AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
jetflight wrote:
Η Α3 βρισκεται σε μια κατασταση αναμονης μεχρι να ξεκαθαρισει το τοπιο στις ΟΑ.

ontos etsi exoun ta pragmata...otan mpoun oi upografes kai epitelous ksekatharisoun ta pragmata me tis OA i A3 tha kanei gero expansion...ola auta ta nea domestic pistebo oti exoun meletithei idi kai einai thema xronou prin anoiksoun.
 
Dimitrios Ntistis":1ztm9p7m said:
Pantws gia to dromologio pros Karpa8o isws na xreiastei aeroskafi. De kserw ka8olou to aerodromio ekei. Einai makrus o diadromos?

Δεν τίθεται θέμα. Εδώ πετάει στη Χίο, που έχει 1,5 km διάδρομο.
Η Κάρπαθος έχει διάδρομο που το συνολικό του μήκος (μήκος απογείωσης) φτάνει τα 2.551 m, και δέχεται charter απ' όλη την Ευρώπη.

Please, ρίχνετε μια ματιά στο site, υπάρχουν απαντήσεις, σε πολλές από τις απορίες σας. :wink: 8)
 
Για την Καρπαθο δεν τιθεται θεμα διαδρομου,αλλα κινησης.
Η Χιος εχει ενα διαδρομο 1510μ περιπου ,αλλα σιγουρα δεν συγκρινεται στο μεγεθος της εσωτερικης κινησης με τη Καρπαθο,υπαρχει ετσι κι αλλιως τεραστια διαφορα,και επισης πεταει με AR1 με απαιτουμενο ελαχιστο μηκος απογειωσης τα 1200m γεματο απο φορτιο.
Οντως η Καρπαθος εχει αρκετες πτησεις Τσαρτερ λογω διαδρομου,αλλα υπολειπεται πολυ σε εσωτερικες συνδεσεις και ιδιαιτερα με την Αθηνα.
 
jetflight":29thfojg said:
Για την Καρπαθο δεν τιθεται θεμα διαδρομου,αλλα κινησης.
Η Χιος εχει ενα διαδρομο 1510μ περιπου ,αλλα σιγουρα δεν συγκρινεται στο μεγεθος της εσωτερικης κινησης με τη Καρπαθο,υπαρχει ετσι κι αλλιως τεραστια διαφορα,και επισης πεταει με AR1 με απαιτουμενο ελαχιστο μηκος απογειωσης τα 1200m γεματο απο φορτιο.
Οντως η Καρπαθος εχει αρκετες πτησεις Τσαρτερ λογω διαδρομου,αλλα υπολειπεται πολυ σε εσωτερικες συνδεσεις και ιδιαιτερα με την Αθηνα.

Η σύγκριση με την Χίο ήταν καθαρά τεχνική, και αφορούσε το θέμα των διαδρόμων.
Ήδη από το 1ο μου post, έχω ξεκαθαρίσει με ποιο σκεπτικό ανέφερα την Κάρπαθο. Είναι ο μόνος από τους υπόλοιπους -κάτω των 100.000 επιβατών- προορισμούς, που έχει μια ανοδική πορεία καθώς και κάποια άλλα χαρακτηριστικά που δικαιολογούν μελλοντικά την έλευση 2ης εταιρείς στη γραμμή, έφοσον βέβαια συνεχιστεί η ανάπτυξη. Δεν ανέφερα καν την Aegean. Μίλησα απλώς για 2η εταιρεία. :wink: Το "μελλοντικά" μπορεί να είναι σε 4-5 χρόνια ή και περισσότερο...

xristos":29thfojg said:
Το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, η κίνηση εσωτερικού προς Κάρπαθο αυξάνεται συνεχώς, η δύσκολη πρόσβαση του νησιού δια θαλάσσης, και ο μικρός αριθμός πτήσεων των ΟΑ, ίσως δικαιολογούν μελλοντικά την έλευση 2ης εταιρείας στο δρομολόγιο. wink
 
γενικως φαινεται οτι η Α3 εχει κανει tests σε πολλα αεροδρομια. Και στη Ζακυνθο εχει παει 3 φορες αλλα μεχρι τωρα κυριαρχει ακομα το μονοπωλιο της ΟΑ
 
Μεχρι περσι απο οτι γνωριζα η Α3 εκανε πτησεις Τσαρτερ για Αγγλια απο τη Ζακυνθο,φετος μαλλον δεν κανει.
Μπορει να εγιναν για αυτον τον λογο η να ειδες καποια πτηση τσαρτερ οπως προανεφερα.
 
WEB ΝΑΥΛΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Νέος Ναύλος ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ: UOWA3 eur 19
Νέος Ναύλος Εξωτερικού: U2A3 EUR 39

Οι παραπάνω ναύλοι είναι διαθέσιμοι μόνο μέσω της ιστοσελίδας της Α3 ή της εφαρμογής για τα ταξιδιωτικά γραφεία (όχι όμως στα GDS).

Ελάχιστη περίοδος κράτησης/αγοράς οι 19 ημέρες πριν την πτήση.

Απαιτείται ταυτόχρονη κράτηση και έκδοση e-tix

Καμμία αλλαγή ή ακύρωση δεν είναι δυνατή μετά την αγορά

Οι τιμές ισχύον για περιορισμένο αριθμό θέσεων σε κάθε πτήση (μόνο στο booking class U)

Δε συμπεριλαμβάνονται φόροι, επίναυλοι και λοιπές χρεώσεις

[/url]
 
GP707":3qjn29yq said:
γενικως φαινεται οτι η Α3 εχει κανει tests σε πολλα αεροδρομια. Και στη Ζακυνθο εχει παει 3 φορες αλλα μεχρι τωρα κυριαρχει ακομα το μονοπωλιο της ΟΑ

Για να βοηθήσω, αλλά και για να μην αποπροσανατολίζεσαι άσκοπα, θα έλεγα ότι αυτές οι πτήσεις ήταν απλές πτήσεις charter. Οι "βολιδοσκοπήσεις" γίνονται από τα επίσημα στοιχεία κίνησης επιβατών ανά αεροδρόμιο που δημοσιεύει η ΥΠΑ.
Όχι μόνο στην περίπτωση της Ζακύνθου αλλά και σε άλλα Ελληνικά αεροδρόμια που εκτελεί μεμονωμένες πτήσεις η εταιρία, δεν γίνονται για να "δει το τοπίο". Πιστέψτε με γίνονται γιατί απλά, "βγήκε δρομολόγιο". :wink:

Avidriver 8)
 
Oχι Avidriver. Μιλησα με τον αερολιμενικο ελεγχο και 2 εργαζομενους στον πυργο Ζακυνθου. Η Α3 ειχε ερθει 2-3 φορες "αδεια" για να "βολιδοσκοπησει" τον συγκεκριμενο προορισμο-αεροδρομιο. Οι πτησεις charter εχουν γινει σε αλλες φασεις.
 
Top