Παρακαλούνται οι κάτοχοι αεροπορικού ΜΒΑ να απευθυνθούν directly στην εν λόγω αεροπορική που δεν ξέρει τι κάνει, αντί να παραληρούν στο φόρουμ (μια βελτίωση στη σύνταξη/έκφραση would be nice too).
Επί της ουσίας, η AEGEAN συνεχίζει την πρακτική που εδώ και 25 χρόνια εφαρμόζει: μικρά, σταθερά βήματα, πάντα μπροστά, με σύνεση και μετρημένες κινήσεις, χωρίς βαρύ δανεισμό και χωρίς κενές κινήσεις εντυπωσιασμού για να χαίρονται οι ειδήμονες των φόρουμ που πάντα ξέρουν καλύτερα.
Κι εμένα η επέκταση σε Αφρική, Κεντρική Ασία και δυτική Ινδία μού φαίνεται ακατανόητη επιλογή, αλλά προφανώς υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζω ή δεν καταλαβαίνω. Το να το αποδώσω στο ότι η Α3 πιστεύει ότι όλοι είναι ηλίθιοι εκτός από την ίδια, θα ήταν σαν να κάνω projection τις δικές μου ψευδαισθήσεις μεγαλείου.
Είναι προς το συμφέρον όλων μας να πετύχει και αυτή η κίνηση αφού ένας ισχυρός και υγιής αερομεταφορέας κάνει καλό στη χώρα.
Επίσης, ας αφήσουμε τις άστοχες συγκρίσεις. Άλλο πεντέμισι ώρες με ΜΑΧ-8 με κανονική διαμόρφωση (τι ήταν; ΕΤ; ) και άλλο αυτό που σχεδιάζει η Α3, δλδ Α321 με λιγότερες από 180 θέσεις και με ανέσεις medium-to-long haul.
Επί της ουσίας, η AEGEAN συνεχίζει την πρακτική που εδώ και 25 χρόνια εφαρμόζει: μικρά, σταθερά βήματα, πάντα μπροστά, με σύνεση και μετρημένες κινήσεις, χωρίς βαρύ δανεισμό και χωρίς κενές κινήσεις εντυπωσιασμού για να χαίρονται οι ειδήμονες των φόρουμ που πάντα ξέρουν καλύτερα.
Κι εμένα η επέκταση σε Αφρική, Κεντρική Ασία και δυτική Ινδία μού φαίνεται ακατανόητη επιλογή, αλλά προφανώς υπάρχει κάτι που δεν γνωρίζω ή δεν καταλαβαίνω. Το να το αποδώσω στο ότι η Α3 πιστεύει ότι όλοι είναι ηλίθιοι εκτός από την ίδια, θα ήταν σαν να κάνω projection τις δικές μου ψευδαισθήσεις μεγαλείου.
Είναι προς το συμφέρον όλων μας να πετύχει και αυτή η κίνηση αφού ένας ισχυρός και υγιής αερομεταφορέας κάνει καλό στη χώρα.
Επίσης, ας αφήσουμε τις άστοχες συγκρίσεις. Άλλο πεντέμισι ώρες με ΜΑΧ-8 με κανονική διαμόρφωση (τι ήταν; ΕΤ; ) και άλλο αυτό που σχεδιάζει η Α3, δλδ Α321 με λιγότερες από 180 θέσεις και με ανέσεις medium-to-long haul.