Η 10ωρη πτήση σε narrowbody είναι μια εμπειρία παρόμοια με 10ωρη πτήση σε widebody, επειδή ακριβώς η διαμόρφωση της καμπίνας είναι παρόμοια.
Σημασία έχει πάντα το seat pitch και η άνεση του καθίσματος, όχι αν υπάρχει δεύτερος διάδρομος μερικά μέτρα από σένα. Με άλλα λόγια, η "ευρυχωρία" έχει να κάνει με τα πόδια μας και το κάθισμά μας, όχι αν η καμπίνα είναι διπλάσια και χωράει άλλους 350.
Θα πει κάποιος "αν είναι το ίδιο στρίμωγμα, τότε προτιμώ 787". Κατανοητό. Η εμπειρία του επιβάτη είναι πολλές φορές υποκειμενική, δεν βγαίνει με μεζούρα και μοιρογνωμόνιο.
Από όσα έχω διαβάσει, οι εταιρείες δεν τα προωθούν επειδή είναι ονείρωξη κάποιου, αλλά γιατί δίνουν απευθείας συνδέσεις σε δρομολόγια που αλλιώς δεν θα υπήρχαν καθόλου, επειδή δεν θα γέμιζαν ένα widebody. Η Iberia υποστηρίζει ότι με το XLR έχει 40% οικονομία καυσίμου σε σχέση με ένα widebody σε δρομολόγια πχ στη Βοστόνη.
Ακόμα πετούν πολύ λίγα XLR ώστε να βγάλουμε συμπεράσματα για τα economics τους και πώς νιώθει πραγματικά ο επιβάτης. Στην πράξη θα φανεί.
Edit
Εδώ μια τίμια περιγραφή μιας υπερατλαντικής πτήσης με Iberia.
runwaygirlnetwork.com
Σημασία έχει πάντα το seat pitch και η άνεση του καθίσματος, όχι αν υπάρχει δεύτερος διάδρομος μερικά μέτρα από σένα. Με άλλα λόγια, η "ευρυχωρία" έχει να κάνει με τα πόδια μας και το κάθισμά μας, όχι αν η καμπίνα είναι διπλάσια και χωράει άλλους 350.
Θα πει κάποιος "αν είναι το ίδιο στρίμωγμα, τότε προτιμώ 787". Κατανοητό. Η εμπειρία του επιβάτη είναι πολλές φορές υποκειμενική, δεν βγαίνει με μεζούρα και μοιρογνωμόνιο.
Από όσα έχω διαβάσει, οι εταιρείες δεν τα προωθούν επειδή είναι ονείρωξη κάποιου, αλλά γιατί δίνουν απευθείας συνδέσεις σε δρομολόγια που αλλιώς δεν θα υπήρχαν καθόλου, επειδή δεν θα γέμιζαν ένα widebody. Η Iberia υποστηρίζει ότι με το XLR έχει 40% οικονομία καυσίμου σε σχέση με ένα widebody σε δρομολόγια πχ στη Βοστόνη.
Ακόμα πετούν πολύ λίγα XLR ώστε να βγάλουμε συμπεράσματα για τα economics τους και πώς νιώθει πραγματικά ο επιβάτης. Στην πράξη θα φανεί.
Edit
Εδώ μια τίμια περιγραφή μιας υπερατλαντικής πτήσης με Iberia.

What to expect in Iberia economy on world's first A321XLR - Runway Girl
Iberia is flying the world's first Airbus A321XLR on Madrid-Boston route. The economy cabin is tight but has some positives.
Last edited: