G" αλλα στα φτερά των πουλερικών στο tail! Το αποπάνω είναι πιο μεγάλο ώστε το φτερό να κόβεται.. Και το κάτω είναι πιο μακρύ, ώστε πάει βαθιά στην προέκταση του καθετου σταθερού ( sorry για τις εκφράσεις μου.. :oops: ;) )
 
h istoria tou sugekrimenou 734 kai to kainourio tou registration SX-BGX
 
Top