AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έτσι μας δίνεται κι η πληροφορία όσον αφορά την επιλογή κινητήρων. V2500 λοιπόν!

ΥΓ: Ας μην ξεχνάμε ότι, σύμφωνα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της Aegean, η δυνατότητα επιλογής κινητήρα βοήθησε την Airbus να "κερδίσει" τη Boeing στη συγκεκριμένη επιλογή.
 
Μου κάνει εντύπωση που επέλεξαν τους κινητήρες της ΙΑΕ, για τον λόγο οτι οι μηχανικοί έχουν εμπειρία στους -παλαιότερους-CFM λόγω των 737. :shock:
 
12.12.2005 12:22:00 (FINANZEN.NET) versenden drucken > vor
669 Datensätze gefunden.
EADS: Airbus erhält Auftrag von Aegean Airlines

Der weltgrößte Flugzeughersteller Airbus S.A.S., eine Tochter des europäischen Luft- und Raumfahrtkonzerns European Aeronautic Defence and Space Co. EADS N.V. (ISIN NL0000235190/ WKN 938914) , meldete am Montag, dass er von Aegean Airlines einen Auftrag erhalten hat.
Demnach hat die griechische Fluggesellschaft bei Airbus acht Maschinen vom Typ A320 geordert und sich zudem eine Option zum Erwerb weiterer zwölf Flugzeuge des gleichen Typs gesichert.

Die Aktie des EADS-Konzerns, der 80 Prozent der Airbus-Anteile hält, gewinnt aktuell 1,19 Prozent auf 33,07 Euro.

Quelle: FINANZEN.NET

hilia sorry paidia, alla tin eidisi den brika akoma sta ellinika i sta anglika.

To arthro (simerinini imerominia) leei oti i EADS anakinose tin parangeleia tis Aegean gia 8 aeroplana A320 + options gia alla 12 aeroplana.

Kalio arga para pote :D

EDIT: to simerino deltiou typou tis eterias

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 8 AIRBUS A320 AIRCRAFT ΑΠΟ ΤΗΝ AEGEAN AIRLINES ΜΕ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ 12 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
12/12/2005



Η AEGEAN AIRLINES, η πιο δυναμικά αναπτυσσόμενη Ελληνική Αεροπορική Εταιρία, υπέγραψε συμβόλαιο για την αγορά 8 αεροσκαφών Airbus Α320 με την προοπτική παραγγελίας επιπλέον 12 Α320 αεροσκαφών.

Τα νέα αεροσκάφη θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα του στόλου της Aegean και θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση του δικτύου της στο εσωτερικό και στο εξωτερικό από τις βάσεις της εταιρείας στην Αθήνα και στην Θεσσαλονίκη. Υπενθυμίζεται ότι οι τακτικές πτήσεις της Aegean προς την Ευρώπη περιλαμβάνουν και πτήσεις κοινού κωδικού με την Lufthansa και την Air One.

Η Aegean επέλεξε τα αεροσκάφη τύπου Airbus A320 μετά από μακροχρόνια και διεξοδική έρευνα. Η καμπίνα των αεροσκαφών θα είναι άνετα διαμορφωμένη σε Οικονομική και Διακεκριμένη Θέση. Τα αεροσκάφη θα φέρουν μηχανές V2500 της International Aero Engines.

Η παράδοση των 8 πρώτων αεροσκαφών θα γίνει στις αρχές 2008 και θα ολοκληρωθεί το 2009. Επιπροσθέτως, η Aegean Airlines βρίσκεται στο τελικό στάδιο διαπραγματεύσεων για την μίσθωση 3 επιπλέον νέων αεροσκαφών Α320 για την εκτέλεση πτήσεων από την άνοιξη του 2007.

