Aegean: Neo ή MAX

Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Είναι θέμα που ξεκινά απ' τον καταναλωτή και δεν αφορά μόνο τις αεροπορικές. Οι πελάτες πλέον είναι συγκυριακοί, όποιος έχει τη χαμηλότερη τιμή σε αυτό που ψάχνουν τη δεδομένη στιγμή θα είναι κι αυτός που θα κάνει την πώληση. Ειδικά στη χώρα μας...

Απ' την Α3, θα ήθελα η παραγγελία "του αιώνα" να συνοδεύεται κι απο μία ανανέωση. Είναι ευκαιρία για νέο look αλλά και παροχές. Ωστόσο άλλο είναι το κρίσιμο ερώτημα. Θα συνεχίσουν να πορεύονται μόνοι τους; Διότι καλός και χρυσός ο τουρισμός όμως σε μια ελεύθερη αγορά όπου πολλοί παίκτες μεγαλώνουν υπερβολικά σύντομα τα πράγματα δεν φαντάζουν ακριβώς ευοίωνα.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Ας γράψω και εγώ αυτό που θα ήθελα να δω από την Αιγαίου μετά από τόσα χρόνια πετυχημένης πορείας .

Θα ήθελα στόλο Β738 και νέο livery. Μια ολοκληρωτική αλλαγή στην εικόνα της θα ήταν το ιδανικό. Βέβαια, ότι και να γράφουμε εμείς τα μνημόνια άλλα λένε…..
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Ας πω και γω την γνώμη μου. Ως μελλοντικός χρήστης αυτών των αεροσκαφών, θα εστιάσω σε ένα από τα λίγα χωρικά χαρακτηριστικά που αφορούν στους δύο τύπους, είναι δεδομένα και δεν επηρρεάζονται ανάλογα το seat pitch. Το πλάτος της ατράκτου. A320 146 in, B737 139 in. Οπότε θα προτιμούσα αυτό που μου προσφέρει ως πελάτη προσφέρει περισσότερο χώρο, πλάτος συγκεκριμένα, Airbus A320 NEO.

Ξέρω, επιφανειακή προσέγγιση, αλλά είμαι απλά και μόνο πελάτης ξαναλέω.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Εγώ πάντως πιστεύω ότι θα πάρουν Α320Neo Α321Neo/Neo LR.
Αρχικά, θα είναι ποιο χαμηλά τα κόστη για την εκπαίδευση πιλότων και πληρώματος.
Έχουν ήδη μηχανικούς για A320 Family καθώς και αν θυμάμαι καλά, προσομοίωτη για A320.
Παρόλο που ο Ε.Βασιλάκης, στην τελετή παραλαβής του 7ου και τελευταίου Α320, είχε πει πως οι επιβάτες δεν θα καταλάβαιναν τη διαφορά στην καμπίνα του Neo από αυτά που έχουν τώρα, αλλά πιστεύω πως θα παραμείνουν με Airbus καθώς και μια αλλαγή καμπίνας με προσθήκη mood lightning και ίσως κάνα νέο Livery θα ήταν ότι πρέπει για την ανανέωση του στόλου και της εικόνας τους.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

μπορειτε να νομιζετε και να πιστευετε οτιδήποτε.... εγω ειμε σιγουρος οτι για ακομα μια φορα θα τα παρουν...."ακριβα"

οπως εχω ξαναπει... η αιγαιου ειναι...

dead "airline"...walking
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Περισσότερες πληροφορίες για τα σχέδια της Aegean από το premium content του CAPA:

- "A significant fleet decision has to take place in the next 12 months". In 2020 and 2021 there will be 11 or 12 leases expiring, a greater than usual number. The majority of Aegean's fleet will need replacing between 2019 and 2023. Aegean must decide by the end of 2017, or early in 2018, whether to renew or to replace these leases and/or whether to replace the aircraft with purchased equipment. Mr Vassilakis said that the majority would be leased, and that the group is commencing discussions with manufacturers and lessors.

