Αεροπυρόσβεση

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Θλιβερά εξοργιστικό το ότι αναπαράγεται το βίντεο κατά κόρον στο διαδίκτυο για χάρη των κλικ (αναφέρομαι στα διάφορα ειδησεογραφικά σάιτ). Είναι άλλη μια μαχαιριά στον πόνο εκείνων που έχασαν τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Ντροπή κάπου.
 
Oι δύο νεκροί πιλότοι είναι ο Σμηναγός (Ι) Χρήστος Μουλάς 34 ετών και ο Ανθυποσμηναγός (Ι) Περικλής Στεφανίδης, 27 ετών.

 
Last edited:
Θλιβερά εξοργιστικό το ότι αναπαράγεται το βίντεο κατά κόρον στο διαδίκτυο για χάρη των κλικ (αναφέρομαι στα διάφορα ειδησεογραφικά σάιτ). Είναι άλλη μια μαχαιριά στον πόνο εκείνων που έχασαν τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Ντροπή κάπου.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω...
Είναι μια είδηση που πρέπει να καταγραφεί και να αναδειχθεί...
 
Είναι ένα μείζον θέμα. Ο πόνος των συγγενών και ιδίως των γονέων είναι σε κάθε περίπτωση αβάσταχτος και δεν απαλύνεται με τίποτε. Ούτε κάν με το γεγονός ότι το παιδί σου υπήρξε ένας πραγματικός ήρωας. Η αναπαραγωγή του ατυχήματος είναι σίγουρα μια μαχαιριά για εκείνους.
Όμως όλοι οι υπόλοιποι, στο συγκεκριμένο βίντεο οφείλουμε να βλέπουμε την αυταπάρνηση των συγκεκριμένων ανθρώπων, που γνωρίζοντας χωρίς αμφιβολία τους κινδύνους που αντιμετώπιζαν, στην προσπάθειά τους να έχουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα, πέταξαν πολύ χαμηλά στη χαράδρα, κάτι που τους στοίχισε τη ζωή τους.
Φυσικά κανείς μας δεν είναι χαρούμενος από το αποτέλεσμα. Το βίντεο όμως δεν παύει να είναι μια απόδειξη του ηρωισμού τους.
 
Δυστυχώς αυτές τις τραγωδίες τις αντιμετωπίζουμε ως σινεμά. Δεν μας αγγίζουν δεν μας αφορούν και τόσο! Δεν είναι δικοί μας άνθρωποι όποτε προσχηματικά θα λυπηθούμε λίγο και μετά πάλι μια από τα ίδια. Μείζον θέμα είναι στα λόγια αφού καμία νοοτροπία, στάση και συμπεριφορά δεν αλλάζει από εμάς τους «πολίτες». Όλοι ζητούμε να μας συνδράμει κάποιος με την αυταπάρνηση ακόμα και με την ζωή του αλλά εμείς καμία θυσία, καμία αυταπάρνηση καμία συνδρομή καμία υπευθυνότητα. Κάποιος άλλος να κάνει την δουλειά, κάποιος άλλος να πληρώσει κλπ κλπ. Αιώνιοι έφηβοι! (αναίτια κομψός χαρακτηρισμός). Αρκεί που κυνηγάμε ανεμογεννήτριες…
Μεγάλο κρίμα για τους θανόντες και πολύ άδικη θυσία.
Δεν νομίζω ότι οι οικείοι δίνουν δεκάρα για τα videos. Ποιος μπορεί να βρει κουράγιο να τα δει.
 
Δεν είμαι σίγουρος οτι αποκολλήθηκε τμήμα του δεξιού aileron. Όταν πραγματοποιείται η ρίψη του νερού, αν δεν κάνω λάθος κατεβάζουν Flaps, οπότε γι αυτό το λόγο φαίνεται ότι λείπει το aileron δεξιά. Αν δείτε το βίντεο σε μεγάλη οθόνη, φαίνεται ξεκάθαρα ότι από την πρόσκρουση στο εμπόδιο, έχει καταστραφεί μεγάλο τμήμα του χείλους προσβολής της δεξιάς πτέρυγας, κοντά στο άκρο ( φαίνονται μεγάλες τρύπες), οπότε αυτό δικαιολογεί την απώλεια στήριξης της δεξιάς πτέρυγας μετά την πρόσκρουση. Όπως και να χει πάντως, το πλήρωμα το πάλεψε μέχρι τέλους...
 
Φαίνεται ότι προχωρεί η προμήθεια 7 νέων DHC-515 (εξελιγμένη έκδοση του CL-415), κατατέθηκε στην Βουλή το σχετικό σχέδιο σύμβασης, ποσού €361.000.000.
 
Να δούμε βέβαια πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του αεροπλάνου και πότε θα παραδοθούν τα πρώτα...
 
σε σημερινό άρθρο στο capital λέει ότι ο πρωθυπουργός κατά την επίσκεψή του στον Καναδά, θα παραγείλει 7 αεροσκάφη DHC-515, όπως αναφέρει παραπάνω και ο sv1xv. Τελικά ανοίγει / άνοιξε και πάλι η γραμμή παραγωγής τους;
 
Ανοίγει γιατί έχει μαζευτεί μια μαζική παραγγελία από την ΕΕ για 12 αεροσκάφη. Ανά 2 θα δοθούν στις
Ελλάδα, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Κροατία. Στο διαδίκτυο δεν είναι ξεκάθαρο αν η Ελλάδα αγοράζει 5+2 της ΕΕ άρα 7 στο σύνολο, ή αν η ΠΑ αγοράζει 7+2 της ΕΕ άρα 9. Αν κάποιος γνωρίζει λεπτομέρειες θα έχει ενδιαφέρον.
 
Top