Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Παρακαλούνται οι κάτοχοι αεροπορικού ΜΒΑ να απευθυνθούν directly στην εν λόγω αεροπορική που δεν ξέρει τι κάνει, αντί να παραληρούν στο φόρουμ (μια βελτίωση στη σύνταξη/έκφραση would be nice too).

Επί της ουσίας, η AEGEAN συνεχίζει την πρακτική που εδώ και 25 χρόνια εφαρμόζει: μικρά, σταθερά βήματα, πάντα μπροστά, με σύνεση και μετρημένες κινήσεις, χωρίς βαρύ δανεισμό και χωρίς κενές κινήσεις εντυπωσιασμού για να χαίρονται οι ειδήμονες των φόρουμ που πάντα ξέρουν καλύτερα.

Κι εμένα η επέκταση σε Αφρική, Κεντρική Ασία και δυτική Ινδία μού φαίνεται ακατανόητη επιλογή, αλλά προφανώς υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζω ή δεν καταλαβαίνω. Το να το αποδώσω στο ότι η Α3 πιστεύει ότι όλοι είναι ηλίθιοι εκτός από την ίδια, θα ήταν σαν να κάνω projection τις δικές μου ψευδαισθήσεις μεγαλείου.

Είναι προς το συμφέρον όλων μας να πετύχει και αυτή η κίνηση αφού ένας ισχυρός και υγιής αερομεταφορέας κάνει καλό στη χώρα.

Επίσης, ας αφήσουμε τις άστοχες συγκρίσεις. Άλλο πεντέμισι ώρες με ΜΑΧ-8 με κανονική διαμόρφωση (τι ήταν; ΕΤ; ) και άλλο αυτό που σχεδιάζει η Α3, δλδ Α321 με λιγότερες από 180 θέσεις και με ανέσεις medium-to-long haul.
 
Αν έκανα λαθος για Emirates, οκ δηλαδή θες να μου πεις,ότι δεν μπορεί ολόκληρο Αεροδρόμιο Αθηνών, να σηκώσει 4 longhaul πχ Α330 για μια Ελληνική αεροπορική, ενώ στο Ελληνικό γινόταν ε δεν μπορώ να το πιστέψω,δεν μπορούν να πάρουν longhaul λόγω κόστους λόγο φόβου υποστήριξης προφανώς όλες οι αεροπορικές που έχουν longhaul και όχι μόνο Airbus αλλά και, boeing είναι ηλιθιοι για την Aegean
Το Ελληνικό είχε 13 εκατομμύρια επιβατική κίνηση, όχι 30... και ναι χαίρω πολύ και στο Βενιζέλος η ΟΑ πετούσε Α340 μέχρι που έκλεισε. Απλά και το Βενιζέλος τότε μέχρι 16 είχε και μπορούσε
 
Γιατί να πάρουν κάτι άλλο όταν το A321LR είναι ένα εκπληκτικό αεροσκάφος το οποίο είναι ιδανικό για ακριβώς αυτό που θέλει η Α3.

Μόνο θετικά βλέπω σε σχέση με ένα wide body!

:arrow:Είναι πιο οικονομικό και στην απόκτηση του αλλά και στο operation σε σχέση με ένα wide body.
:arrow:Δεν χρειάζεται ξεχωριστό pilot pool όπως θα χρειαζόταν ένα Α330 ή ένα A350 και γενικά δεν εισάγει νέο τύπο, διατηρώντας το κόστος χαμηλό.
:arrow:Είναι πιο safe επιλογή αν για κάποιο λόγο δεν της βγει το εγχείρημα (που δεν νομίζω). Αλλάζει εύκολα και γρήγορα το configuration σε 220Υ.

Ήταν κατ' εμέ το επόμενο λογικό βήμα για την Α3.
 
Παρακαλούνται οι κάτοχοι αεροπορικού ΜΒΑ να απευθυνθούν directly στην εν λόγω αεροπορική που δεν ξέρει τι κάνει, αντί να παραληρούν στο φόρουμ (μια βελτίωση στη σύνταξη/έκφραση would be nice too).

