AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Για εσας δεν υπαρχουν οι κατοικοι επαρχιας κ εξωτερικου; Γιατι να ερθει καποιος απο Κρητη ή Αγγλια π.χ. και να χρειαστει να παρει το ΚΤΕΛ για Καλαματα.

Προσωπικα εκανα το δρομολογια CHQ-ATH-KLX τον περασμενο Αυγουστο και με εξυπηρετησε παρα πολυ.
 
Προφανως η πτηση απευθυνοταν σε τρανζιτ επιβατες. Αλλα για να διακοπτεται δεν δικαιολογουσε εν τελει την υπαρξη της (ή το αεροπλανο μπορει να χρησιμοποιηθει καλυτερα αλλου). Η Καλαματα για το εξωτερικο εχει και καποιες απευθειας πτησεις το καλοκαιρι ενω για το εσωτερικο, η κινηση πρεπει να ηταν πολυ μικρη για να κρατηθει το δρομολογιο.
 
Που να προκάμουν να πάνε πια και τα ATR και τα DH4 με τόσες πτήσεις και τόσα νέα δρομολόγια. Άμα βάλεις και το AOG rate των Q400, κάτι έπρεπε να κοπεί.
 
Καλο ειναι οτι λιγο ανοιγετε η εταιρεια , δεν λεει κανενας οχι αφου πρεπει να εχει κερδη.
Ομως μια λυση πρεπει να βρουν.
Τωρα απο οτι καταλαβα αρμοδια ειναι η ΥΠΑ. Ολοκληρη Πελοππονησος και να μην εχει συνδεση με το αεροδρομιο Αθηνων για μενα δεν ειναι σωστο.Να την κανουν αγονη αν γινετε (λεω εγω ),γιατι δεν ειναι μονο η Καλαματα αλλα και η αλλες περιοχες διπλα απο αυτην.
https://www.eleftheriaonline.gr/local/o ... -kalamatas εδω διαβαζω μεχρι και το λεωφορειο του Κτελ εχει καταργηθει απο το αεροδρομιο σαν να ειναι πολιτες δευτερης κατηγοριας.
Καλο θα ηταν καποια εταιρεια να το παρει αυτο το δρομολογιο για μια φορα η το πολυ για δυο την εβδομαδα .

Εδω κατι βρηκα.
Εχουμε Αθηνα-Κυθηρα δυο αεροπορικες εταιρειες,την Olympic και την Sky Express .Βλεπω εχουν καθημερινες πτησεις και το καλοκαιρι και η δυο εταιρειες . Η Olympic βαζει ακομα μια δευτερη πτηση την Κυριακη.
Ποιος ειναι ο λογος υπαρξης της Sky Express ;

Τα Κύθηρα τα προτιμούν και οι Αυστραλοί. Στις αρχές της δεκαετίας του ’50 ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού μετανάστευσε στην Αυστραλία και σήμερα το νησί είναι γεμάτο Αυστραλούς, όχι μόνον ελληνικής καταγωγής.
Αυτο ειναι οπου υπαρχουν λεφτα υπαρχουν και καθημερινες πτησεις.
 
Παμε ξανα.

1. Σχεδον ολα τα σημεια της Πελοποννησου ειναι το πολυ 3ωρες μακρια απο την Αθηνα. Οι οδικες συγκοινωνιες ειναι ταχυτερες απο το αεροπλανο και το αεροδρομιο της Καλαματας εξυπηρετει μια πολυ συγκεκριμενη περιοχη, ουτε καν την πολυπληθυστερη πολη της Πελοποννησου.

2. Το οτι το αεροδρομιο της Καλαματας δεν εχει συνδεση με την πολη δεν ειναι ευθυνη της Aegean. Στην Μεσσηνια υπαρχει γενικα ενα θεμα με τη διαμαχη ΚΤΕΛ-Αστικης συγκοινωνιας για το που τελειωνουν τα ορια δρασης της δευτερης. Ας τα βρουν μονοι τους.

3. Αφου η πτηση δεν εξυπηρετει OD επιβατες Καλαματα-Αθηνα (βλ. 1), το να τη βαλεις μια φορα την εβδομαδα τρανζιτ δεν εχει κανενα νοημα.

4. Tη θερινη περιοδο το αεροδρομιο εχει πολλες απευθειας εποχικες πτησεις που καλυπτουν αρκετα καλα την εισερχομενη κινηση τουριστων. Το κανουμε θεμα οταν ειναι ενα αεροδρομιο με κινηση κατω των 200,000 επιβατων ανα ετος. Σιγα τα αυγα.

Σε μια αλλη χωρα, η Πελοποννησος και δη η Πατρα θα ειχε σιδηροδρομικη συνδεση με το αεροδρομιο της Αθηνας. Αυτα ομως σε μια αλλη χωρα, οχι στο Ελλαντα
 
joker2013":1fktb6ra said:
Σε μια αλλη χωρα, η Πελοποννησος και δη η Πατρα θα ειχε σιδηροδρομικη συνδεση με το αεροδρομιο της Αθηνας. Αυτα ομως σε μια αλλη χωρα, οχι στο Ελλαντα

Παμε ξανα :great:
Μα εγω δεν εχω γραψει πουθενα οτι εχει καποια ευθυνη η aegean.Αυτη πεταει εκει που θα εχει κερδος.
Και εδω συμφωνω γιατι αν υπηρχε οπως παλια σιδηροδρομικη συνδεση με την Καλαματα δεν θα το συζηταγαμε. Και μεχρι την Πατρα δεν υπαρχει προβλημα αφου απο το αεροδρομιο υπαρχει ο Προαστιακος.
Για τον τουριστα που ερχετε απο το εξωτερικο η απο το εσωτερικο απο το αεροδρομιο Αθηνων μεχρι να παει στο Κτελ Κηφησου θελει περιπου 1 η 1,5 ωρα .Και απο εκει μεχρι Καλαματα ειναι μια μικρη ταλαιπωρια.(ιδικα αν υπαρχουν και μικρα παιδια).(περιπου 6 ωρες αεροδρομιο -Καλαματα).
https://www.messinialive.gr/apogeiothik ... -afikseon/ θελει και λιγο παραπανω να διαφημιστει η Καλαματα.
Εγω αλλο εγραψα ας "δωσουμε" λιγα λεφτα σε μια μικρη εταιρεια( αφου δεν θελει να τις κανει η aegean) για να κανει αυτο το δρομολογιο(εποχιακες το πολυ δυο φορες την εβδομαδα ).
 
