AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
menelaos":1wlurwyo said:
Κρίμα πάντως για τα rj, χθες πέταξα με το SX-DVD για JSH και μου φάνηκε πολύ άνετο (που λέει ο λόγος) και ωραίο! Το ταξίδι μάλιστα μου φάνηκε πολύ καλύτερο σε σχέση με τα ATR κυρίως λόγω του χαμηλότερου θορύβου αλλά και της σχετικής άπλας στο επίπεδο του ματιού - σε σχέση πάντα με τα ATR. Άλλωστε το μέγεθος των συγκεκριμένων αεροσκαφών είναι αρκετά ενδιαφέρουσα περίπτωση ανάμεσα στα πολύ μικρά και τα 320/737. Και ειδικά στην Ελλάδα που οι διαδρομές που σηκώνουν 320/737 είναι μάλλον μετρημένες.... δε σκοπεύουν να έχουν τίποτα ανάμεσα στα "μικρά" ελικοφόρα και τα πρώτα airbus/boeing?

Φίλε menelaos μπορεί τα rj να είναι άνετα,ωραία και αθόρυβα αλλά είναι και συνάμα πάραπολυ αντιοικονομικά.Γιατί έχεις 4 κινητήρες να καίνε αλλά και 4 κινητήρες για συντήρηση.Αλλοστε όλες σχεδόν οι εταιρίες τα έχουν αποσύρει και οι λίγες που τα έχουν ακόμα ψάχνουν να τα δώσουν.
Τώρα όταν έχεις το Q400 που στις διαδρομές 1 ώρας έχουν ίδιο flight time με τα rj και για να βγάλουν τα έξοδά τους χρειάζονται 35 επιβάτες ενώ τα rj θέλουν 80+ τότε καταλαβένεις ότι τα Q400 έχουν τόσο μεγάλη επιτυχία παγκοσμίος και είναι τα ιδανικότερα αεροπλάνα για την Ελλαδίτσα μας. :great:
 
Πριν λίγες μέρες διάβασα μέσα στο forum οτι όταν η AEGEAN πήρε τα Avro,τα πήρε σχεδόν τσάμπα...Δυστυχώς δεν θυμάμαι σε ποιό ακριβώς topic ήταν...

Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει αυτή την πληροφορία;; Πώς και έγινε κάτι τέτοιο;;
 
Εντάξει, μάλλον υπερβολή ήταν το "σχεδόν τσάμπα". Απλά τα 2 πρώτα Avro είχαν παραγγελθεί και κατασκευαστεί για μια Τούρκικη εταιρία που τελικά δεν άνοιξε ποτέ (Park) και έτσι η Α3 εκμεταλλεύτηκε αυτό το γεγονός (να είναι άμεσα διαθέσιμα) και τα παρέλαβε ταυτόχρονα, πιθανώς με μια μικρή... έκπτωση. Αλλά αυτό έγινε μόνο για τα SX-DVA & DVB. Το ίδιο συμβαίνει πολλάκις στον κόσμο, όπως πχ με τα πρώτα 4 Α300 της ΟΑ!
 
...κ. συντονιστά...

ξέρουμε περισσότερα γι' αυτή την ιστορία με τα Α 300 της ΟΑ? Ποιός τα ήθελε, δεν τα πήρε, και μας ήρθαν?
 
Είχαν παραγγελθεί από PIA και Phillipines Airlines, αλλά ακυρώθηκαν οι παραγγελίες και τα πήρε η ΟΑ.
 
Και το update με τα 737:


SX-BBT 733 >> αποχ. 2005 Trawel Fly (Astraeus) G-STRI
SX-BBU 733 >> αποχ. 2009 Jet2 G-GDFB
SX-BGH 734 >> αποχ. 2009 N238AG (STORED)
SX-BGI 733 >> αποχ. 2003 Small Planet Airlines LY-FLE
SX-BGJ 734 >> αποχ. 2009 Trawel Fly EI-ELY
SX-BGK 733 >> αποχ. 2008 Swiftair EC-KRA
SX-BGN 734 >> αποχ. 2006 LOT Charters SP-LLG
SX-BGQ 734 >> αποχ. 2009 Eastern Skyjets A6-ESF
SX-BGR 734 >> αποχ. 2009 VARIG Logistica PR-LGR
SX-BGS 734 >> αποχ. 2009 Direct Air N279AD
SX-BGV 734 >> αποχ. 2010 Poste Italiane (Mistral Air) EI-ELZ
SX-BGW 733 >> αποχ. 2008 Norwegian LN-KHB
SX-BGX 734 >> αποχ. 2008 Jordan Aviation JY-JAP
SX-BGY 733 >> αποχ. 2008 Norwegian LN-KHA
SX-BGZ 733 >> αποχ. 2008 Norwegian LN-KHC
SX-BLM 734 >> αποχ. 2010 STORED
SX-BTN 734 >> αποχ. 2009 Donavia VQ-BCS
SX-BTO 733 >> αποχ. 2007 Norwegian LN-KKA
 
Re: Προσλήψεις στην Aegean

Εχετε ακουσει αν τα RJ θελει να τα παρει η skywings?????
 
Re: Προσλήψεις στην Aegean

Μία παρατήρηση : Από τα 4 RJ που επιχειρούν αυτή τη στιγμή με την Α3, μόνο το SX-DVD είναι ιδιόκτητο. Τα υπόλοιπα είναι leased.
 
Re: Προσλήψεις στην Aegean

Mile High Club":25eg6hwt said:
Θα πάρει κόσμο, αλλά δεν έχει ακουστεί πότε. Τα RJ φέυγουν το άλλο μήνα επίσης. (Βρήκαν αγοραστή)
Μάλιστα ακούγεται ότι θα πάρουν κόσμο για την καμπίνα. (κάπου κοντά στις 80 κοπέλες)
Αυτο ισχύει?Γιατι πρέπει να βγει και το καλοκαιρινό πρόγραμμα πρώτα..
 
Top