Aegean codeshares

  • Thread starter Thread starter MerNion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συμφωνώ απόλυτα, πώς είναι δυνατόν να μην διευκρινίζεται? Ωραία μόντα, η Α3 μπορεί να βάλει όλους τους προορισμούς της ΤΑΡ, της LH κτλ κ να λέει συνδέουμε τα πάντα.. αν είναι να ξανακάνω τσεκ-ιν είναι κοροϊδία όχι codesharing...

κ επίσης: τι γίνεται αν χαθεί το σκέλος της ΤΑΡ αν πχ καθυστερήσει η Α3? σε εξασφαλίζουν ή είναι easysystem?
 
να σας πω οτι απλά σας εξηγώ την κατάσταση
δε δουλεψα ποτέ στη a3, αλλα σας λέω γενικά τι ισχυεί .

που ισχυει και στην ΜΑ,ΑΖ,ΚL που ετυχε να τις δουλέψω αυτές τις εταιρείες.

κατοχυρωμένος είσαι μόνο με βάση το εισητηριο σου. αν σε ένα ενιαιο εισιτηριο έχει πολλες εταιρείες τοτε είσαι οκ . δεν παιζει ρόλο αν θα κάνεις through check in η οχι .

όπως σας είπα μπορεί να τυχαίνει να μην μπορουν να έχουν τα δυπο συστηματα καλό link και να μην μπορουν να σε τσεκάρουν μέχρι τελικό προορισμό.
Δε νομίζω να μπορούσε ο κάθε check in agent να θέλει να στείλει τη βαλίτσα και να μην το κάνει. Σίγουρα καποιος λόγος θα υπήρχε .
θυμάμαι ας πούμε στην az οτι πολλέσ φορες στις ανταποκρίσεις με την delta δε μας έδινε την κάρτα επιβίβασης και όταν μασ έδινε δε μασ άφηνε την επιλογή τησ θέσης αλλα το έδινε αυτόματα ενώ στην ok μας άφηνε και την επιλογή της θέσης.

εν ολιγοις παιδια, υπάρχουν πολλα ..... εχω τη διαθεση να εξηγήσω οποιοσς θέλει να ρωτήσει κάτι μέσω ΠΜ .
 
Επανέρχομαι στο θέμα , αφού σήμερα είναι η ημέρα επιστροφής του συγγενικού μου προσώπου από το Πόρτο στο Ηράκλειο .
Στο αεροδρόμιο η υπάλληλος της ΤΑΡ τσέκαρε αποσκευές μέχρι τον τελικό προορισμό και εξέδωσε ΟΛΑ τα boarding passes!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ειλικρινά αυτό μόνο δύο υποθέσεις επιτρέπει :

Ή οι υπάλληλοι της Aegean δεν ξέρουν να χειριστούν το Software και να τσεκάρουν μέχρι τελικό προορισμό ,
Ή Το πρόγραμμα απαιτεί πολλές κινήσεις από τον χειριστή και............βαριούνται να το κάνουν.

Όπως και να είναι , αφήνει εκτεθειμένη στο σημείο αυτό την Aegean.
 
Μήπως ήταν down κάποιο database connection εκείνη την ώρα απλώς; Ίσως θα ήταν καλή ιδέα να πάρεις ένα τηλέφωνο στην Aegean να ρωτήσεις γιατί συμβαίνει/συνέβη αυτό :)
 
Όχι αγαπητέ ,
όπως έγραψα και στο αρχικό μήνυμα :
aas59":2z5s867a said:
Κατά το Check In , στο desk της Aegean δήλωσαν ότι ΔΕΝ μπορούν να τσεκάρουν την βαλίτσα (και να δώσουν Boarding Pass ) για το σκέλος Ρώμη - Πόρτο γιατί είναι ΑΛΛΗ εταιρεία !!!!
 
Κοίτα όσων αφορά τα boarding passes, μπορεί όντως να μην μπορούσε να στα δώσει με πιθανό λόγο να μην είχε ανοίξει το check in της επόμενης πτήσης (γιατί έφυγες από Ηράκλειο πολύ νωρίς το πρωί). Αλλά όσων αφορά τη βαλίτσα οφείλεται στη "βλακεία" του συγκεκριμένου υπαλλήλου (στο αεροδρόμιο) ή την ασχετοσύνη. Και μένα μου έχει συμβεί πολλές φορές, γι'αυτό πλέον "κόβω" από νωρίς τον/την υπάλληλο πόσο "σβέλτα" είναι και πηγαίνω στο "κατάλληλο" για να τσεκάρω.

Τη βαλίτσα έχουν τη δυνατότητα να την taggaρουν για όπου θες. Συχνά συμβαίνει να ταξιδεύω με εταιρίες που δεν έχουν καν συνεργασία και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Μια φορά δε μου συνέβει να πρέπει να πάω Νάπολη και μια ξανθιά υπάλληλος του αεροδρομίου αντί για NAP να γράψει NPL(New Plymouth).... (Δεν κάνω πλάκα!!! :wall:) Ευτυχώς το είδα! Αλλιώς δε ξέρω αν θα ξαναέβλεπα την βαλίτσα μου! :evil:
 
Είναι πιθανόν μέν (να μήν είχε ανοίξει η πτήση) κατά το πρωινό check in από ΗER , αλλά και η πτήση επιστροφής έγινε check in στις 07.30 και εξέδωσαν passes μέχρι και την τελευταία πτήση (του e-ticket) της Α3 για HER....

