αυτό που ξέρω, ας με διορθώση κάποιος υπάλληλος της Α3 είναι ότι η εταίρεια (α3) δεν τσεκάρει ποτέ through έναν επιβάτη αν δεν είναι σε ενιαιο εισιτήριο .
πολλές εταιρείες δεν συνεργάζονται μεταξύτους σε πολλά. Φυσικά η a3 ΚΑΙ ΤΡ σίγουρα συνεργάζονται σε όλα .
πιστέυω ότι το τσεκ ιν για τις πτήσεις τησ tp ήαν σίγουρα ανοικτό, λόγω ότι συνηθως οι πτήσεις είναι ανοικτές 24 ώρες πριν .
το να μην ξέρει κανεις να χειρίζετε το software όπωσ είπε καποιος είναι ακυρο . όταν στο εισιτήριο εμφανίζονται όλεσ οι πληροφορίες του επιβάτη με τις ανταποκρισεις ό υπάλληλος δεν κάνει κάτι διαφορετικο απο το να κάνει ενα entry για να τσεκάρει το επιβάτη και όλα γινονται απο μόνα τους.
υπαρχουν περιπώσεις που οι πληροφορίες του επιβάτη για ανταποκριση δε φαινετε, τότε τις περναει ο υπαλληλος και συνεχίζετε το θέμα .
αλλα όπωσ είπα και πριν πολλές φορές τυχαίνει να μην μπορεί λόγω κακου λινκ η εταιρεία να μη σου τσεκάρει through . ίσως η α3 να έχει πολιτική όπου δίνω κάρτες επιβίβασης στέλνω και βαλίτσα, για αυτό το λόγο να το έκαναν .
αν πάντως η υπαλληλος απο βλακεία της δεν το έκανε, τοτε μάλλον είναι βλαμμένη.
ενα παράδειγμα θα πω . Η αλιτάλια συνιθίζει να σε δείνει και θέσεις με την af . αλλα δε μπορεί απο το συστημά της να διαλέξεις θέσεις για τι πτήσεις af . αλλα η af μπορεί με το συστημά της να διαλέξει θέση .
υπάρχουν πολλα διαφορετικά σε όλες τις εταιρείες να ξέρετε . και πολλά μπορούν να συμβούν που υπάρχει εξήγηση για όλα.
και όπωσ είχα πει πιο πρίν , αν το εισιτήριο σου λεει οτι πας Πορτο μεσω 3 πόλεων ότι και να συμβεί θα πας πόρτο , δεν εισαι κατοχυρωμένος επειδή έχεις όλες τις κάρτες , αλλα τι λεει το εισιτηριο σου .
για αυτο τον λόγο είπαμε υπάρχουν και τα τρανσιτ ντεσκ .