- No new generation aircraft would join the fleet before 2019 at the earliest. Aegean is likely to seek to continue growing the average size of its aircraft, in order to benefit from unit cost advantages and to maximise its revenue per flight potential.

- The airline industry is a cyclical business and margins tend to peak and trough. It seems that Aegean started the downswing of the cycle before the rest of the global industry, which CAPA estimates may have reached a peak in 2016. It will take a full cycle of earnings results to determine whether or not the acquisition of Olympic has structurally improved Aegean's profitability.

- The Aegean group's crown as the European full service airline with the highest operating margin, a status held in both 2013 and 2014, slipped in 2015 and again in 2016. This title was passed to Aer Lingus in 2016, with an operating margin of 13.2% – just ahead of British Airways. Aegean has fallen below the mid point of the margin ranking in a year in which most listed European airlines and their principal subsidiaries enjoyed margin growth. Among the 25 that have reported for 2016, Aegean is in 13th place overall. Among the 19 FSCs, Aegean is 10th.

- After the strong capacity growth, both by Aegean and in the market, and weak unit revenue of recent years, a capacity cut seems a prudent move. Competitor capacity rationalisation and a healthier economic outlook should also be positive for Aegean in 2017. It remains critical for Aegean to focus on bringing down ex fuel unit cost but, given its inability to do this in the past two years and the likelihood of higher fuel prices in 2017, action to shore up unit revenue makes sense.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Υπάρχει η πιθανότητα να ανακοινώσουν την παραγγελία στο International Paris Air Show Le Bourget ?
Και όπως αναφέρεται στο post από επάνω του Speedbird8 , τα New Gen αεροσκάφη θα έρθουν το 2019, όπου τότε η Aegean κλίνει 20 χρονιά, λέτε να εκμεταλευτούν την ευκαιρία και να ανανεώσουν το livery, την καμπίνα και γενικότερα το branding?
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Από την σημερινή τακτική ετήσια γενική συνέλευση και σύμφωνα με το άρθρο του Capital.gr (http://www.capital.gr/epixeiriseis/3210 ... don-eos-30)

Όσον αφορά την παραλαβή νέων αεροσκαφών, έως το τέλος του έτους, η εισηγμένη θα αποφασίσει για την επόμενη γενιά αεροπλάνων και προς την κατεύθυνση αυτή θα ξεκινήσουν συζητήσεις με τις κατασκευάστριες εταιρείες και θα αναζητηθεί η απαιτούμενη χρηματοδότηση. Η μειωμένη κατανάλωση καυσίμου θα είναι το βασικό χαρακτηριστικό των νέων αεροσκαφών.

Αν και διαφορετικό θέμα, είναι επίσης εντυπωσιακή η προσδοκώμενη αύξηση από 15 έως 30% των προ φόρων κερδών. Μια χαρά πάει το μαγαζί!
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

Αναρωτιέμαι εάν, στην περίπτωση που η Aegean αποφασίσει να παραγγείλει Α320neo, υπήρχε περίπτωση/εξετάζει να συμπεριλάβει και το Α321neoLR, με την προοπτική να το χρησιμοποιήσει σε δρομολόγια προς Ινδία, ιδίως Δελχί και Βομβάη, σε ώρες που να βοηθούν την ανταπόκριση με την πτήση της Emirates από/προς Newark, ή εναλλακτικά και με τις πτήσεις προς Αμερική των υπόλοιπων εταιριών το καλοκαίρι.
 
Re: Aegean: Neo ή MAX εντός 2017

AirNewZealand προσωπικά πιστευω πως αυτό είναι απαραίτητο. Πρώτα πρώτα για να γίνει άνοιγμα στην Ινδική αγορά και εν συνεχεία για Αιθιοπία (κυρίως) και Κένυα.
 
Top