Ιδού και το σχετικό
άρθρο της Ναυτεμπορικής, με σημεία από τη συνέντευξη Βασιλάκη. Ενδιαφέρον το σημείο που ο Βασιλάκης "ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει προς το παρόν ενδιαφέρον για επέκταση των δρομολογίων σε νέους προορισμούς, πλην των πτήσεων προς Σόφια, Κωνσταντινούπολη και Κάιρο." 'Αλλα αποσπάσματα:
Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, στο πλαίσιο της οποίας έγινε η υπογραφή της συμφωνίας, ο κ. Βασιλάκης αναφέρθηκε στην προοπτική εισαγωγής της εταιρείας στο χρηματιστήριο. Συγκεκριμένα ο κ. Βασιλάκης είπε ότι εφόσον υπάρξει κερδοφορία ικανοποιητική, θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο εισαγωγής στο χρηματιστήριο.
Σε ό,τι αφορά το οικονομικό μέρος της παραγγελίας, οι δύο πλευρές δεν άνοιξαν τα χαρτιά τους, επικαλούμενοι το επιχειρηματικό απόρρητο. Οπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Aegean κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, το κόστος αναφοράς του κάθε αεροσκάφους ανέρχεται στα 58 εκατ. δολάρια, αλλά, όπως διευκρίνισε, στην τιμή αυτή έγινε έκπτωση, την οποία όμως δεν προσδιόρισε. Η χρηματοδότηση για την αγορά των αεροσκαφών θα γίνει κατά 20% από την Aegean και κατά 80% από δάνειο τραπεζών με περίοδο αποπληρωμής 15 έως 20 έτη.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώνεται στα 330 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 18% σε σχέση με πέρυσι, ενώ η κερδοφορία θα κυμανθεί στο 5% επί του συνολικού κύκλου εργασιών.
Τέλος, όπως ανακοινώθηκε η εταιρεία μειώνει από την 1-1-2006 κατά 2 ευρώ στις πτήσεις εσωτερικού, τον επίναυλο καυσίμου που είχε επιβάλει, μετά τη σχετική σταθεροποίηση της τιμής του πετρελαίου.