Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εκθεματα στο μουσειο πολιτικης αεροποριας :P
 
KOSTASXANIA":vyeszxqk said:
ΟΚ πήρε οτι πήρε η Αιγαίου από την Ολυμπικ καλοκαιριάτικο που τα χρειάζεται.Το χειμώνα τι θα τα κάνει τόσα?
Θα πετάει τσάρτερ σε HRG, SSH και AYT :twisted:
 
Ο Χειμώνας θα ειναι πιο δύσκολος φέτος για τισ αεροπορικές. 1 τσάρτερ την εβδομάδα?κάτι δε μου κολαει σε όλο αυτό
 
ah64d":yqk1evel said:

Επειδή έτυχε να ταξιδέψω πολύ πρόσφατα με το εν λόγω, η διαμόρφωση καμπίνας έχει παραμείνει σε γενικές γραμμές (π.χ. χρώμα καθισμάτων)
Κορυφαία λεπτομέρεια: η touch οθόνη του airbus δίπλα στην μπροστινή πόρτα (συγχωρέστε την άγνοια ορολογίας για τον εξοπλισμό:) ) έχει ακόμα το configuration λογισμικού της Olympic (π.χ. τους κύκλους για screensaver)!
 
Το SX-OAI (πρώην Olympic Air) βάφτηκε στο Norwich στα χρώματα της Aegean, με το http://www.visitgreece.gr και το αυτοκολλητάκι Star Alliance και όλα! Αυτή τη στιγμή πετάει για Αθήνα.
 
Πριν λίγο ήρθα από Χανιά με το Α3 Α319 SX-DGF..Την Παρασκευή που κατέβηκα δεν πρόσεξα ποιο ήταν αλλά είχε διαμόρφωση 144 θέσεων και όχι 138..Τα καθίσματα έχουν γαλάζιο χρώμα που μάρεσε,επίσης είναι τα RECARO με την τσέπη περιοδικών στην κεφαλή του καθίσματος..Και φυσικά δεν είχαν Business class..επίσης στον ηλεκτρονικό πίνακα και τα 2 γράφαν Air Berlin..Εγώ νόμιζα ότι τα 3 Α319 η Αιγαίου τα νοίκιασε από την ΟΑ...Πάντως δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει να δρομολογεί σε thin routes τα Α319 144 θέσεων,με πληρότητες 50-60% σε σύγκριση με τα Αβρουδάκια που τα ξαπόστειλε..Πόσο μεγαλύτερη η επιβάρυνση λόγω τιμής καυσίμων στα 4κινητήρια άβρο σε σύγκριση με τη χασούρα από τις μη καλές πληρότητες σε ένα τόσο μεγάλο α/φος;Και τι θα κάνει το χειμώνα με δρομολόγια για Σάμο,Κέρκυρα,Καλαμάτα που θαχουν 30-40 επιβάτες;Και γιατί δεν παίρνουν Ε-190/195 για τα regional αφού ακολουθούν τα χνάρια της μαμας-LH?
 
1) το συγκεκριμένο δεν είναι πρώην OA, και είναι το μόνο από τα 'νέα' - εξαιρούνται τα δύο LZ- που είναι για charter - που δεν προέρχονται από την ΟΑ.

2) δεν ξέρω πόσο πιο οικονομικό (σε καύσιμα) είναι ένα Α 319 από ένα AVRO, αλλά στη ζυγαριά μπαίνει και η ομοιογένεια του στόλου, που δίνει πλεονέκτημα, ακόμα κι αν από καύσιμα ένα 319 είναι πιο 'ακριβό' από ένα AVRO.

3) στα thin domestic routes, η απάντηση, νομίζω είναι ότι σιγά σιγά θα την κάνουνε με ελαφρά πηδηματάκια, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο στην ΟΑ.
 
spotterakis":wf1vmots said:
Και τι θα κάνει το χειμώνα με δρομολόγια για Σάμο,Κέρκυρα,Καλαμάτα που θαχουν 30-40 επιβάτες;Και γιατί δεν παίρνουν Ε-190/195 για τα regional αφού ακολουθούν τα χνάρια της μαμας-LH?
Για Κέρκυρα δεν ξερω... αλλα Ιδη στις on-line κρατησεις δε εμφανιζονται πτησεις απο Αθηνα για Σάμο, Χιο και Καλαμάτα μετα τις 29 οκτωβριου... αρα αυτοι οι 3 προορισμοι κοβονται!
 
Φίλε spotterakis από χώρο για τα πόδια πώς ήταν τα συγκεκριμένα καθίσματα;; Εννοώ οτι παρότι οι 144 θέσεις είναι αρκετές για ένα Α319,η θέση της τσέπης των περιοδικών ψηλά κάνει καλύτερα τα πράγματα;;

Η αλήθεια είναι οτι τα Α319/320 είναι υπερβολικά μεγάλα για κάποια νησιά,το χειμώνα...Αν και νομίζω οτι αν η AEGEAN ήθελε να κρατήσει κάποιες πτήσεις και όχι να της κάνει πάσα στην ΟΑ,θα έφερνε ξανά τα ATR 72-500...Πόσο πια να ανέβουν τα έξοδα συντήρησης απ'τα ATR;;

Τα Embraer,μακάρι να τα δούμε κάποια στιγμή και στην Ελλάδα,αλλά μπάααα...
 
spameras":316jc5ky said:
ah64d":316jc5ky said:

Επειδή έτυχε να ταξιδέψω πολύ πρόσφατα με το εν λόγω, η διαμόρφωση καμπίνας έχει παραμείνει σε γενικές γραμμές (π.χ. χρώμα καθισμάτων)
Κορυφαία λεπτομέρεια: η touch οθόνη του airbus δίπλα στην μπροστινή πόρτα (συγχωρέστε την άγνοια ορολογίας για τον εξοπλισμό:) ) έχει ακόμα το configuration λογισμικού της Olympic (π.χ. τους κύκλους για screensaver)!
αυτο ειναι το F.A.P(Flight Attendant Panel) :wink:
 
Top