GEM
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 28/08/2006
- Μηνύματα
- 373
- Likes
- 222
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Ακριβώς αυτό που λέει ο Καραμήτρος ισχύει, απλά δεν υπάρχουν κινητήρες διαθέσιμοι για παράδοση από την PW. Οι μεγάλες εταιρείες που πιθανώς να έχουν διαθέσιμους κινητήρες τους κρατάνε για τον εαυτό τους.Φαντάζομαι λόγω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις κινητήρων και απο tην CFM και Pratt επηρεάζεται και το after market service πέρα απο τις καθυστερημένες παραδόσεις κινητήρων σε Airbus και Boeing.
Επίσης, όπως ανέφερε και ο ECO παραπάνω, οι PW1100 πάσχουν ακόμη από παιδικές ασθένειες οι οποίες επηρρεάζουν τις διαθεσιμότητες κινητήρων σε όλο τον πλανήτη.
Δυστυχώς φτάσαμε στο σημείο μία ένδειξη από τον chip detector για debris στο λάδι να κρατάει στο έδαφος ένα αεροπλάνο για εβδομάδες (πόσο μάλλον το πολύ πιο σοβαρό πρόβλημα που ανέφερε ο mroa412).
Επειδή μπορεί να ρωτήσει κάποιος γιατί η Α3 δεν έχει εφεδρικούς κινητήρες, να πω ότι συνήθως έχει, αλλά κάποιες φορές, οι απρόβλεπτες βλάβες σε συνδυασμό με τις προγραμματισμένες αλλαγές φέρνουν την παρούσα κατάσταση.
Σε αυτήν την περίπτωση, οι συμβάσεις ενοικίασης και το αν έχει λεφτά η Α3 μάλλον δεν έχουν σχέση.