Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Να συμπληρώσω αυτό που γνωρίζουμε οι περισσότεροι εδώ μέσα: παρόμοιοι περιορισμοί ισχύουν και για τα Dash 8-100, με αποτέλεσμα να απαιτούνται (πολύ) συχνότερα δρομολόγια, ειδικά σ'αυτό της Αθήνας-Πάρου. Αυτό προφανώς δικαιολογεί τα υψηλά κόστη για αυτά τα δρομολόγια, όμως η κρατική επιδότηση που απαιτεί η OAir μου φαίνεται λίγο... φουσκωμένη! Υπάρχει ένας έμμεσος ανταγωνισμός στις άγονες γραμμές (μέσω του διαγωνισμού, δηλαδή), αλλά λείπει από τα δρομολόγια στα οποία η OAir ουσιαστικά έχει αποκλειστικότητα. Επομένως δεν την εμποδίζει κανείς απ'το να πάρει την κρατική επιδότηση που επιθυμεί.

Επίσης, το Dash 8 δεν είναι ο μοναδικός τύπος αεροσκάφους που μπορεί να απογειωθεί με "αρκετούς" επιβάτες από Πάρο, Μήλο και Καστελόριζο. Εξίσου ικανά είναι και τα Dornier 328 των σειρών -120 και -130 (παρακάτω δύο link με άρθρα του flight global σχετικά με αυτά τα αεροσκάφη και ένα με άρθρο του aerospaceweb με τις αντίστοιχες ικανότητες των dash 8 και atr 42).

http://www.flightglobal.com/articles/1995/02/01/27994/dornier-expects-328-120-approval.html

http://www.flightglobal.com/article...signs-first-order-for-shortfield-dornier.html

http://www.aerospaceweb.org/question/performance/q0086.shtml
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

M!ke":2c5baryu said:
Υπάρχει ένας έμμεσος ανταγωνισμός στις άγονες γραμμές (μέσω του διαγωνισμού, δηλαδή), αλλά λείπει από τα δρομολόγια στα οποία η OAir ουσιαστικά έχει αποκλειστικότητα.
Είναι στο χέρι του κράτους να προσελκύσει το ενδιαφέρον και άλλων εταιριών από ευρωπαϊκές χώρες την επόμενη φορά.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Συμφωνώ...
Ωστόσο αμφιβάλλω για το αν μπορεί μια τέτοια επένδυση να κεντρίσει το ενδιαφέρον εταιριών που βασίζονται σε κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα, ακόμα κι αν μπορούσε το κράτος να δημιουργήσει πρόσφορο έδαφος για ξένους επενδυτές, παρά τις δυσχέρειες της οικονομικής κρίσης και το αθάνατο ελληνικό γραφειοκρατικό κατεστημένο. Μην ξεχνάμε ότι (τυπικά τουλάχιστον) πρόκειται για κοινωνικό έργο.

Υ.Γ.: Αλήθεια, έχει υπάρξει άλλη ευρωπαϊκή, μη ελληνική εταιρία που να έχει πραγματοποιήσει εσωτερικά δρομολόγια μετά την transavia; (εξαιρουμένων των εταιριών που προσφέρουν ACMI σε ελληνικές)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

LH, BA, swiss (?)-i am not 100% sure-
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Γνωριζει κανεις ποτε θα βγουν οι καινουργιες αγονες γραμμες ?εφτασε πασχα.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

μέχρι την Παρασκευή και απο 1 Απριλίου τελικά θα αναλάβουν οι εταιρείες που θα επιλεχτούν και όχι 15 η 17 Απριλίου που είχε ακουστεί.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Αιτία για την αντίδραση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου αποτελεί η απόφαση διακοπής πτήσεων της Aegean προς την Κεφαλονιά και τη Λήμνο από τις 7 Απριλίου, αλλά και οι πληροφορίες που φτάνουν στο υπουργείο για αντίστοιχες κινήσεις και στην Olympic Air. Σχολιάζοντας την επιστολή του κ. Σηφουνάκη, ο πρόεδρος της Aegean, Θ. Βασιλάκης, τόνισε ότι η συνέχιση της λειτουργίας των συγκεκριμένων γραμμών ήταν ασύμφορη, ενώ άλλα στελέχη προσέθεταν ότι η εταιρεία διευρύνει διαρκώς το πτητικό της πρόγραμμα με νέους προορισμούς. Τη δυσαρέσκεια του υπουργείου προκαλεί επίσης ανακοίνωση της Aegean για πτήσεις σε δύο άγονα δρομολόγια, το Αθήνα - Σητεία και το Θεσσαλονίκη - Κέρκυρα πριν από τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού από την ΥΠΑ.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=10735045

...Με αυτα τα δεδομενα ξερει κανεις ποτε θα ανακοινώσουν τα αποτελέσματα?? :thx:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Σύμφωνα με την Ημερησία, θα ξέρουμε την επόμενη εβδομάδα:

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=26351223

Πιστεύω πως λόγω των οικονομικών συγκυριών, τα δρομολόγια θα αναλάβουν οι αντίστοιχοι μειοδότες (εννέα OAir και Athens, δύο η Aegean και μία η Sky Express). Το να αποχαρακτηριστούν όλες οι άγονες για τις οποίες δόθηκε μηδενική προσφορά μου φαίνεται επικίνδυνο. Σίγουρα για κάποιες απ'αυτές θα είναι προτιμότερο αλλά σε άλλες πιστεύω πως το ρίσκο θα είναι πολύ μεγάλο για τις εταιρίες που μπορεί να ενδιαφέρονται. Βέβαια μέχρι σήμερα συμβαίνουν τα παράλογα: δρομολογούνται 70/θέσια και 100/θέσια αεροσκάφη με 20 επιβάτες για την εύνοια των πολιτών της κάθε περιοχής/νησιού, οι οποίοι έχουν φοβία με τα 30/θέσια και 50/θέσια.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Επειδή είμαι και πολύ αφηρημένος δεν πρόσεξα ότι το προηγούμενο δημοσιεύτηκε την περασμένη Τρίτη και επομένως η ανακοίνωση θα έπρεπε να είχε βγει περασμένη εβδομάδα. Οι αρθρογράφοι της απογευματινής ωστόσο δείχνουν να γνωρίζουν για (δύο έστω) γραμμές που να έχουν κατακυρωθεί, όπως φαίνεται στο παρακάτω άρθρο:

http://www.apogevmatini.gr/?p=69475
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Και όμως, δε γνωρίζουν τίποτε παραπάνω από την ανακοίνωση της Α3, η οποία έσπευσε να ανακοινώσει πως αναλαμβάνει σίγουρα τα ATH-JSH και SKG-CFU επειδή ήταν η μοναδική μειοδότης.
 
Top