Επί της ουσίας, η AEGEAN συνεχίζει την πρακτική που εδώ και 25 χρόνια εφαρμόζει: μικρά, σταθερά βήματα, πάντα μπροστά, με σύνεση και μετρημένες κινήσεις, χωρίς βαρύ δανεισμό και χωρίς κενές κινήσεις εντυπωσιασμού για να χαίρονται οι ειδήμονες των φόρουμ που πάντα ξέρουν καλύτερα.

Κι εμένα η επέκταση σε Αφρική, Κεντρική Ασία και δυτική Ινδία μού φαίνεται ακατανόητη επιλογή, αλλά προφανώς υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζω ή δεν καταλαβαίνω. Το να το αποδώσω στο ότι η Α3 πιστεύει ότι όλοι είναι ηλίθιοι εκτός από την ίδια, θα ήταν σαν να κάνω projection τις δικές μου ψευδαισθήσεις μεγαλείου.

Είναι προς το συμφέρον όλων μας να πετύχει και αυτή η κίνηση αφού ένας ισχυρός και υγιής αερομεταφορέας κάνει καλό στη χώρα.

Επίσης, ας αφήσουμε τις άστοχες συγκρίσεις. Άλλο πεντέμισι ώρες με ΜΑΧ-8 με κανονική διαμόρφωση (τι ήταν; ΕΤ; ) και άλλο αυτό που σχεδιάζει η Α3, δλδ Α321 με λιγότερες από 180 θέσεις και με ανέσεις medium-to-long
Post automatically merged:

Γύρισα με Α350 και 777 και μετά από λίγο καιρό μπήκα σε Α320, νόμιζα ότι ήμουν σε κτελ στενα χαμηλό ταβάνι, σε σχέση με τα άλλα που ταξίδεψα λίγες ημέρες πριν φυσικά και δεν λέω για εσωτερικές πτήσεις και Ευρώπη αλλά για περαν των 5.5 ωρών αεροσκάφος μονού διαδρόμου είναι ζόρι σε όλα...
 
Last edited:
Mε βάση τους προορισμούς που αναφέρθηκαν πιο πάνω, μάλλον πάει για 321neoLR και όχι XLR. Αν σκεφτείτε ότι δίνει περιπου 15% παραπανω ανα αεροπλανο, και ανοίγει τόσους νέους προορισμούς, είναι σίγουρα μια κίνηση πολύ χαμηλού ρίσκου, και εφικτή χωρίς πολλή καθυστέρηση.:great:
 
Θα γίνω πάλι κακός αλλά αυτή την φορά όχι με την Α3. Η συζήτηση περί του ταβανιού και του διαδρόμου είναι εκτός περιεχομένου.

Οι επιβάτες κάθονται και κοιμόνται στα καθίσματα και στα ανακλινόμενα καθίσματα αντίστοιχα. Ούτε στα ταβάνια, ούτε στους διαδρόμους ούτε στο WC.
Με την ίδια λογική ένα private jet είναι χάλια, μικρό, κλειστοφοβικό κλπ και είναι προτιμότερο να πετάει κάποιος με A380 που έχει άλλους 500 επιβάτες.
Αν ρίξει κάποιος μια μάτια στις transatlantic πτήσεις που έκανε η united η condor και άλλες εταιρίες εδώ και χρόνια το επιχείρημα πάει περίπατο.
Υπάρχει και η TK που πετάει σε πολλούς παρόμοιους προορισμούς με το MAX και αυτό είναι όχι γιατί δεν έχουν wide body.
Το ότι η Α3 δοκιμάζει τα νερά με το μικρότερο δυνατό ρίσκο δεν είναι τόσο κακό. Αυτο είναι το risk appetite των μετόχων και όλα οκ.
Άλλος προτιμάει direct flights με λιγότερες ώρες ταξιδιού, καλύτερες ώρες, λιγότερες αναμονές και διατυπώσεις στα αεροδρόμια, πληρώματα που μιλούν την γλώσσα του και ξέρουν τα κουσούρια του άλλος θέλει Mega Hubs, συντριβάνια, καμηλοπαρδάλεις, χρυσά, μπακίρια κλπ. Προς τα που γέρνει η ζυγαριά θα δείξει.
Επίσης το πρότζεκτ που ανακοίνωσαν θα τους βοηθήσει να καταλάβουν την premium αγορά και να δούνε που μπορούν να τοποθετηθούν και τι τους αποφέρει.
Με λίγα λόγια είναι ένα αρκετά καλό νέο που θα βοηθήσει την εταιρία να χτίσει σταδιακά. Τα υπόλοιπα είναι μιζέρια.
 
