Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition
Να συμπληρώσω αυτό που γνωρίζουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα: παρόμοιοι περιορισμοί ισχύουν και για τα Dash 8-100, με αποτέλεσμα να απαιτούνται (πολύ) συχνότερα δρομολόγια, ειδικά σ'αυτό της Αθήνας-Πάρου. Αυτό προφανώς δικαιολογεί τα υψηλά κόστη για αυτά τα δρομολόγια, όμως η κρατική επιδότηση που απαιτεί η OAir μου φαίνεται λίγο... φουσκωμένη! Υπάρχει ένας έμμεσος ανταγωνισμός στις άγονες γραμμές (μέσω του διαγωνισμού, δηλαδή), αλλά λείπει από τα δρομολόγια στα οποία η OAir ουσιαστικά έχει αποκλειστικότητα. Επομένως δεν την εμποδίζει κανείς απ'το να πάρει την κρατική επιδότηση που επιθυμεί.
Επίσης, το Dash 8 δεν είναι ο μοναδικός τύπος αεροσκάφους που μπορεί να απογειωθεί με "αρκετούς" επιβάτες από Πάρο, Μήλο και Καστελόριζο. Εξίσου ικανά είναι και τα Dornier 328 των σειρών -120 και -130 (παρακάτω δύο link με άρθρα του flight global σχετικά με αυτά τα αεροσκάφη και ένα με άρθρο του aerospaceweb με τις αντίστοιχες ικανότητες των dash 8 και atr 42).
http://www.flightglobal.com/articles/1995/02/01/27994/dornier-expects-328-120-approval.html
http://www.flightglobal.com/article...signs-first-order-for-shortfield-dornier.html
http://www.aerospaceweb.org/question/performance/q0086.shtml
Να συμπληρώσω αυτό που γνωρίζουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα: παρόμοιοι περιορισμοί ισχύουν και για τα Dash 8-100, με αποτέλεσμα να απαιτούνται (πολύ) συχνότερα δρομολόγια, ειδικά σ'αυτό της Αθήνας-Πάρου. Αυτό προφανώς δικαιολογεί τα υψηλά κόστη για αυτά τα δρομολόγια, όμως η κρατική επιδότηση που απαιτεί η OAir μου φαίνεται λίγο... φουσκωμένη! Υπάρχει ένας έμμεσος ανταγωνισμός στις άγονες γραμμές (μέσω του διαγωνισμού, δηλαδή), αλλά λείπει από τα δρομολόγια στα οποία η OAir ουσιαστικά έχει αποκλειστικότητα. Επομένως δεν την εμποδίζει κανείς απ'το να πάρει την κρατική επιδότηση που επιθυμεί.
Επίσης, το Dash 8 δεν είναι ο μοναδικός τύπος αεροσκάφους που μπορεί να απογειωθεί με "αρκετούς" επιβάτες από Πάρο, Μήλο και Καστελόριζο. Εξίσου ικανά είναι και τα Dornier 328 των σειρών -120 και -130 (παρακάτω δύο link με άρθρα του flight global σχετικά με αυτά τα αεροσκάφη και ένα με άρθρο του aerospaceweb με τις αντίστοιχες ικανότητες των dash 8 και atr 42).
http://www.flightglobal.com/articles/1995/02/01/27994/dornier-expects-328-120-approval.html
http://www.flightglobal.com/article...signs-first-order-for-shortfield-dornier.html
http://www.aerospaceweb.org/question/performance/q0086.shtml