Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
543
Likes
720
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Το SX-NAG ετοιμάζεται σιγά σιγά για παραλαβή από την Aegean, αφού σήμερα πραγματοποίησε δοκιμές taxi & RTO.
Αύριο ή Παρασκευή εκτός απροόπτου και η πρώτη πτήση.

 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.135
Likes
775
Website
www.air-born.gr
Ξέρει κανείς τι κακό βρήκε το SXNEC και βρίσκεται καθηλωμένο στο Όσλο από τις 5/8; Το ρεπορτάζ δείχνει πως έχουν βάλει και κάτι σαν σελοφάν στους κινητήρες
 

Attachments

  • 39D5A51F-3019-4971-AA34-E6A4978E483D.jpeg
    39D5A51F-3019-4971-AA34-E6A4978E483D.jpeg
    1,2 MB · Προβολές: 98

nsap

Business-Class-Member
Εγγραφή
29/10/2007
Μηνύματα
291
Likes
114
Περιοχή
London
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLC
Επίσης το SX-NAD έχει να πεταξει από Ιούλιο. Ξέρουμε γιατί?
 

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
543
Likes
720
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Έκανε την εμφάνιση του το SX-NAM ( ;; ) με C/N 11085 ( και όχι δεν είναι το SX-NAL όπως λανθασμένα αναφέρει η λεζάντα - το SX-NAL είναι ήδη με κινητήρες και πλήρως βαμμένο.

 

mroa412

Economy-Class-Member
Εγγραφή
12/04/2012
Μηνύματα
199
Likes
95
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSO
Το SX-NEC είχε ενδειξη φωτιάς στο νούμερο 2 κινητήρα αμέσως μετά τι στάθμευση του στο Οσλο. Ο λόγος διαρροή λαδιού του κινητήρα μέσα στη τουρμπίνα και λαμπαδιασε.Ο κινητήρας που είναι καλυμμένος δλδ στα δεξιά .
 

ECO

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2007
Μηνύματα
185
Likes
112
Οι κινητήρες Pratt & Whitney πρώτης γενιάς στα πολιτικά α/φ ήταν επιτυχημένοι σε όλους τους τύπους των α/φ της Boeing για δεκαετίες, από τότε που κατασκευάστηκαν τα τελευταία χρόνια για τα Airbus neo, παγκοσμίως εξαρχής αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα, καθηλωμένα για μεγάλα χρονικά διαστήματα με ο, τι αυτό σημαίνει, π.χ Lufthansa κι όχι μόνο, ενώ οι αντίστοιχοι κινητήρες CFM για τα neo έχουν αποδειχθεί μέχρι στιγμής χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, όπως το ίδιο επιτυχημένοι αποδείχτηκαν τόσο οι CFM όσο και οι IAE V2500 για τα προηγούμενα Airbus ceo.

Βελτιώθηκε βέβαια αρκετά τα τελευταία χρόνια η κατάσταση για τους κινητήρες Pratt & Whitney, αλλά ατυχώς τα προβλήματα συνεχίζονται, γι αυτό το α/φ είναι καθηλωμένο στο Όσλο!
 

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
543
Likes
720
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Το SX-NEC είχε ενδειξη φωτιάς στο νούμερο 2 κινητήρα αμέσως μετά τι στάθμευση του στο Οσλο. Ο λόγος διαρροή λαδιού του κινητήρα μέσα στη τουρμπίνα και λαμπαδιασε.Ο κινητήρας που είναι καλυμμένος δλδ στα δεξιά .

Θα ήθελα να ξέρω τι ζημιά στον κινητήρα είναι ικανή να κρατήσει ένα αεροσκάφος σχεδόν ένα μήνα εκτός δράσης; Λογικά, ο κινητήρας θα μπορούσε να αντικατασταθεί πλήρως εάν η ζημιά είναι τόσο μεγάλη…
Το ίδιο ισχύει και με το -NAD. Αναρωτιέμαι τι μπορεί να κρατά ένα καινούργιο Α321neo εκτός δράσης για 6 εβδομάδες και μάλιστα μέσα στο βαθύ καλοκαίρι και εν μέσω πρωτοφανούς κίνησης.
 

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
677
Likes
242
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Φυσικά παίζει ρόλο το είδος και το μέγεθος της βλάβης. Οπωσδήποτε παρεμβάλλονται και οι όροι της Σύμβασης ενοικίασης του α/φους αλλά και το αν έχει χρήματα για να νοικιάσει ή να αγοράσει άλλο κινητήρα.
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
644
Likes
787
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Θα ήθελα να ξέρω τι ζημιά στον κινητήρα είναι ικανή να κρατήσει ένα αεροσκάφος σχεδόν ένα μήνα εκτός δράσης; Λογικά, ο κινητήρας θα μπορούσε να αντικατασταθεί πλήρως εάν η ζημιά είναι τόσο μεγάλη…
Το ίδιο ισχύει και με το -NAD. Αναρωτιέμαι τι μπορεί να κρατά ένα καινούργιο Α321neo εκτός δράσης για 6 εβδομάδες και μάλιστα μέσα στο βαθύ καλοκαίρι και εν μέσω πρωτοφανούς κίνησης.
Φαντάζομαι λόγω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις κινητήρων και απο tην CFM και Pratt επηρεάζεται και το after market service πέρα απο τις καθυστερημένες παραδόσεις κινητήρων σε Airbus και Boeing.
 
Top