Η δική μου γνώμη είναι ότι οποιαδήποτε φορολόγηση και εάν επιβληθεί δεν θα λύσει κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι οι καύσεις και το CO2 που παράγεται.
Ο Κάρολος με το βιοντήζελ κάει καύσιμο που παράγει CO2.
Ακόμα και το φυσικό αέριο που πειστήκαμε να τοποθετήσουμε στα σπίτια μας καίει "μια χαρά" και κάθε άλλο από "οικολογικό" είναι.
Εάν συλλογιστείτε τον τρόπο που ζούμε θα δείτε, ότι ό'τι και να κάνουμε επιβαρύνουμε το περιβάλλον. γιατί?
Γιατί το ρεύμα, κυρίως στην Ελλάδα, παράγεται από καύση, τα αυτοκίνητα λειτουργούν με καύση, τα πλοία, τα αεροπλάνα, η θέρμανση, η βιομηχανία.
Η ζωή μας φαίνεται σαν να είναι αδιέξοδη ως προς την μόλυνση και ρύπανση του περιβάλλοντος εάν... δεν προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τρόπο ζωής... Π.χ. Χρήση ποδηλάτου, δημόσιας συγκοινωνίας, ορθολογική χρήση θέρμανσης, ψύξης του χώρου μας, λιτός τρόπος ζωής κλπ.
Δυστυχώς θα μας απογοητεύσω αλλά το αεροπλάνο ναι... είναι πολύ ρυπογόνο γιατί καιει χιλιάδες λίτρα καυσίμου μέσα σε λίγες ώρες και ταυτόχρονα σε χιλιάδες ανά τον κόσμο πτήσεις... δυστυχώς ακόμα και εάν το λατρεύουμε δεν παύει να είναι πρόβλημα για τον πλανήτη.
Οι παραγωγοί αεροσκαφών κάνουν προσπάθειες για βελτίωση του βαθμού απόδοσης των κινητήρων και των αεροσκαφών αλλά πάλι αυτό δεν κάνει τη διαφορά.
Θυμάμαι πως παλαιότερα έκανα σχετική ερώτηση για εναλλακτικές μορφές κίνησης των αεροσκαφών αλλά φαίνεται ότι προς το παρόν δεν υπάρχει τρόπος το αεροπλάνο να μην παράγει διοξέιδιο.
Εάν η φορολόγηση βοηθήσει την έρευνα για νέους τρόπους κίνησης των αεροσκαφών να επιβληθεί, αλλά νομίζω ότι η φορολογία αυτή δεν έχει αυτό το σκοπό...
Ο Κάρολος με το βιοντήζελ κάει καύσιμο που παράγει CO2.
Ακόμα και το φυσικό αέριο που πειστήκαμε να τοποθετήσουμε στα σπίτια μας καίει "μια χαρά" και κάθε άλλο από "οικολογικό" είναι.
Εάν συλλογιστείτε τον τρόπο που ζούμε θα δείτε, ότι ό'τι και να κάνουμε επιβαρύνουμε το περιβάλλον. γιατί?
Γιατί το ρεύμα, κυρίως στην Ελλάδα, παράγεται από καύση, τα αυτοκίνητα λειτουργούν με καύση, τα πλοία, τα αεροπλάνα, η θέρμανση, η βιομηχανία.
Η ζωή μας φαίνεται σαν να είναι αδιέξοδη ως προς την μόλυνση και ρύπανση του περιβάλλοντος εάν... δεν προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τρόπο ζωής... Π.χ. Χρήση ποδηλάτου, δημόσιας συγκοινωνίας, ορθολογική χρήση θέρμανσης, ψύξης του χώρου μας, λιτός τρόπος ζωής κλπ.
Δυστυχώς θα μας απογοητεύσω αλλά το αεροπλάνο ναι... είναι πολύ ρυπογόνο γιατί καιει χιλιάδες λίτρα καυσίμου μέσα σε λίγες ώρες και ταυτόχρονα σε χιλιάδες ανά τον κόσμο πτήσεις... δυστυχώς ακόμα και εάν το λατρεύουμε δεν παύει να είναι πρόβλημα για τον πλανήτη.
Οι παραγωγοί αεροσκαφών κάνουν προσπάθειες για βελτίωση του βαθμού απόδοσης των κινητήρων και των αεροσκαφών αλλά πάλι αυτό δεν κάνει τη διαφορά.
Θυμάμαι πως παλαιότερα έκανα σχετική ερώτηση για εναλλακτικές μορφές κίνησης των αεροσκαφών αλλά φαίνεται ότι προς το παρόν δεν υπάρχει τρόπος το αεροπλάνο να μην παράγει διοξέιδιο.

Εάν η φορολόγηση βοηθήσει την έρευνα για νέους τρόπους κίνησης των αεροσκαφών να επιβληθεί, αλλά νομίζω ότι η φορολογία αυτή δεν έχει αυτό το σκοπό...