Θα συμφωνήσω με τον @A3970…

Η κίνηση αυτή ενέχει μικρό ρίσκο και οποία επέκταση γίνεται με μελετημένα βήματα.

Αν πηγαίνανε απευθείας σε δρομολόγια μακρινών αποστάσεων, τότε όχι μόνο θα έπρεπε να προσθέσουν νέο βελτιωμένο προϊόν αλλά και νέο τύπο αεροσκάφους. Too much risk.

Τώρα κάνουν το πρώτο σε ένα τύπο αεροσκάφους που έχουν και αν δεν πετύχει καλώς. Αν πετύχει, τότε θα μπορέσουν από medium haul να επεκταθούν και σε long haul προσθετοντας μόνο νέο τυπο αεροσκάφους. Διότι φαντάζομαι το προϊόν δεν θα είναι αρκετά διαφορετικό.
 
Μιζέρια αγαπητέ μου είναι να είμαστε με κάτι σκεπτικα με το δικό σου, και να πετάμε με μια εταιρεία 6+ ώρες σε ένα αεροπλάνο το οποίο απλά μεγάλωσαν την χωρητικότητα καυσίμων και την απόδοση των κινητήρων για efficiency,το 737 όπως και τα Α320 δεν ήταν για μεγάλες πτήσεις,άσχετα αν τα κάνανε, και πόσο μάλλον να πληρώνεις ακόμα και ακριβότερα για ένα αεροσκάφος της σειράς από ότι ένα widebodie που έχεις μεγαλύτερη άνεση έχω την άποψη μου την είπα ΜΙΖΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ NYC...
 
Screenshots από την παρουσίαση Απριλίου της εταιρείας

Αλλαγές στο χρονοδιάγραμμα παραλαβής των νέων ΝΕΟ που φτάνουν μέχρι το 2028 και η εικόνα του στόλου σήμερα (αν και νομίζω πως τα CEO είναι 33 αν δεν κάνω λάθος)

Screen Shot 2024-04-17 at 9.50.59 PM.png Screen Shot 2024-04-17 at 9.51.16 PM.png
 
Μιζέρια αγαπητέ μου είναι να είμαστε με κάτι σκεπτικα με το δικό σου, και να πετάμε με μια εταιρεία 6+ ώρες σε ένα αεροπλάνο το οποίο απλά μεγάλωσαν την χωρητικότητα καυσίμων και την απόδοση των κινητήρων για efficiency,το 737 όπως και τα Α320 δεν ήταν για μεγάλες πτήσεις,άσχετα αν τα κάνανε, και πόσο μάλλον να πληρώνεις ακόμα και ακριβότερα για ένα αεροσκάφος της σειράς από ότι ένα widebodie που έχεις μεγαλύτερη άνεση έχω την άποψη μου την είπα ΜΙΖΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΈΧΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ NYC...
Φίλε κούρασες πραγματικά… Εδώ θα είμαστε και θα αξιολογήσουμε πως θα τα πάει το συγκεκριμένο εγχείρημα. Με τίποτα δεν είμαστε ευχαριστημένοι και με το παραμικρό τρέχουμε να δικάσουμε και να βγάλουμε χολή. Κανείς μας δε ξέρει καλύτερα από την εταιρεία τι πρέπει και τι θέλει στο κάτω κάτω να κάνει. Ο.τι γίνεται για καλό και μόνο είναι! Για όνομα…
 
Top