Αγάπη μου, συρρίκνωσα το Alisnack!

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
1. Στο site της olympic air αναφερεται η ηλικια του στολου της οπως ακριβως το παρεθεσα.
2. Ο ισχυρισμος οτι ενα αφος 2 χρονων γινεται χρεπι αν ειναι στον στολο banned εταιριας δεν γινεται
δεκτος ουτε απο πενταχρονο .
3.Ονειρα γλυκα computerize ,μαλλον εσυ εχεις ξεφτιλιστει με την ασυνεχεια οσων γραφεις αλλα αυτο ειναι
στην κριση οσων διαβαζουν το φορουμ .
4.Τελικα υπαρχει χειροτερο απο την κακη ποιηση.Το να εισαι δημοσιογραφος σε κιτρινο τυπο ,και ιδιεταιρα τυφλος δημοσιογραφος.

Ονειρα γλυκα πονηρουλη!!
 
Ξεφεύγουμε μέν λίγο από το θέμα αλλά:

1.Δέν γίνεται να λές στό site σου οτι έχεις ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ αεροπλάνα-δηλαδή οτι τά πήρες κατ'ευθείαν από τό εργοστάσιο-όταν προηγουμένως τά είχε έστω και ένας άλλος,ακόμα κι'άν τά κράτησε μόνο ένα μήνα.

2.Ενα αεροπλάνο ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μπορεί να γίνη χρέπι ακόμα και μέσα σ'ένα χρόνο,άν δέν έχη περάσει ούτε κάν ένα ramp check από την ημέρα που το πήρε η εταιρεία.Οπως και ένα αεροπλάνο δεκαετίας μπορεί να είναι σάν καινούργιο άν η εταιρεία που το έχει τού κάνει ramp check πρίν και μετά από κάθε πτήση,A-CHECK μιά φορά την εβδομάδα καί D-CHECK κάθε έξι μήνες.

3.Στό site τής OAir πράγματι αναγράφεται η ηλικία τού στόλου της.Δέν αναγράφεται όμως η προϊστορία του.

4.Τό θέμα δέν είναι άν η νΟΑ πήρε και αεροπλάνα από δεύτερο χέρι,αλλά τί είδους χέρι ήταν αυτό που τής τά έδωσε.

5.Δέν είναι κακό να χαλάνε τά αεροπλάνα.Κακό είναι να χαλάνε οι εντυπώσεις αυτών που θέλουν νά πετάξουν μ'αυτά.Αν καί νομίζω οτι στην προκειμένη περίπτωση επρόκειτο απλά γιά λάθος χειρισμό τής κατάστασης από τούς συγκεκριμένους Ρωμαίους υπαλλήλους τής νΟΑ και ότι άν πίσω από τό γκισέ βρισκόταν ο ίδιος ο Βγενόπουλος,θά είχε λύσει το πρόβλημα στό πίτς φυτίλι.

Ενα είναι σίγουρο πάντως:οτι άν στό μέλλον καταφέρω νά ξαναταξιδέψω αεροπορικώς και αποφασίσω να πετάξω μέ Αλητάλια,θά φροντίσω ώστε να μήν έχω μαζί μου παρά μόνο όσα πράγματα χωράνε στίς τσέπες τών ρούχων μου......
 
shimoda":2qnxjpv7 said:
1. Στο site της olympic air αναφερεται η ηλικια του στολου της οπως ακριβως το παρεθεσα.
2. Ο ισχυρισμος οτι ενα αφος 2 χρονων γινεται χρεπι αν ειναι στον στολο banned εταιριας δεν γινεται
δεκτος ουτε απο πενταχρονο .
3.Ονειρα γλυκα computerize ,μαλλον εσυ εχεις ξεφτιλιστει με την ασυνεχεια οσων γραφεις αλλα αυτο ειναι
στην κριση οσων διαβαζουν το φορουμ .
4.Τελικα υπαρχει χειροτερο απο την κακη ποιηση.Το να εισαι δημοσιογραφος σε κιτρινο τυπο ,και ιδιεταιρα τυφλος δημοσιογραφος.