Ο κ. Θεόδωρος Βασιλάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN AIRLINES υπογράμμισε: "Η επιλογή των Airbus Α320 είναι στρατηγικής σημασίας για εμάς. Τα Α320 είναι, συγκρινόμενα με τα υπόλοιπα αεροσκάφη μεσαίων αποστάσεων, πρωτοποριακά σε άνεση, τεχνολογία και αποδοτικότητα. Το εύρος των επιλογών μεταξύ των 4 τύπων της οικογένειας Α320 της Airbus μας προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία για την ανάπτυξή μας στο μέλλον. Με την σημαντική αυτή επένδυση, η AEGEAN AIRLINES θα έχει τον νεαρότερο στόλο στην περιοχή μας, στηρίζοντας έτσι ακόμη περισσότερο την δέσμευσή μας για παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πελάτες μας".

"Μας τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι αυτή η δυναμική αεροπορική εταιρία, η οποία έχοντας ήδη λάβει το Χρυσό Βραβείο καλύτερης αεροπορικής εταιρείας της χρονιάς 2004/5 και απέσπασε και το ασημένιο βραβείο της καλύτερης αεροπορικής εταιρίας για το 2005/6 από τον ERA., γίνεται ο νέος μας πελάτης." τόνισε ο κ. Gustav Humbert, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της AIRBUS. "Ευχόμαστε στην AEGEAN AIRLINES μια ακόμα πιο επιτυχημένη πορεία στο μέλλον ωθούμενη από την πιο σύγχρονη οικογένεια αεροσκαφών AIRBUS".

Η οικογένεια των Α320 AIRBUS αεροσκαφών αποτελεί την πρώτη επιλογή των αεροπορικών εταιριών παγκοσμίως και είναι πρώτη σε πωλήσεις στην αεροπορική αγορά. Περισσότερα από 3.760 αεροσκάφη έχουν πωληθεί για να καλύψουν τις ανάγκες 140 πελατών σ'όλο τον κόσμο που πετούν Α320. Ανεξάρτητες έρευνες ανέδειξαν τη καμπίνα τους ως την πλέον άνετη. Το επιβατικό κοινό προτιμά μεγαλύτερο χώρο και άνεση στη καμπίνα του αεροσκάφους, κάτι που προσφέρεται από τα Α320 συμπεριλαμβανομένων και των φαρδύτερων καθισμάτων.

Η οικογένεια των AIRBUS A320 έχει να επιδείξει ότι πιο σύγχρονο σχεδιασμό στη κλίμακα των μονού διαδρόμου αεροσκαφών, με τη πιο πλατιά και άνετη καμπίνα, εξαιρετική οικονομία χώρου και μεγάλη ομοιομορφία με τα υπόλοιπα AIRBUS. Είναι το μοναδικό μονού διαδρόμου αεροσκάφος με τεχνολογία fly-by-wire στην αγορά.

Πρωτοπόρος κατασκευάστρια εταιρία, με τη πιο σύγχρονη και εκτενή αλυσίδα παραγωγής στην αγορά, η AIRBUS είναι μια παγκόσμια εταιρία με βιομηχανικές εγκαταστάσεις, αλλά και εγκαταστάσεις σχεδιασμού σε Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ισπανία, καθώς και θυγατρικές σε Η.Π.Α., Κίνα και Ιαπωνία. Με έδρα της την Τουλούζη της Γαλλίας η AIRBUS είναι κοινοπραξία της BAE Systems με την EADS.