Georgi_1964":nqdyc9fz said:
ας "δωσουμε" λιγα λεφτα σε μια μικρη εταιρεια... για να κανει αυτο το δρομολογιο...
Ποιός θα τα δώσει? Εδώ το δημόσιο δεν δίνει χρήματα για επισκευή ασθενοφόρων.

Εκτός αυτού, οποιαδήποτε επιδότηση δρομολογίου χρειάζεται έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση με ένταξη στις άγονες γραμμές. Δεν νομίζω ότι η Καλαμάτα μπορεί να χαρακτηρισθεί άγονη γραμμή επειδή οι τουρίστες δυσκολεύονται στην μετεπιβίβαση στα ΚΤΕΛ.
 
Νομιζω θελει λιγο υπομονη.Μεχρι το καλοκαιρι του 2018 μπορει κατι να σκεφτουν.Αν οχι δεν χαλασε και ο κοσμος.
sv1xv εγω νομιζα οτι η ΥΠΑ λογικα βγαζει τετοιες αποφασεις.
Και οταν γραφω "τουριστες" δεν εννοω μονο τους ξενους .
 
Όχι, η ΥΠΑ δεν έχει χρήματα πλέον άρα δεν μπορεί να αποφασίζει επιδοτήσεις.

Το ΥΜΕ σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών εισηγείται τις επιδοτήσεις κάθε είδους δρομολογίων (εκτός από ακτοπλοϊας που είναι σε άλλο υπουργείο), οι οποίες πρέπει να εγκριθούν με σχετικά αντικειμενικά κριτήρια.
 
Georgi_1964":2l5fbwpd said:
joker2013":2l5fbwpd said:
Σε μια αλλη χωρα, η Πελοποννησος και δη η Πατρα θα ειχε σιδηροδρομικη συνδεση με το αεροδρομιο της Αθηνας. Αυτα ομως σε μια αλλη χωρα, οχι στο Ελλαντα

Παμε ξανα :great:
Μα εγω δεν εχω γραψει πουθενα οτι εχει καποια ευθυνη η aegean.Αυτη πεταει εκει που θα εχει κερδος.
Και εδω συμφωνω γιατι αν υπηρχε οπως παλια σιδηροδρομικη συνδεση με την Καλαματα δεν θα το συζηταγαμε. Και μεχρι την Πατρα δεν υπαρχει προβλημα αφου απο το αεροδρομιο υπαρχει ο Προαστιακος.
Για τον τουριστα που ερχετε απο το εξωτερικο η απο το εσωτερικο απο το αεροδρομιο Αθηνων μεχρι να παει στο Κτελ Κηφησου θελει περιπου 1 η 1,5 ωρα .Και απο εκει μεχρι Καλαματα ειναι μια μικρη ταλαιπωρια.(ιδικα αν υπαρχουν και μικρα παιδια).(περιπου 6 ωρες αεροδρομιο -Καλαματα).
https://www.messinialive.gr/apogeiothik ... -afikseon/ θελει και λιγο παραπανω να διαφημιστει η Καλαματα.
Εγω αλλο εγραψα ας "δωσουμε" λιγα λεφτα σε μια μικρη εταιρεια( αφου δεν θελει να τις κανει η aegean) για να κανει αυτο το δρομολογιο(εποχιακες το πολυ δυο φορες την εβδομαδα ).

Προφανως υπαρχει μια δυσκολια κατανοησης της Ελληνικης γλωσσας. Δε το λεω με κακια, ειλικρινα.

Εγραψα πως δεν ειναι ευθυνη της Aegean η ελλειψη συνδεσης του αεροδρομιου με την πολη. Του αεροδρομιου της Καλαματας με την πολη της Καλαματας. Καμια σχεση με αυτο που μου απαντησες.

Η επιδοτηση πτησης, περα απο το οτι πλεον γινεται μονο στα αγονα (και η Καλαματα δεν ειναι αγονο), δεν εχει κανενα απολυτως νοημα. Για ενα τουριστα εχει νοημα η ανταποκριση. Η ξεχωριστη πτηση ειναι αχρηστη. Αυτος που θα ερθει στην Αθηνα με Aegean, British, LH δεν μπορει να παρει πτηση για Καλαματα με την Kalamata Airlines. Θα φτασει στον Βενιζελο, θα παρει βαλιτσα, θα ξαναπαραδωσει βαλιτσα, θα ξαναπερασει σωματικο ελεγχο και θα περιμενει να μπει σε πτηση που θα τον αφησει στη μεση του πουθενα χωρις συνδεση με την πολη. Και αν πχ η πτηση του για την Αθηνα καθυστερησει και χασει την αλλη, δε πειραζει. Θα πεταξει παλι σε 3-4 μερες. Μεχρι τοτε θα καθεται σαν τον Τομ Χανκς στο The Terminal. Οσο για το κοινο; Μικροτερο και απο το κοινο σε ματς Σουπερ Λιγκας...
 
Top