Ονειρα γλυκα πονηρουλη!!

1.Το site της Ν.Ο.Α αναφέρει οτι τα αεροσκάφη της είναι ολοκαίνουργια... το γράφει ξεκάθαρα, ολοκαίνουργια... shimoda να στο ξαναπώ μπας και το καταλάβεις ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ... αυτοί το γράφουν όχι εγώ... επίσης οι δημόσιες σχέσεις της υπερεταιάρας αναφέρουν ψευδώς το ίδιο ότι τα αεροπλάνα τους είναι ολοκαίνουργια...εσύ που προφανώς έχεις καλές σχέσεις με την εταιρία πες τους να το διορθώσουν γιατί ξεφτυλίζονται... και είναι κρίμα να ξεφτυλίζεσαι κι εσύ μαζί γιατί ακόμη κι ένας πεντάχρονος καταλαβαίνει τι σημαίνει η λέξη ολοκαίνουργια...

2. Η ερώτηση είναι απλή παλλικάρι μου... πριν ένα χρόνο όταν το ΟΑΚ ήταν στην MANDALA είχε το δικαίωμα να κάνει τακτικές πτήσεις στην Ε.Ε ναι ή όχι? Άσε λοιπόν το παραμύθι για κίτρινους μπλε και πράσινους δημοσιογράφους και απάντησε... μπορούσε να έρθει ΝΑΙ ή ΟΧΙ?

3. Υποθέτω ότι δεν το λες σοβαρά αυτό για το αν ένα αεροπλάνο μπορεί να γίνει χρέπι σε 2 χρόνια... πες μου ότι κάνεις πλάκα... o σύντροφος hastaroth σου απάντησε κατάλληλα... ξαναδιάβασε προσεκτικά το πιό πάνω post και παρακαλώ επιβεβαίωσε ότι είσαι πάνω από πέντε χρονών...

4. Για να τελειώνει η ιστορία και για να μην γράφεις ότι θέλεις...
α. Η Ν.Ο.Α είπε ψέμματα στους πελάτες της για τους λόγους της καθυστέρησης...αυτό πιστεύεις ότι δείχνει σοβαρότητα?
β. Παραπληροφορεί συστηματικά μέσω των πιλότων, του γραφείο δημοσίων σχέσεων και του site της τους επιβάτες λέγοντας ότι τα αεροπλάνα της είναι ολοκαίνουργια... το ότι κάπου στο site λέει την αλήθεια το μόνο που μου λέει είναι ότι δεν ξέρουν τι τους γίνετε... δεν είναι εικόνα σοβαρής εταιρίας αυτή άλλα να λέει σε μια σελίδα του site και άλλα σε άλλη...
γ. Η Ν.Ο.Ε αγόρασε/νοίκιασε αεροπλάνο από μια Ινδονησιακή εταιρία που ήταν ban από την Ε.Ε. το συγκεκριμένο αεροπλάνο μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσε να πετάξει στην Ευρώπη... δεν έχει σημασία αν είναι 2 ή 22 ετών... το θέμα είναι ότι το ΟΑΚ ΔΕΝ είχε εξαιρεθεί και κριθεί κατάλληλο από καμιά λίστα της Ε.Ε όπως έχει γίνει με αεροπλάνα άλλων ban εταιριών που αναφέρουν συγκεκριμένα registry εξαίρεσης... το καταλαβαίνεις αυτό παλλικάρι μου ναι ή όχι?
5. Ότι είχα να πω το είπα... το είπα σοβαρά, το είπα ποιητικά, το είπα καυστικά, το είπα με χιούμορ... όσο να χτυπιούνται τα φαιδρά φερέφωνα της Ν.Ο.Α η αλήθεια είναι μια και δεν χωρά καμιά αμφισβήτηση γιαυτό... αντί να κατηγορούν τους άλλους για κιτρινισμό ας κυτάξουν να συμμαζέψουν τα ασυμάζευτα, να διορθώσουν το site τους, να πάψουν να κοροιδεύουν τον κόσμο, να βάλουν καμιά οθόνη στα αεροπλάνα τους, να πάψουν να αντιγράφουν και να δουλέψουν σοβαρά... τότε μόνο θα κερδίσουν την εκτίμηση του κόσμου...

