Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
-off the record -

Το εννοουσα για την πρωτη φορα μονο
 
Το πρωτο Α321 παραδίδεται στην εταιρεία στις 17 του τρέχοντος. Το δεύτερο μέσα στο Μαϊο, μόλις έχω ακριβή ημερομηνία θα ενημερώσω.
 
Μιας και εγω τα είπα,εξηγούμαι να μην παρεξηγούμαι,το κλείνω και συνεχίζουμε για τα Α-320/1

1)δεν ήθελα να πουλήσω καμία εξυπναδα..ναι,ειχα διαβάσει εδώ πότε ερχεται το 321 και απλά ρωτησα να το διασταυρώσω και να δω αν άλλαξε κάτι..σίγουρα οι αεροσυνοδοί, πιλοτοι κτλ. δεν ειναι υποχρεωμένοι να ξέρουν και είναι θεμα εταιρίας πότε θα τους εκπαιδεύσει κτλ.Μπορεί να μην είναι οι άμεσα ενδιαφερόμενοι είναι όμως οι άμεσα....εργαζόμενοι στο αεροσκάφος(έστω κάποιοι από αυτούς). γιαυτό και ρώτησα την κοπέλα, δεδομένου ότι σε λίγες μέρες έρχεται το πρώτο, μήπως τους είχαν ενημερώσει επισήμως, μιας και αυτοί θα μπουν πρώτοι και μετά εμείς..αυτό είναι όλο..
2)το σχόλιο "ξανθιά" το'πα όχι επειδή δεν ήξερε πότε παραλαμβάνουν το αεροσκάφος αλλά επειδή δεν καταλάβαινε τί είναι το Α-321 και είχαμε αυτόν τον "κουλό" διάλογο..

μερσί και πάμε παρακάτω...
 
Συγγνωμη, αλλα σε οποιαδηποτε σχολη η σεμιναριο για αεροσυνοδους λογικα ενα απο τα βασικα πραγματα η μαθηματα που μαθαινουν ειναι οι τυποι τον αεροσκαφων. Προφανως στην αναφορα που μας εδωσε ο Spotterakis η κοπελα δεν καταλαβε σωστα κατι που δεν ειναι καθολου κακο...Αποκλειεται να μην ξερει τι ειναι το AirbusA321.
 
Έτσι όπως γράφτηκε από τον spoteraki φάνηκε ως "κακία" , στα ομολογουμένως εξαιρετικά πληρώματα καμπίνας της Aegean. Με μια αντίστοιχη ξανθιά κάναμε και το καλαμπουράκι μας τις προάλλες σε πτήση επιστροφής στην Αθήνα.. ήμουν στα πίσω καθίσματα, και είχαν φοβερή διάθεση!! :great: 8)
Μένω σχεδόν πάντα ευχαριστημένος από τα πληρώματα της Αιγαίου..
 
δεν αμφισβητησα ποτέ τη δουλειά τους, ποσο καλες και ευγενικές ειναι κτλ..κι εγω μενω ευχαριστημενος απτο σερβις του..οσο μπορει να υπαρχει σε 40 λεπτα πτήση..

οσο για το 321 που έρχεται ξερει κανεις με την διαρρυθμιση των 195 επιβατών πόσες σειρες θαναι business και ποσες οικονομική πάνω κατω, αν και ξερω οτι διαφερει αυτό απο πτήση σε πτηση ανάλογα με την ζητηση..αλλα δεν έχουν ενα μινιμουμ στανταρ αρiθμό business θεσεων? στα 321,όσα εχω μπει σε αλλες εταιριες(LH,AZ,AF,OS) συνηθως εχουν ως business τις πρωτες 8-9 σειρες θεσεων που ειναι προς το πιλοτηριο, μετά την μπροστινή πόρτα που επιβιβαζομαστε..
 
Τα στενής ατράκτου αεροσκάφη είτε έχουν στάνταρ διαμόρφωση C και Υ class είτε αυτές οι κατηγορίες διαχωρίζονται από μια κουρτίνα, όπου η τελευταία είναι και η δημοφιλέστερη επιλογή, λόγω της ευελιξίας διαμόρφωσης της καμπίνας ανάλογα με την ζήτηση του εκάστοτε δρομολογίου.
Όταν δεν έχουμε full economy δρομολόγιο, το minimum των θέσεων business είναι 8, δηλαδή η κουρτίνα τοποθετείται στην δεύτερη σειρά και το μεσσαίο κάθισμα παραμένει κενό χρησιμεύοντας ως τραπεζάκι.
 
Ακριβώς έτσι ήταν το Α-320 στην πτήση της Α3 των 21:00 από Θεσ/νκη για Αθηνα την προηγούμενη παρασκευη. Και οι 8 θέσεις στην Μπιζνες γεμάτες και οι υπόλοιπες 160 στην οικονομική φουλ..
 
Το κουρτινάκι "που πάει και έρχεται" το είχαμε δει στα Avro να "κυκλοφορεί" πολύ. Τι εννοώ: στα Avro η αρχική διαρύθμιση ήταν η Business να φτάνει μέχρι την θέση 8 που δεν έχει παράθυρο, κατόπιν επειδή σε αρκετούς προορισμούς ήταν αρκετά κουλό να είναι τίγκα πίσω και να έχεις μια business 8 σειρών ψιλοάδεια!! η λύση είναι η γνωστή μετακινούμενη κουρτίνα. Συνήθως η κουρτίνα στη Αιγαίου "πέφτει" στις πρώτες 4 σειρές. Πολλές φορές σε προορισμούς όπως η Αλεξανδρούπολη ή η Σάμος ή Χίος ... την έχω δει και στις 2 μόνο πρώτες θέσεις. Όπως και να χει είναι καλή επιλογή για τις πτήσεις εντός..
 
Top