AF-KLM

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
ανανεωση στολου Air France

απο σημερινο newsletter της Air France :

Air France steps up its Fleet Modernization Program with the Replacement of 18 Boeing 747s by Boeing 777-300ERs and 777 Freighters
On 20 June 2007, at Le Bourget Paris Air Show, Pierre-Henri Gourgeon, President and COO of Air France, and Scott E. Carson, President of Boeing Commercial Airplanes signed an agreement concerning Air France's firm order of nine Boeing 777-300ERs. This agreement concerns the first stage in the replacement by Air France of 18 Boeing 747-400s by the latest-generation Boeing 777s.

The airline's fleet renewal program will now include 13 Boeing 747-400 passenger aircraft (replaced by an identical number of Boeing B777-300ERs) and five Boeing 747-400ERF (freighters), replaced by Boeing 777 Freighters. This renewal plan will reach completion in 2012/2013. The fleet plan will eventually be supplemented with the exercising of options.
This order is in line with the AIR FRANCE KLM Group's strategy to improve the quality of service offered to its passengers, while reducing operating costs and optimising its environmental performance.
The arrival of the new Boeing 777s at Air France will result in a reduction of over 20% of its CO2 emissions and its fuel consumption.



θα σημειωσω 2 θεματακια...
-το ευχαριστο, δηλ. οτι ολοι πλεον προσαρμοζουν τους στολους για μικροτερες καταναλωσεις, αρπαζοντας φυσικα και την ευκαιρια να προβαλλουν οικολογικο προφιλ,
-η βασιλισσα των ουρανων Β747 με σταθερους ρυθμους αποσυρεται και αντικαθισταται με δικινητηρια...αραγε η εποχη που θα τα νοσταλγουμε ειναι πιο κοντα απο οτι φανταζομαστε?
 
Air France – KLM: Θεαματική άνοδος της κερδοφορίας κατά 70%

Το κειμενο της Ναυτεμπορικης αυτουσιο για τους γνωστους λογους... :?

Αύξηση 70% εμφάνισαν τα κέρδη του πρώτου οικονομικού τριμήνου της Air France - KLM, μεγαλύτερη απ’ ό,τι αναμενόταν, αποτέλεσμα κυρίως της ισχυρότερης ζήτησης για διατλαντικές πτήσεις και της πώλησης ενεργητικού της εταιρείας. Συγκεκριμένα, τα κέρδη του μεγαλύτερου αερομεταφορέα της Ευρώπης, στην περίοδο 1η Απριλίου – 30η Ιουνίου 2007, εκτοξεύτηκαν στα 415 εκατ. ευρώ ή 1,34 ευρώ ανά μετοχή, από 244 εκατ. ευρώ ή 86 σεντς ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα.

Οι αναλυτές ανέμεναν κέρδη ύψους 297 εκατ. ευρώ.

Οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 2,5%, φτάνοντας στα 5,95 δισ. ευρώ.

Η μετοχή της Air France - KLM έχει αυξηθεί κατά 1% από τις αρχές του έτους.


source: Ναυτεμπορικη (10AUG2007 - 1053)


----------------------------------------------------------------------------------


ΕΥΓΕ! 8)
 
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει baggage drop-off counter στο LGAV της Air France?Αν κάνω e-checkin για να παραδώσω τις αποσκευές μου θα κατευθυνθώ προς τις ουρές που περιμένουν όλοι να κάνουν checkin η μπορώ να τις δώσω κάπου χωρίς να περιμένω?
Το έχει δοκιμάσει κανείς το σύστημα του baggage-drop στο LGAV?
 
Έχω την εντύπωση πως για να κάνεις e-check in θα πρέπει να έχεις μόνο χειραποσκευές.
 