Συγκριτικά δηλαδή , πολλές περισσότερες ώρες απόσταση σε σχέση με το connection του πρώτου σκέλους.
 
αυτό που ξέρω, ας με διορθώση κάποιος υπάλληλος της Α3 είναι ότι η εταίρεια (α3) δεν τσεκάρει ποτέ through έναν επιβάτη αν δεν είναι σε ενιαιο εισιτήριο .

πολλές εταιρείες δεν συνεργάζονται μεταξύτους σε πολλά. Φυσικά η a3 ΚΑΙ ΤΡ σίγουρα συνεργάζονται σε όλα .
πιστέυω ότι το τσεκ ιν για τις πτήσεις τησ tp ήαν σίγουρα ανοικτό, λόγω ότι συνηθως οι πτήσεις είναι ανοικτές 24 ώρες πριν .
το να μην ξέρει κανεις να χειρίζετε το software όπωσ είπε καποιος είναι ακυρο . όταν στο εισιτήριο εμφανίζονται όλεσ οι πληροφορίες του επιβάτη με τις ανταποκρισεις ό υπάλληλος δεν κάνει κάτι διαφορετικο απο το να κάνει ενα entry για να τσεκάρει το επιβάτη και όλα γινονται απο μόνα τους.
υπαρχουν περιπώσεις που οι πληροφορίες του επιβάτη για ανταποκριση δε φαινετε, τότε τις περναει ο υπαλληλος και συνεχίζετε το θέμα .

αλλα όπωσ είπα και πριν πολλές φορές τυχαίνει να μην μπορεί λόγω κακου λινκ η εταιρεία να μη σου τσεκάρει through . ίσως η α3 να έχει πολιτική όπου δίνω κάρτες επιβίβασης στέλνω και βαλίτσα, για αυτό το λόγο να το έκαναν .

αν πάντως η υπαλληλος απο βλακεία της δεν το έκανε, τοτε μάλλον είναι βλαμμένη.

ενα παράδειγμα θα πω . Η αλιτάλια συνιθίζει να σε δείνει και θέσεις με την af . αλλα δε μπορεί απο το συστημά της να διαλέξεις θέσεις για τι πτήσεις af . αλλα η af μπορεί με το συστημά της να διαλέξει θέση .

υπάρχουν πολλα διαφορετικά σε όλες τις εταιρείες να ξέρετε . και πολλά μπορούν να συμβούν που υπάρχει εξήγηση για όλα.
και όπωσ είχα πει πιο πρίν , αν το εισιτήριο σου λεει οτι πας Πορτο μεσω 3 πόλεων ότι και να συμβεί θα πας πόρτο , δεν εισαι κατοχυρωμένος επειδή έχεις όλες τις κάρτες , αλλα τι λεει το εισιτηριο σου .

για αυτο τον λόγο είπαμε υπάρχουν και τα τρανσιτ ντεσκ .
 
Αγαπητέ IATA/TASOS ,

Το εισιτήριο είναι ενιαίο , εκδόθηκε από φίλο πράκτορα ταξιδίων (με την εφαρμογή της Aegean για πράκτορες) περιλαμβάνει όλο το ταξίδι και όλα τα σκέλη έχουν τον κωδικό πτήσης της Α3.
Δεν θα μου προκαλούσε εντύπωση το να μην τσεκάρεις through (βαλίτσα και επιβάτη) αν όπως λές υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το link( Αυτό μου έχει συμβεί).
Όταν όμως η αιτιολογία που δίνεται από την υπάλληλο είναι ότι το τελευταίο σκέλος αφορά ΑΛΛΗ εταιρεία και σε αφήνει στην Ρώμη να κουβαλάς όλες σου τις αποσκευές μέχρι να ανοίξει για check in η τελευταία πτήση για 5 ώρες , νομίζω ότι αξίζει να αναφερθεί.

Σαφώς και το Post μου δεν έθετε θέμα κατοχύρωσης μέσω boarding passes αλλά εξέφραζε μία πρωτόγνωρη για μένα περίπτωση.

Η όποια αμφιβολία είχα για τον ελλειπή χειρισμό της υπαλλήλου της Α3 στον σταθμό του Ηρακλείου , έπεσε σήμερα που έγινε through check in από την υπάλληλο της TAP , σε αεροπλάνο της ΤΑΡ και σε αεροπλάνα της Α3 μέχρι τον τελικό προορισμό (Επιβάτες και αποσκευές).


Ευχαριστώ όλους που ασχοληθήκατε με το θέμα.
 
οκ

αν όντως έκανε λάθος η υπαλληλος της α3 ...τοτε σου προτείνω καλύτερα να μιλήσεις με ένα customer service της εταιρείας .

εκεί θα μπορέσουν σίγουρα να σου πουν τι ΄πολιτική ακολουθεί η α3 σε τετοια θέματα.

Πάντως αν πάρεις τηλ, γράψε εδώ τι σου είπαν, αξίζει να ξέρουν όλοι και να μάθω και εγώ :mrgreen: πως το χειριζεται η α3 το θέμα αυτο .
 
Top