Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Α καταλαβα. Είχα την εντύπωση ότι και αυτά που ήταν sale and lease back τα εκανε order απευθείας
 
Μέσα στα 30 είναι αυτά. Τα άλλα είναι από μισθώσεις εκτός της παραγγελίας.

Η παραγγελία ήταν για 30+12 options. Η Airbus δείχνει μόνο το firm order που είναι 30.
 
Ευτυχώς που τα Β787 δεν “φοράνε” Pratt & Whitney, θα είναι με GE and/or Rolls, πιστεύω θα μάθουμε αργότερα από τα πληρώματα των πρώτων προς εκπαίδευση στο “τύπο” όταν θα πίνουν το καφέ τους στην έδρα της Starbucks και/ή ίσως μας πληροφορήσει ο κ. Ovelix...
 
θα είναι με GE and/or Rolls
Να είναι με RR, που καλοπέρασε η Norwegian και τα παιδιά στην TUI, και να συμπληρώσει με μερικά Α220 να γίνει κέντα, να μην πετάει τίποτα..:party:
Happiest Regulator ever...hahaha
 
Το πρόβλημα με τους PW πονάει πολύ κόσμο, όλα δείχνουν ότι δεν υπάρχει εύκολη λύση και θα καθηλώνει (τμηματικά και any given time) εκατοντάδες αεροσκάφη μέχρι το 2026.

Διαβάζω στο skift ότι ο πολύς πόνος θα είναι στο πρώτο εξάμηνο του 2024, όταν περίπου 650 A320neo-family (ο μισός παγκόσμιος στόλος του τύπου με GTF κινητήρες) θα πρέπει να περάσει από έλεγχο. (Αν διαβάζω σωστά τα νούμερα, όλα τα neo σε υπηρεσία είναι περίπου 3.000, τα μισά από αυτά με GTF). Δεν έχω καταλάβει τι θα γίνει με τα υπό παραγγελία/υπό παράδοση αεροσκάφη με GTF.

Ως προς την Α3, η κίνηση αντικατάστασης (εφ' όσον ισχύει) των πέντε Α320 με Α321 δείχνει πολύ λογική αφού το 321 αποδεικνύεται στην πράξη πολύ πιο αποδοτικό (και κατέχει το 55% των παραγγελιών της οικογένειας, ενώ το Α320 το 42%).

*Για τα δε θρυλούμενα (στο φόρουμ πάντα) long haul της Α3 υπάρχει σχετικό θρεντ ευχών.
 
Γιατί τόση απαξίωση και ψιλοειρωνία για σχόλια περί longhaul και widebody;; Ανήκω σε αυτούς που κάνω σχόλια περί αυτού και δεν έχω ούτε «ευσεβείς πόθους» ούτε είμαι το παιδί που μετράει τα άστρα.
Να διευκρινίσω λοιπόν πως δεν αναφέρομαι στις (εκάστοτε εμπεριστατωμένες δικές σου και 2-3 άλλων μελών) αναλύσεις για το αν μπορεί ή όχι η Aegean να ξεκινήσει long haul ή για τις προϋποθέσεις (αν και όποτε έρθουν) αλλά μηνύματα στο topic των long haul της Aegean αλλά και παλαιότερα σε διάφορα topics που πολλά μέλη εκφράζουν τη γνώμη τους περί προορισμών και τύπου αεροσκαφών. Συγνώμη κιόλας αλλά τα τελευταία είναι ευσεβείς πόθοι του καθενός. Άνοιγμα δρομολογίων σε Καζακστάν (!!!) και Ινδία (!!!) ή "ξεκάθαρες" επιλογές στόλου στο Χ wide body και όχι στο Ζ έτσι απλά, δεν τα θεωρώ εμπεριστατωμένα. Και πριν το πρόσφατο θέμα του 2023 έχουμε διαβάσει σημεία και τέρατα εδώ και πάνω από μια δεκαετία για το τι θέλει ή ονειρεύεται το κάθε μέλος σχετικά με τους long haul προορισμούς και τα πιθανά wide body αεροσκάφη.
Νομίζω ότι έχουμε καλύψει τα δυνητικά αυτά σενάρια και εδώ βγαίνουμε εκτός θέματος ανοίγοντας πάλι την ίδια συζήτηση.
 
  • Like
Reactions: mrk
Τα posts σχετικά με τα long haul μεταφέρθηκαν στο ανάλογο θέμα. Παρακαλώ όχι άλλο off topic εδώ
 
Ως προς την Α3, η κίνηση αντικατάστασης (εφ' όσον ισχύει) των πέντε Α320 με Α321 δείχνει πολύ λογική αφού το 321 αποδεικνύεται στην πράξη πολύ πιο αποδοτικό (και κατέχει το 55% των παραγγελιών της οικογένειας, ενώ το Α320 το 42%).
Indeed, όσον αφορά τα δρομολόγια μεταξύ 3 και 4,5 ωρών το Α321Ν καταναλώνει περίπου 30%-35% λιγότερο καύσιμο απότι το Α321CEO με αρκετά μεγαλύτερο PAX Capacity απτό Α320ΝΕΟ.

Η Αιγαίου έχει αρκετά δρομολόγια γύρω στο 3ώρο (LHR/HEL/EDI/MAN/MAD/BCN/AMS/LIS/CPH/ARN/OSL) και αρκετά high density (CDG/MUC/FRA/FCO/ZRH/HER/SKG) που το Α321Ν είναι γάντι. Πολλά απτα 3ωρα είναι και high density επίσης.

Εξού και η easyJet έκανε convert αρκετά απτα Α320Ν σε Α321Ν και στην νέα της παραγγελία έχει βάλει περισσότερα Α321Ν. Ο'τι πρέπει για Κανάριες Νήσους, Αίγυπτο, κλπ.
 
Μετά από αρκετό καιρό εμφανίστηκε νέο Α321ΝΧ στο Αμβούργο. Πρόκειται για την άτρακτο του c/n 11827 που αν συνεχίσει το sequence θα γίνει SX-NAN
 
Top