AF-KLM

Σήμερα είδα το παρακάτω λογότυπο:
airfranceklm.gif

Καλό;
 
album_page.php


https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=1956
mia kalyteri version


as long as they keep both names, emena mou arkei kai mou perisseyei
sta mesa tis xronias tha vgaloun koino FFP kiolas.
twra gia poso tha kratisei ayto to systima me ta dyo onomata den kserw, eidika to KLM einai poly vari
(to pio palio stin aeroporia still alive)

eikazw oti i oli ypothesi tha ginei kati san LH-AUA[/url]
 
Blepw mia megaln etaireia va xavetai.. :?
 
makedonas":25th84r5 said:
Blepw mia megaln etaireia va xavetai.. :?
Με τα δεδομένα που διαμορφώνονται τα τελευταία χρόνια, εγώ βλέπω μια μεγάλη εταιρία να επιβιώνει (γιατί το όνομα KLM πιστεύω ότι είναι όντως δυνατό) και να αναπτύσσεται και πολλές άλλες που επιμένουν στο μοναχικό δρόμο τους να χάνονται. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην Ολυμπιακή, αλλά σε γνωστά -πρώην μεγάλα- ονόματα των ευρωπαϊκών αιθέρων.

Μην ξεχνάμε ότι η KLM δεν είναι TWA. Τη συμφωνία με την Air France δεν την έκανε βρισκόμενη σε δεινή οικονομική κατάσταση, όπως έγινε με την περίπτωση εξαγοράς της TWA από την American. Δεν λέω ότι το όνομα KLM αποκλείεται να χαθεί, αλλά σίγουρα οι πιθανότητες να συμβεί αυτό είναι μικρότερες από άλλες τέτοιες περιπτώσεις.
 
Ta simeia twn kairwn einai pia orata pandou...H istoria allazei kai as eimaste oloi etoimoi gia tis allages...kala taksidia... ;) :D
 
Air France-ΚLM: Στρέφεται εκτός Ευρώπης για ανάπτυξη

ΑΥΞΗΣΗ της επιβατικής τους κίνησης, εμφάνισαν κατά πάσα η πιθανότητα, τον Ιούνιο, η Air France-KLM Group και η Deutsche Lufthansa AG, οι δύο μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης, περίοδο κατά την οποία, οι εταιρείες χαμηλού μεταφορικού κόστους, όπως η Ryannair Holdings Plc, αναπτύχθηκαν στην Ευρώπη, σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές, συμπεριλαμβανομένου του Frank Skodzik της WestlB.

«Τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αναπτύσσονται πολύ καλά, κυρίως στην Ασία και τη Βόρειο Αμερική», ανέφερε ο Skodzik, ο οποίος παρακολουθεί τον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών, από το Ντίσελντορφ στη Γερμανία, συμπληρώνοντας: «Η Ευρώπη είναι τώρα μία δύσκολη αγορά για τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες, επειδή υπάρχει πολύ έντονος ανταγωνισμός από τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού μεταφορικού κόστους».

Η Ενωση Ευρωπαϊκών Αεροπορικών Εταιρειών, προβλέπει, ότι η κίνηση στις 30 εταιρείες μέλη της, θα αυξηθεί 6,5% φέτος, από τα τις πτήσεις στην Ασία. Η Ryanair και η EasyJet Plc, οι οποίες δεν είναι μέλη της Ενωσης, αυξάνουν τους προορισμούς τους στην Ευρώπη και γεμίζουν τα νέα αεροσκάφη με εισιτήρια προς 34 σεντς, συν τους φόρους και τις αμοιβές των αεροδρομίων από το Λονδίνο στην Στοκχόλμη.

Οι αεροπορικές εταιρείες θα αρχίσουν σύντομα, να ανακοινώνουν τα στοιχεία για την επιβατική κίνηση, του Ιουνίου, με πρώτη την British Airways Plc αύριο. Η Air France-KLM, στο Παρίσι, η EasyJet στο Λιούτον της Αγγλίας, και η SAS Group στη Στοκχόλμη, θα κάνουν αντιστοίχως τις ανακοινώσεις τους στι 7 Ιουλίου, ενώ η γερμανική Lufthansa θα ανακοινώσει την επιβατική της κίνηση την επόμενη εβδομάδα. H Ryanair, με έδρα το Δουβλίνο, δεν έχει ορίσει χρονοδιάγραμμα ανακοίνωσης της δικής της επιβατικής κίνησης.

Ο δείκτης Bloomberg Europe Airlines, των οκτώ μετοχών των αεροπορικών εταιρειών, έχει υποχωρήσει 7,7% μέσα στο έτος, κυρίως εξ αιτίας της πτώσης της μετοχής της Air Francd-KLM, κατά 11%. Οι μετοχές της EasyJet έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη άνοδο από τις λοιπές μετοχές των πέντε πρώτων αεροπορικών εταιρειών του δείκτη, σε ποσοστό της τάξης του 36%, ενώ ακολούθησαν οι μετοχές της Ryanair, με ποσοστό 23%.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
Μετά την αύξηση των κερδών της το πρώτο τρίμηνο
Air France: Αναθεώρησε προς τα πάνω την πρόβλεψη για το έτος



ΣΤΗΝ προς τα πάνω αναθεώρηση των προβλέψεών της για το σύνολο του έτους, μετά την αύξηση των καθαρών κερδών το πρώτο τρίμηνο, σε ποσοστό της τάξης του 26%, καθώς τα αυξήθηκαν οι τιμές των εισιτηρίων και η επιβατική κίνηση, προχώρησε η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης, Air France-KLM Group.

Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν σε 110 εκατ. ευρώ (137 εκατ. δολ.) τα τρίμηνο μέχρι και τον Ιούνιο, από 87 εκατ. ευρώ, πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, που εδρεύει στο Παρίσι. Τα κέρδη της, υστέρησαν των προβλέψεων των οικονομικών αναλυτών, που εκτιμούσαν ότι αυτά θα ανέλθουν σε 121 εκατ. ευρώ.

Η Αir France-KLM και οι ανταγωνίστριές της Deutsche Lufthansa AG και British Airways Plc, αξιοποίησαν την υψηλότερη ζήτηση και αύξησαν τις τιμές των εισιτηρίων, καθώς οι τιμές του πετρελαίου κινήθηκαν ανοδικά το τρίμηνο. Η εταιρεία επίσης, δημιούργησε έσοδα από την εξαγορά τον Μάϊο του 2004 της KLM Royal Dutch Airlines.

Στις 19 Μαΐου, αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα λειτουργικά της κέρδη κατά τη χρήση ή τα προ φόρων, τόκων και τα έκτακτα από τις πωλήσεις αεροσκαφών θα σημειώσουν ελαφρά διαφοροποίηση και τα καθαρά θα αυξηθούν, μετά την πώληση μεριδίου αξίας 800 εκατ. ευρώ της Amadeus Global Travel Distribution SA. Χωρίς τα έκτακτα έσοδα τα καθαρά της κέρδη θα παρέμεναν κατά πάσα πιθανότητα αμετάβλητα.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
Meta ta kala oikonomika apotelesmata tis AF-KLM i dioikisi apofasise na dwsi ena prim de 200 € se kathe enen apo tous 73.400 ergazomenous :!:

Anakoinwsi apo to syndikato CFTC kai tin dioikisi simera 3/09/2005.
 
Top