Συνενοηθήκαμε shimonda αγοράκι μου? Άντε τώρα σε καμιά στοργική αγκαλιά να κλάψεις, που σας αδικούμε κιόλας... νούμερα ε νούμερα...
 
Επειδή παρατηρώ κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με το ΟΑΚ γιατί δεν στέλνετε ενα γράμμα είτε στην ΥΠΑ η και στην EASA με τις απορίες σας. Κάποιοι υπογράφουν CRS κάθε βράδυ, δλδ δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους ή είναι ανεύθυνοι, διαλέγεις και παίρνεις.
Το οτι το αεροπλάνο ήταν μπαν απο ΕΕ, ίσως λέω ίσως να οφείλεται στο οτι το maintenance δεν ήταν πιστοποιημένο κατα part-145, Far-145 ? και η mandala ποτέ δεν χρειάστηκε να πιστοποιηθεί λογό του ότι δεν έχει πτησεις προς ΕΕ......όλα τα νομίσματα έχουν 2 όψεις....
Μην τρομοκρατούμε τον κόσμο με ανακριβεις εικασίες. (θα εκπλαγούμε αν δουμε από που προέρχεται το καθε αεροπλανο σε καθε εταιρία στην ΕΕ)...


Υ.Γ. το interphone jack χρησιμέυει στα maintenance run ups για επικοινωνία με το flight deck.
 
Οπως γράφει και ο σύντροφος υπερπράχτωρ aakunz πιό πάνω,σίγουρα το ΟΑΚ δέν καθηλώθηκε στην Ρώμη επειδή βούλωσε μιά βρύση στήν τουαλέτα.Κάτι πολύ πιό σοβαρό ανάγκασε τούς τεχνικούς να τό καθηλώσουν.Ομως,όταν ένα αεροπλάνο μόλις δύο ετών βγάζει τέτοιου είδους βλάβες,δύο τινά συμβαίνουν:είτε δέν τό συντηρούν σωστά ή έχει κάποια δομικά "κουσούρια" (τά οποία αποκτούνται από μή σωστή συντήρηση/χρήση).Τό συγκεκριμένο λοιπόν αεροπλάνο,μόνο λίγους μήνες έχει που ανήκει στήν νΟΑ-η οποία αναγκαστικά έχει τεχνικό τμήμα πιστοποιημένο και κριθέν ώς κατάλληλο από τούς αρμόδιους κουβικουλάριους τής ΕΕ.Οπότε,πιθανότητα να μήν τού γίνεται σωστή συντήρηση από τούς τεχνικούς τής νΟΑ μάλλον δέν υπάρχει.Ποιός μένει λοιπόν;Αν το αεροπλάνο αγοράστηκε καινούργιο από το εργοστάσιο,σημαίνει οτι οι κατασκευαστές του την ώρα που το κατασκεύαζαν έπαιζαν και τάβλι και έτσι δέν πρόσεχαν τί κατασκεύαζαν.Λίγο απίθανο να συνέβη αυτό στήν Airbus.Αρα,αυτό σημαίνει οτι κάποιος άλλος είχε το αεροπλάνο πρίν το πάρη η νΟΑ καί αυτός ο άλλος "τού είχε βγάλει τά μάτια",κατά τό κοινώς λεγόμενο.Η κι'άν δέν τού τα είχε βγάλει,οι διαδικασίες συντήρησης που εφάρμοζε εγγυόντουσαν οτι αυτό θά γινόταν σύντομα.Γι'αυτό και οι αρμόδιοι τής ΕΕ δέν ήθελαν να το βλέπουν ούτε ζωγραφιστό στούς Ευρωπαϊκούς ουρανούς.