JFK":2svrk7l8 said:
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει baggage drop-off counter στο LGAV της Air France?Αν κάνω e-checkin για να παραδώσω τις αποσκευές μου θα κατευθυνθώ προς τις ουρές που περιμένουν όλοι να κάνουν checkin η μπορώ να τις δώσω κάπου χωρίς να περιμένω?
Το έχει δοκιμάσει κανείς το σύστημα του baggage-drop στο LGAV?

Nαι το baggage-drop είναι στο τσεκ-ιν counter της business class οπότε δεν θα χρειαστεί να περιμένεις σχεδόν καθόλου!
 
Δηλαδή, μπορεί κάποιος να κάνει e-check in και μετά (όταν φτάσει στο αεροδρόμιο) να παραδώσει αποσκευές?
Συμβαίνει αυτό και με άλλες εταιρείες στο LGAV(πχ Lufthansa)?
 
Ακριβώς!
Για την Lufthansa δεν ξέρω, πάντως στην aegean γίνεται, αν και πρέπει να περιμένεις κανονικά στην ουρά :roll:
 
Thanx a lot! το baggage-drop το εχω χρησιμοποιήσει μόνο στο heathrow και εξυπηρετεί απίστευτα,απλα δεν είχα προσέξει οτι υπάρχει αντίστοιχη λειτουργία στο Βενιζέλος!
 
JFK":1n9cpet1 said:
Thanx a lot! το baggage-drop το εχω χρησιμοποιήσει μόνο στο heathrow και εξυπηρετεί απίστευτα,απλα δεν είχα προσέξει οτι υπάρχει αντίστοιχη λειτουργία στο Βενιζέλος!

Δεν είναι ακριβώς "αντίστοιχη" στο Βενιζέλος.
Στο Heathrow χρησιμοποιείται πολύ αυτή η δυνατότητα, και εξυπηρετείσαι είτε απο μηχανήματα, είτε από υπαλλήλους που εξυπηρετούν μόνο πελάτες e-checkin, με αποτέλεσμα μηδενική αναμονή.

Στο Βενιζέλο, εκτός από την AF που όπως αναφέρθηκε προηγουμένως χρησιμοποιεί το business class counter για το baggage drop στους e-checkin πελάτες, δε γνωρίζω κάποια άλλη εταιρεία που να κάνει το ίδιο.
Π.χ. η BA σου λέει να περιμένεις στην ουρά της Οικονομικής για να παραδώσεις την αποσκευή σου!

Όποιος γνωρίζει κάτι για τις υπόλοιπες εταιρείες και το baggage drop στο Ελ. Βενιζέλος, ας μας ενημερώσει.
 
Γενικά είναι μία διαδικασία-προνόμιο για τους επιβάτες που ελαχιστοποιεί τιν ώρα προσέλευσης και παραμονής στο αεροδρόμιο.Θα διευκολύνει βεβαίως και τις εταιρείες που δεν χρειάζεται να απασχολούν τόσο προσωπικό εδάφους και φυσικα είναι καλό και για το εταιρικό image καθως μειώνονται οι (τριτοκοσμικές) ουρές μπροστα στα γκισέ.Δυστυχώς δεν είναι λίγες οι φορές που κάθομαι στην ουρά για να δώσω τις αποσκευές μου και να κανω τσεκ ιν στα γκισε και να γίνεται ανακοίνωση οτι πρέπει οι επιβάτες κάποιας πτήσης να προωθηθούν καθώς θα πρέπει ν'άναχωρήσει κάποια στιγμή και το αεροπλάνο!
Αφήνω στη φαντασία σας τα επακόλουθα τέτοιων ανακοινώσεων με τους περισσότερους άλλες φορές διακριτικά και άλλες φορές λιγοτερο διακριτικά να εμποδίζουν τους επιβάτες αυτους να προπορευτούν!Εδώ είναι Ελλάδα!Τη σειρά μας την υπερασπιζόμαστε με το αίμα μας!
Πραγματικά όποιος γνωρίζει κάτι για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες ας μας ενημερώσει και σε πιο κατάλληλο φόρουμ ίσως.
 
Top