AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Τι έχει μείνει τελικά από 737??
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Γνωρίζουμε μέχρι πότε η Α3 θα έχει Β737 στο στόλο της?
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Απ' οτι εχω ακουσει θα πανε μετα τον Μαιο στο Ηρακλειο για να κάνουν charter το καλοκαίρι και μετα το τελος του καλοκαιριού θα αρχισουν να φευγουν..
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Σύμφωνα με την παρουσίαση της εταιρείας που έκανε τον Οκτώβριο για το ATHEX Roadshow, το 2009 θα έχει 21 Airbus, 6 Avro και 3 Boeing.

Το 2010 τα Airbus θα γίνουν 27 (ολοκλήρωση της παραγγελίας), τα Avro θα μειωθούν στα 4 και δεν θα υπάρχουν καθόλου Boeing. Σύνολο για το 2010, 31 αεροσκάφη με μέσο όρο ηλικίας του στόλου τα 3 έτη.
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Και τα Avro μέχρι πότε παραμένουν? πάντως εάν σκοπεύει να επεκταθεί στους προορισμούς που παρουσιαζε στο roadshow, σίγουρα πρέπει να σκεφτεί την αγορά/μίσθωση νέων α/γων γιατί δεν σηκώνουν όλοι οι προορισμοί 168αρια Α-320 κι ειδικά το χειμώνα..κάνα Α-319 οεοοο? και όταν τα άβρο φύγουν τι με το καλό? πότε επιτέλους θα πάρουν απόφαση και πότε θα αρχίσουν να έρχονται στο στόλο νέα regional?
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Πολύ ωραίος ο συλλογισμός σου απλά θα περιμένουμε τη νέα παρουσίαση τώρα τον Απρίλιο στην οποία προσωπικά περιμένω να δω πως θα αναφερθεί στο νέο ανταγωνιστή και στην οικονομική κρίση. Εκεί θα μάθουμε περισσότερα και ίσως για το στόλο της εταιρείας για το 2011.
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Θεωρητικά και με βάση το παλαιό (περυσινό) plan της εταιρείας, που βέβαια αφορούσε εντελώς διαφορετικό περιβάλλον, τα avro, από του χρόνου αντικαθίστανται από turboprop regional...
Τωρα το πόσο θα εξακολουθήσει να ισχύει και στο φετινο plan, δεν το ξέρω
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Ξέρουμε τι τύπος θα είναι αυτά; Σε καμία παρουσίαση της εταιρείας δεν αναφέρει κάτι τέτοιο
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

όποιος τύπος και να'ναι, εάν μπουν τα ελικοφόρα, η Α3 θα "χάσει" το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι στην Ο.Α...Και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί στην ουσία και από καθαρά οικονομικής απόψεως δεν χάνει, ίσα ίσα κερδίζει..απλά, όπως έχουμε ξαναπεί,έχει το ψυχολογικό πλεονέκτημα του τζετ έναντι του ελικοφόρου, το οποίο καλώς ή κακώς παίζει ρόλο στην ψυχολογία του μέσου έλληνα επιβάτη..ακόμη κι αν το ελικοφόρο είναι του κουτιού και αρκετά γρήγορο,όπως το Dash Q-400..
 
Top