Εσύ ο ίδιος λοιπόν δέχεσαι οτι αφού η Mandala δέν έχει Ευρωπαϊκούς προορισμούς στο δίκτυό της,δέν χρειάστηκε να πιστοποιηθή από την ΕΕ,οπότε η ποιότητα τής συντήρησης τών αεροπλάνων της είναι αμφίβολη.Οταν όμως μιά Ευρωπαϊκή εταιρεία πάει και αγοράζει αεροπλάνα από μιά εταιρεία αμφίβολης ποιότητας,δέν μπορεί να λέη οτι αγόρασε ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ αεροπλάνα.

Ο ίδιος αυτός σύντροφος υπερπράχτωρ γράφει οτι:
"Η δική μου απορία είναι το κατά πόσο το επίμαχο αεροπλάνο πέρασε από κάποιο είδος επιθεώρησης από κάποιον επίσημο φορέα, όταν αυτό παρελήφθη και πήρε νηολόγιο (όπως γίνεται με τα καράβια). Επίσης, δεν είμαι σίγουρος κατά πόσον τα προβλήματα που είδε στην πτήση της Κύπρου ο φίλος και συνεπιβάτης COMPUTERISE είχαν "κληρονομηθεί" από τον προηγούμενο (έντιμο;) βίο του στη Mandala ή απλά ήταν τυχαία περιστατικά των προηγούμενων λίγων ημερών/πτήσεων, που δεν είχαν προλάβει να επισκευάσουν.
καθώς και οτι:
Και επειδή μιλάμε για banned εταιρείες, θα ήθελα να υπενθυμήσω ότι δεν βρέθηκαν βλάβες σε όλα τα αεροπλάνα, ούτε όλες οι εταιρείες εφήρμοζαν αποδεδειγμένα επικίνδυνες πρακτικές. Κάποιες τις πήρε η μπάλα λόγω ελλιπών στοιχείων από τις υπηρεσίες της χώρας στην οποία εδρεύουν και χωρίς απτές αποδείξεις ότι οι ίδιες οι εταιρείες εφαρμόζουν αποδεδειγμένα επικίνδυνες πρακτικές ή δεν πληρούν στο σύνολό τους τις προδιαγραφές ασφαλείας ή δεν εφαρμόζουν τους διεθνείς κανόνες
που σημαίνει οτι "όταν δέν είμαστε σίγουροι γιά μιά εταιρεία οτι λειτουργεί όπως πρέπει να λειτουργή και όχι όπως θέλει να λειτουργή,τήν κάνουμε ban καί έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο-κυριολεκτικώς και μεταφορικώς".Συνεπώς ό,τι προέρχεται από αυτήν την εταιρεία-υπηρεσίες ή αεροπλάνα-είναι πρός αποφυγήν.
 
Παρ' όλα αυτά, η κοινοτική νομοθεσία δεν απαγορεύει την απόκτηση αεροσκαφών (από αγορά ή μέσω εκμισθωτή) που προέρχονται από banned εταιρείες, έτσι δεν είναι;
 
dimitris@swiss":3e8c7j4w said:
Μην τρομοκρατούμε τον κόσμο με ανακριβεις εικασίες. (θα εκπλαγούμε αν δουμε από που προέρχεται το καθε αεροπλανο σε καθε εταιρία στην ΕΕ)...

Τις ανακριβείς ικασίες που τις βλέπεις αγαπητέ? Κανένας μας δεν υποστήριξε ότι τα αεροσκάφη της Ν.Ο.Α μηδέ του ΟΑΚ εξαιρουμένου έχουν πρόβλημα ασφάλειας... αν είναι δυνατόν... αν υπήρχε τέτοιο θέμα θα ήθελαν όλοι κρέμασμα... το θέμα είναι άλλο... εδώ έχουμε μια καινούργια εταιρία να διαφημίζει ως ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τα αεροσκάφη της ενώ αυτά είναι δεύτερο χέρι από μια τριτοκοσμική εταιρία που ήταν ban από την Ε.Ε... αυτό αγαπητέ μου είναι ανακριβή ικασία? Είναι ικασία ότι το ΟΑΚ αγοράστηκε/νοικιάστηκε από την ΜΑNDALA που ήταν ΒΑΝ από την Ε.Ε ή είναι ανακριβή ικασία ότι χάλασε στη Ρώμη και έμεινε καθηλωμένο 7 ώρες και οι εκεί υπεύθυνοι μας έλεγαν τα παραμύθια της χαλιμάς για τους λόγους της καθυστέρισης?

