AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν σχετιζονται οι ακυρωσεις των απευθειας πτησεων για HER και RHO με τα εργα στην τομη των διαδρομων.

Οι μεν ακυρωσεις θα γινουν για το διαστημα 30SEP-28OCT ενω τα έργα θα ξεκινησουν απο Νοεμβριο.

Επισης ακυρωνονται μεν αλλα δεν μειώνονται αφου στη θέση τους μπαινουν 3 νεες πτησεις για Αθηνα.
 
Γενικά ο,τι σχετίζεται με domestic, είναι σχεδόν αδιάφορο για την Αιγαίου...
 
To oτι η Α3 αυξανει το SKG-ATH ειναι αδιαφορο..δεν πασχει η περιοχη απο πτησεις για Αθηνα..παντως στην Α3 που εστειλα ερωτημα απαντηση ακομα δεν πηρα περα απτην..κοπυ-παστε ανακοίνωση για την αυξηση πτήσεων προς Αθηνα και τα ATH-HER,RHO..
 
Μπορεί να έχουμε αρκετές πτήσεις για Αθήνα. Όμως, κάποιες πτήσεις είναι σχεδόν πάντα γεμάτες, όπως π.χ. η πρωινή, που είναι και feeder στο δίκτυο εξωτερικού (με πολλές πτήσεις Α3 από Αθήνα γύρω στις 8-9) και χρησιμοποιείται από άτομα που πάνε Αθήνα για δουλειές και πρέπει να είναι εκεί το πρωί.

Δεν αποκλείω ότι όντως η Α3 χρειάζεται περισσότερες θέσεις εκεί, και αντί να πετάει Ηράκλειο πετάει Αθήνα (με τους επιβάτες που έχουν κλείσει Ηράκλειο να συνεχίζουν από εκεί). Μένει βέβαια το ερώτημα γιατί τόσο ξαφνικά…
 
Eστειλα μνμ στην Α3 για την διακοπη των πτησεων και μου απάντησαν οτι ειναι επιχειρησιακοί οι λογοι που γίνονται,για τις αναγκες καλυψης όλου του δικτύου..Δλδ δεν τους φτάνουν τα α/φη για τις άλλες πτήσεις και την πλήρωσε η SKG? Οταν εκαναν τον προγραμματισμο του θερινού προγραμματος με τα νέα δρομολόγια δεν ειχαν υπολογίσει τα α/φη,τα πληρωματα,τις δυνατοτητες κτλ; και γιατι δεν προχώρησαν σε (wet/dry)-lease εαν δεν βγαινει το προγραμμα με τον υπάρχοντα στόλο απ'το να κοψουν δρομολόγια,εστω και για ενα μηνα; :x
 
Δεν νομίζω ότι οφείλεται σε έλλειψη αεροπλάνων, αφού μάλιστα αρκετά από τα εποχικά δρομολόγια σταματάνε Σεπτέμβριο.

Δεν το γνωρίζω, αλλά για μένα το πιο πιθανό είναι ότι έχει να κάνει με χαμηλές πληρότητες στις ακυρωμένες πτήσεις. Ή / και βλέπουν υψηλότερη ζήτηση στα δρομολόγια ATH-HER/RHO/SKG κι έτσι ακυρώνουν κάποιες πτήσεις SKG-HER/RHO και βάλουν επιπλέον από Αθήνα.
 
Εχουν τα δρομολογια χαμηλη πληροτητα τον Οκτωβριο και τα κοβουν και δεν εχουν στο χειμερινο, τον Νοεμβριο και μετα τις γιορτες;;;...Αν μη τι αλλο τον Οκτωβριο οι πτήσεις απο Θεσσαλονικη εχουν πολυ καλες πληροτητες,υποβοηθουμενες και απο το κλασικο 5μερο 26-28Οκτ (με σαβκο μαζι)..Kαι γιατι δεν σταματησαν άλλα εσωτερικού με περισσοτερο ανταγωνισμο π.χ. SKG-SMI/MJT/JKH (που γινονται με Dash) ή να μειωσουν συχνοτητες στα ATH-HER/RHO/CHQ etc?
 
Tα υπόλοιπα από Θεσσαλονίκη (για Σάμο-Μυτιλήνη-Χίο) δε μπορούν να τα κόψουν επειδή είναι άγονες γραμμές
 
spotterakis":1j6pb8qy said:
Eστειλα μνμ στην Α3 για την διακοπη των πτησεων και μου απάντησαν οτι ειναι επιχειρησιακοί οι λογοι που γίνονται,για τις αναγκες καλυψης όλου του δικτύου..Δλδ δεν τους φτάνουν τα α/φη για τις άλλες πτήσεις και την πλήρωσε η SKG? Οταν εκαναν τον προγραμματισμο του θερινού προγραμματος με τα νέα δρομολόγια δεν ειχαν υπολογίσει τα α/φη,τα πληρωματα,τις δυνατοτητες κτλ; και γιατι δεν προχώρησαν σε (wet/dry)-lease εαν δεν βγαινει το προγραμμα με τον υπάρχοντα στόλο απ'το να κοψουν δρομολόγια,εστω και για ενα μηνα; :x
Καλό θα είναι να μην παίρνουμε φόρα και γράφουμε κατεβατά χωρίς πρώτα να δούμε τι μπορεί να σημαίνει "επιχειρησιακοί λόγοι" ή κάποια άλλη ορολογία. Ρώτησες, σου απάντησαν μία πολύ γενική έννοια και έβγαλες αμέσως συμπέρασμα και ξεκίνησες "ποτάμι" για λάθος προγραμματισμούς, ότι δεν τους βγαίνουν τα αεροσκάφη, για λάθος υπολογισμούς πληρωμάτων, για μη ενοικίαση κλπ κλπ.

Και μετά συνεχίζεις, από μια υπόθεση μέλους, άλλο κατεβατό.
 
Αποκλειστικά για το μήνα Οκτώβριο, η Olympic Air δημοσίευσε σήμερα προσφορά σε ναύλο "Ε" class για το εσωτερικό, αποκλειστικά για πτήσεις με ανταπόκριση μέσω Αθηνών (π.χ. SKG-ATH-HER, AXD-ATH-RHO) σε αρκετά χαμηλούς ναύλους (€18 oneway και €36 return με όλους τους φόρους, αν δεν κάνω λάθος). Οι ναύλοι υπόκεινται σε αυστηρούς όρους ως προς τη χρήση των εισιτηρίων. Επειδή χρησιμοποιείται ειδικός εκπτωτικός κωδικός, στην περίπτωση που ζητηθεί αλλαγή μετά την έκδοση των εισιτηρίων, πέρα από τα €30, που κοστίζει η αλλαγή ανά κατεύθυνση, τα εισιτήρια επιβαρύνονται με επιπλέον €18 ανά κατεύθυνση (το ποσό της έκπτωσης που χορηγήθηκε με τον εκπτωτικό κωδικό) συν τη διαφορά στο νέο ναύλο.

Έκδοση μέχρι 30/09/17 από ιστοσελίδα και ταξιδιωτικά γραφεία.

https://www.olympicair.com/el/Travel/Of ... sept_26_17
 
Top