Κακώς επιμένεις, αφού η ηλικία ενός αεροσκάφους είναι ένας αριθμός και δε σχετίζεται με το πόσο καλά συντηρημένο είναι. Για παράδειγμα, το Ju 52 της Lufthansa είναι κάτι παραπάνω από καλοσυντηρημένο, αλλά είναι κι 75 ετών. Από την άλλη, η easyJet πρόσφατα απέσυρε πέντε (επίσης καλοσυντηρημένα) Α319, τα οποία είναι περίπου οκτώ ετών. Η easyJet όμως παραμένει πιστή στις αρχές της και διατηρεί την ηλικία του στόλου της σε χαμηλά επίπεδα. Από την άλλη, η Aegean προσπαθεί ακόμα να βρει το δρόμο της και πειραματίζεται. Οπότε, όπως ήδη πολύ σωστά επισημάνθηκε, πλέον τα «καινούρια Airbus» κάνουν παρέα με τον «πολιτισμό».Bladerunner":7ea5olst said:Εξαλλου επιμενω πως ενα 8χρονο α/φος δεν θεωρειται παλιο,αν φυσικα η συντηρηση του ηταν και ειναι η προβλεπομενη!![]()
δηλαδή θα αρνηθείς να πετάξεις,αν και εφόσον, με το συγκεκριμένο α/φος? Φυσικά η άποψή σου είναι δεκτήdvixos":3si3srvl said:@bladerunner
General information & flightlog
Serial number 310
Type 320-211
First flight date 02/03/1992
Test registration F-WWIK
Plane age 19.2 years
Μιλάω για το YL-LCI της SmartLynx! Αμα δεν εκανε την διαφορα οτι ειναι καινουργια τα α/φη δεν θα το λεγανε στην διαφημιση αρα καποιοι επηρεαζονται απο αυτο εμου συμπεριλαμβανομενου