aakunz":3e8c7j4w said:
Παρ' όλα αυτά, η κοινοτική νομοθεσία δεν απαγορεύει την απόκτηση αεροσκαφών (από αγορά ή μέσω εκμισθωτή) που προέρχονται από banned εταιρείες, έτσι δεν είναι;

Ασφαλώς και δεν απαγορεύει την απόκτηση τέτοιων αεροσκαφών... υποτίθεται ότι τα αεροπλάνα αυτά ελέγχονται από το τεχνικό τμήμα της καινούργιας ΣΟΒΑΡΗΣ εταιρίας και κρίνονται ασφαλή ή πάνε από εκεί που ήρθαν...

Τέλος, διαβάστε τα παρακάτω ποιητικά ( αντιγραμένα από το επίσημο site της εταιρίας) και πές τε μου πως η νέα αντίληψη, η νέα ορμή, το νέο όραμα και οι καινοτόμες υπηρεσίες της εταιρίας, συνάδουν με τα λιμά της MANDALA... τρέμω μόνο για το πάθος της προσφοράς... τι άλλα θα μας κουβαλίσουν Θεέ μου...

Πιο σύγχρονη από ποτέ. Με νέο όραμα. Νέα ορμή. Νέα αντίληψη. Με ολοκαίνουργια αεροσκάφη τελευταίας τεχνολογίας. Με καινοτόμες και πρωτοποριακές υπηρεσίες. Με την παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία. Με νέο πάθος για να προσφέρει ακόμη περισσότερα.

υ.γ. Ρε μπαγάσα shimoda αν τα έγραψες εσύ αυτά τα γουστόζικα σου βγάζω το καπέλο... είσαι ταλεντάρα...
 
Νουμερο ειναι οποιος χανει την ψυχραιμια του και αρχιζει τις ασυναρτησιες αγαπητε computerize,και οποιος ασχετος η ημιμαθης προσπαθει να κανει τον εξυπνο.
Μεγααααααλο νουμερο ειναι οποιος εκτος των παραπανω ειναι μονοφθαλμος και ολιγο κιτρινιαρης υπερ η κατα μιας εταιριας .....
Αν θελεις να δοκιμασεις την κριση μου η την αμεροληψια μου δοκιμασε να γραψεις ασυναρτησιες για την
Aegean να φας τις ταπες σου και παλι,μαλλον σου αρεσουν!!
Στις συζητησεις πολλων " ειδικων" και εχει πολλους τετοιους η Ελλαδα,εχω ακουσει οτι ασυναρτησια υπαρχει ,αλλα εσυ αγορι μου εισαι αρχηγος.Οταν προκηρυξει η ΥΠΑ θεση για ελεγκτες αεροσκαφων
απο ex η νυν banned εταιριες στειλε ενα βιογραφικο!Ως τοτε αφησε τους ανθρωπους της να κανουν
τους ελεγχους εστω και χωρις τις πολυτιμες γνωσεις σου....
Παιδες επειδη εδω ψυριζουμε την μαιμου και κανουμε οτι δεν καταλαβαινουμε ,καθε εταιρια οταν διαφημιζεται θα πει τα ολοκαινουρια και οχι τα ολοκαινουρια πλην δυο 2 ετων και δυο 6 ετων.....
Παρ ολα αυτα θα το ξαναπω οτι το αναφερει στο site στο παραθυρο " ο στολος μας " ακριβως.
Οσον αφορα το acceptance μεταχειρισμενων α/φων απο εταιριες γινεται c check σε ευρωπαικα λιγο
πολυ γνωστα κεντρα σε Ιρλανδια,Ολλανδια κλπ ,και ελεγχος απο την Eλληνικη αρμοδια υπηρεσια,τοσο
για την κατασταση τους οσο για τις εργασιες που εχουν γινει στα checks.
:D
PS Απο αξιοπιστες πηγες εμαθα οτι η ΥΠΑ δεν θα προκηρυξει διαγωνισμο ταλεντων για 5χρονα μειωνενης νοημοσυνης οποτε computerize πιασε shaker και αρχισε να εξασκεισαι στο χτυπημα του φραπε,αν το καταφερεις και αυτο...... :D
 