Η Aegean Airlines είναι η πιο δυναμική αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα, με ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 20% κατά μέσο όρο τα τελευταία πέντε χρόνια. Η Aegean ήταν η πρώτη ελληνική αεροπορική εταιρία που προσέφερε στην αγορά ηλεκτρονικά εισιτήρια και e-check-in και η μόνη που βραβεύθηκε διεθνώς από τον ERA με το χρυσό βραβείο Αεροπορική Εταιρία της Χρονιάς 2004/5, ασημένιο για το έτος 2005/6 και χάλκινο για το έτος 2000/1. Η Aegean προσφέρει πτήσεις προς 14 ελληνικούς προορισμούς και 7 άλλους ευρωπαϊκούς προορισμούς. Mέσω της συνεργασίας της με την LUFTHANSA προσφέρει και πρόσθετες πτήσεις προς Μόναχο, Φρανκφούρτη, 'Αμστερνταμ, Βρυξέλλες, Αμβούργο, Λάρνακα, Ανόβερο, Βερολίνο και Παρίσι που πραγματοποιούνται με κοινό κωδικό ενώ μέσω της εμπορικής της συνεργασίας με την AIR ONE επέκτεινε το δίκτυό της και στην Ιιταλική αγορά προσφέροντας πρόσθετες πτήσεις προς Μιλάνο, Βενετία, Τορίνο, Γένοβα, Παλέρμο, Κατάνια και Λαμέτζια.
 
seven4seven":6t5m2jak said:
Μου κάνει εντύπωση που επέλεξαν τους κινητήρες της ΙΑΕ, για τον λόγο οτι οι μηχανικοί έχουν εμπειρία στους -παλαιότερους-CFM λόγω των 737. :shock:

Με αυτή τη λογική όλες οι εταιρείες του κόσμου θα πετάγανε ΑΦ με JTD9, δηλαδή 737-200, 727 και ΜD80 επειδή οι μηχανικοί τους έχουν εμπειρεία στους κινητήρες αυτούς...
 
Με αλλα λόγια μιλάμε για 23 συνολικά αεροσκάφη αντί 20.. Respect.. Να μην τα θαλασσώσουνε στο τέλος με τα capacities... Γιατί ο Έλληνας την βρίσκει με κάτι τέτοια.. :lol: 8) :oops:
 
Aς μη ξεχνάμε τη φράση 'σε βάθος χρόνου'. Κάποια έρχονται, κάποια φεύγουν. Τα ILFC θα είναι τα πρώτα, μετά θα έρχονται τα επόμενα, και μέχρι να ολοκληρωθεί η παράδοση των 'ιδιόκτητων', -αν και γι' αυτό δεν ακούσαμε ακόμα μια ανακοίνωση από πηγή άλλη εκτός της Α3- κλπ κλπ. Η αεροπορική αγορά της Ελλάδας μπορεί να 'σηκώσει' έως΄και 50 NB συνολικά από όλους τους φορείς, σε 'βάθος χρόνου', και με κατάλληλη ανάπτυξη. Άρα ακόμα και 23 δεν είναι παράλογο νούμερο.

Σε ο,τι αφορά την ίδια την Α3, αν ακολουθήσει τους ίδιους ρυθμούς ανάπτυξης, και παρά τις τρικλοποδιές που βάζει η ΥΠΑ, δεν είναι καθόλου παράξενο από τα 19 ΑΦ σήμερα να βρεθεί σύντομα και στα 30.

Γ.
 
george_a":13xa0940 said:
seven4seven":13xa0940 said:
Μου κάνει εντύπωση που επέλεξαν τους κινητήρες της ΙΑΕ, για τον λόγο οτι οι μηχανικοί έχουν εμπειρία στους -παλαιότερους-CFM λόγω των 737. :shock:

Με αυτή τη λογική όλες οι εταιρείες του κόσμου θα πετάγανε ΑΦ με JTD9, δηλαδή 737-200, 727 και ΜD80 επειδή οι μηχανικοί τους έχουν εμπειρεία στους κινητήρες αυτούς...

JT-8-9D ennoeis... (JT-9 forane ta 747, JTD9 den yparxei)
Kai i logiki sou einai entelws 4gwni :P
 
http://www.eads.com

i selida tis Airbus grafei episis oti i A3 parangilie A320, dystihos den douleei to link.
 
Στη σελίδα της Airbus είναι η πληροφορία (press room), αλλά πρέπει να είστε συνδρομητές της σελίδας για να φανεί...
 
Top