Να είναι με RR, που καλοπέρασε η Norwegian και τα παιδιά στην TUI, και να συμπληρώσει με μερικά Α220 να γίνει κέντα, να μην πετάει τίποτα..θα είναι με GE and/or Rolls
Να διευκρινίσω λοιπόν πως δεν αναφέρομαι στις (εκάστοτε εμπεριστατωμένες δικές σου και 2-3 άλλων μελών) αναλύσεις για το αν μπορεί ή όχι η Aegean να ξεκινήσει long haul ή για τις προϋποθέσεις (αν και όποτε έρθουν) αλλά μηνύματα στο topic των long haul της Aegean αλλά και παλαιότερα σε διάφορα topics που πολλά μέλη εκφράζουν τη γνώμη τους περί προορισμών και τύπου αεροσκαφών. Συγνώμη κιόλας αλλά τα τελευταία είναι ευσεβείς πόθοι του καθενός. Άνοιγμα δρομολογίων σε Καζακστάν (!!!) και Ινδία (!!!) ή "ξεκάθαρες" επιλογές στόλου στο Χ wide body και όχι στο Ζ έτσι απλά, δεν τα θεωρώ εμπεριστατωμένα. Και πριν το πρόσφατο θέμα του 2023 έχουμε διαβάσει σημεία και τέρατα εδώ και πάνω από μια δεκαετία για το τι θέλει ή ονειρεύεται το κάθε μέλος σχετικά με τους long haul προορισμούς και τα πιθανά wide body αεροσκάφη.Γιατί τόση απαξίωση και ψιλοειρωνία για σχόλια περί longhaul και widebody;; Ανήκω σε αυτούς που κάνω σχόλια περί αυτού και δεν έχω ούτε «ευσεβείς πόθους» ούτε είμαι το παιδί που μετράει τα άστρα.
Indeed, όσον αφορά τα δρομολόγια μεταξύ 3 και 4,5 ωρών το Α321Ν καταναλώνει περίπου 30%-35% λιγότερο καύσιμο απότι το Α321CEO με αρκετά μεγαλύτερο PAX Capacity απτό Α320ΝΕΟ.Ως προς την Α3, η κίνηση αντικατάστασης (εφ' όσον ισχύει) των πέντε Α320 με Α321 δείχνει πολύ λογική αφού το 321 αποδεικνύεται στην πράξη πολύ πιο αποδοτικό (και κατέχει το 55% των παραγγελιών της οικογένειας, ενώ το Α320 το 42%).
4 τώρα, το NEB επέστρεψε σήμερα μετά από 2.5 μήνες, και αύριο πιθανόν 3 μιας και το NEO φαίνεται θα εκτελέσει την Α32025 neo A/C grounded @ LGAV...