Φιλε hastaroth και ομως χαλανε αεροπλανα ακομα και 2 ημερων,και αυτο δεν σημαινει παντα οτι δεν τα εφτιαξε σωστα η κατασκευαστρια εταιρια.
Ενα αεροπλανο εχει χιλιαδες συστηματα ,και επειδη το "χαλαει" ειναι λιγο γενικο ,υπαρχουν πολλες βλαβες
ολικες η μερικες συστηματων του αεροσκαφους που επιτρεπουν την πτηση του ,αλλες που την επιτρεπουν αλλα με περιορισμους,πχ οχι νυχτα,η οχι σε συνθηκες παγοποιησης,αλλες που επιτρεπουν μονο ferry πτηση
πισω στη βαση για επισκευη και αλλες που δεν επιτρεπουν καμμια πτηση εως να επισκευαστει επι τοπου.
Εχει συμβει σε ολοκαινουρια αεροπλανα να βγαζουν βλαβες τους πρωτους μηνες συνεχεια πολλες φορες
και στη συνεχεια να μην βγαζουν τιποτα για δυο χρονια,εχει συμβει να μην βγαζει καμμια βλαβη για 2 χρονια α/νο 20 ετων,ολα τα κουλα μπορουν να συμβουν.
Το επιθυμητο ειναι να μην πεταξει το α/φος που δεν ειναι αξιοπλοο ,και σε αυτο εκτιμω οτι ειμαστε τυχεροι
που ζουμε και πεταμε σε χωρα της ΕΕ ,που δεν μπορει να κανει πλεον κανεις ,ακομα και να το ηθελε,οτι
του ρθει η οτι λανθασμενα νομιζει οτι τον συμφερει.
 
Ναι γίγαντα shimoda το παραδέχομαι δεν είμαι σαν και σένα... εγώ είμαι ημιμαθής, άσχετος, γράφω ασυναρτησίες και χάνω την ψυχραιμία μου... εσύ έχεις το μεγάλο προσόν να τα ξέρεις όλα να είσαι σχετικός να γράφεις ευαγγέλια και προπάντων να είσαι ογκόλιθος ψυχραιμίας...

shimoda":25hxs7rp said:
Αν θελεις να δοκιμασεις την κριση μου η την αμεροληψια μου δοκιμασε να γραψεις ασυναρτησιες για την
Aegean να φας τις ταπες σου και παλι,μαλλον σου αρεσουν!!

Μπαγάσα δίνω όσα όσα να σε φέρω στην ομάδα... φέτος ο Βούισιτς σέρνεται και ψάχνουμε ψηλό με ειδικότητα στις τάπες... είσαι?

shimoda":25hxs7rp said:
Στις συζητησεις πολλων " ειδικων" και εχει πολλους τετοιους η Ελλαδα,εχω ακουσει οτι ασυναρτησια υπαρχει ,αλλα εσυ αγορι μου εισαι αρχηγος.Οταν προκηρυξει η ΥΠΑ θεση για ελεγκτες αεροσκαφων
απο ex η νυν banned εταιριες στειλε ενα βιογραφικο!Ως τοτε αφησε τους ανθρωπους της να κανουν
τους ελεγχους εστω και χωρις τις πολυτιμες γνωσεις σου....

Μπαρδόν ο κύριος? Από που κι ως που έγινα ειδικός στα αεροπορικά? Με μπερδεύεις με τον εαυτό σου, εσύ είσαι η αυθεντία... εγώ απλά είπα ότι η Ν.Ο.Α δεν έχει ολοκαίνουργια αεροπλάνα όπως ψευδώς γράφει στο site της και ότι αγόρασε/νοίκιασε αεροπλάνο από μια εταιρία που ήταν BAN στην Ε.Ε... χρειάζεται να είσαι ειδικός για να τα διαπιστώσεις όλα αυτά? Μάλλον χρειάζετε shimoda ε?

shimoda":25hxs7rp said:
Παιδες επειδη εδω ψυριζουμε την μαιμου και κανουμε οτι δεν καταλαβαινουμε ,καθε εταιρια οταν διαφημιζεται θα πει τα ολοκαινουρια και οχι τα ολοκαινουρια πλην δυο 2 ετων και δυο 6 ετων.....

Ε πες το βρε shimoda αγόρι μου και με έσκασες... και νόμιζα ότι το Ελληνικό το μίλαγες στο σπαστό... κι εκεί που με έπεισες ότι είμαι άσχετος, κιτρινιάρης, ότι γράφω ασυναρτησίες ότι τρώω συνέχεια τάπες...τώρα με χαρά διαπιστώνω ότι ξέρεις να διαβάσεις Ελληνικά και καταλαβαίνεις την διαφορά ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ από ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΕΡΙ... δεν κρατάω κακίες βρε, εσύ να είσαι καλά...

shimoda":25hxs7rp said:
Φιλε hastaroth και ομως χαλανε αεροπλανα ακομα και 2 ημερων,και αυτο δεν σημαινει παντα οτι δεν τα εφτιαξε σωστα η κατασκευαστρια εταιρια.

Βρε shimoda τι έγινε πάλι? Άλλαξες γνώμη? Εδώ μας έλεγες ότι είναι για γέλια να υποστηρίζουμε ότι μπορεί να γίνει χρέπι ένα αεροπλάνο δύο ετών... τώρα το άλλαξες κι αυτό? Ρε συ μπας και κάνεις τρολινγκ? είσαι απίθανος τύπος τελικά...

shimoda":25hxs7rp said:
Οσον αφορα το acceptance μεταχειρισμενων α/φων απο εταιριες γινεται c check σε ευρωπαικα λιγο
πολυ γνωστα κεντρα σε Ιρλανδια,Ολλανδια κλπ ,και ελεγχος απο την Eλληνικη αρμοδια υπηρεσια,τοσο
για την κατασταση τους οσο για τις εργασιες που εχουν γινει στα checks.
:D

Βρε τον shimoda τον κωλοτούμπα... τα γύρισες πάλι αγορίνα μου ε? Και κατηγορείς τους άλλους για κίτρινους και ασόβαρους... βρε μεγάλε ποιητή υποστήριξα εγώ ότι το ΟΑΚ δεν είναι ασφαλές... ασφαλώς και είναι ασφαλέστατο γιατί όπως γράφεις προφανώς και θα έχει περάσει c check το αεροπλανάκι πριν το πάρουν στην Ολυμπιακή... Ψεμματάκια σας είπα ότι λένε όχι ότι είναι τρελλοί... αυτό έλειπε να παίρνανε αεροπλάνο από την MANDALA και να μην το διπλοτσεκάρανε...
Το θέμα μας ποτέ δεν ήταν ότι η Ν.Ο.Α δεν έχει ασφαλή αεροπλάνα... το θέμα μας ήταν ότι:
πρώτον λένε ψέμματα στον κόσμο για τα καινούργια και για το technical στην Ρώμη... και δεύτερον ότι δεν είναι δυνατόν από την μιά να μιλάς για όραμα και σάχλες και από την άλλη να ψωνίζεις από το loco καλάθι της ξεφτυλισμένης και ban Ινδονησίας...

Κατάλαβες σοβαρέ, υπεύθυνε, σχετικέ και ψύχραιμε shimoda?

υ.γ. shimoda είσαι για κανένα μπασκετάκι να ρίξεις και καμιά τάπα να σου φύγει και το μεράκι??
Α και κάνε μου την χάρη... κατάλαβα ότι έχεις πρόβλημα προσαρμοστικότητας αλλά προσπάθησε το... computerise με λένε όχι computerize... δεν είναι δύσκολο βρε...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top