Άγονες Γραμμές στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Το βρίσκω περίπου αναμενόμενο καθώς αυτή είχε και το αεροπλάνο που ερχόταν πέρσι για την Athens, Έυχομαι να είναι λογική η τιμή που για μένα είναι τα 65 ευρώ One way...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Μάλιστα. Άρα η Sky Express για να εκτελέσει το δρομολόγιο, θα πρέπει να φέρει το αεροπλάνο της ή στην ATH ή σε KZI/KSO. Δηλαδή εκτός από το HER-CFU (που αναγκαστικά άνοιξε για το "Ιόνιο άγονο"), μένει να δούμε αν θα θα ανοίξει (ξανά αναγκαστικά) HER-ATH ή HER-KZI/KSO? Το δεύτερο θα είχε σαφώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον (και φυσικά μεγαλύτερο ρίσκο να πηγαινοέρχεται άδειο) :shock:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Μόλις ανακοινωθεί και η ώρα των δρομολογίων θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, γιατί αν το δρομολόγιο είναι γαλατάδικο, οι ομίχλες της περιοχής είναι πρόβλημα και επίσης αυτό που είπες παραπάνω jerry, τι θα κάνει η Sky με τα αεροσκάφη της.
Όπως και να χει θα φωτογραφίσουμε προπέλα πάλι στη Δυτική Μακεδονία. Να σας πω ήλπιζα σε κάτι τέτοιο: http://www.airpics.net/photo/SX-DIZ-Bri ... nes/8597/L
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Σύμφωνα με τις "προδιαγραφές" της προκύρηξης, για το ATH-KZI-KSO προβλέπονται
:arrow: ATH-ΚΖΙ-KSO (x2-3 weekly / 60-90 seats per leg}
με τιμούλες ΑΤΗ-ΚΖΙ 60Ε, ΑΤΗ-KSO 70E, KZI-KSO 35E
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

OA701":51nm5xvw said:

Αυτό δεν μου γλιτώνει αυτή τη φορά! Θα συνοδεύεται και απο trip report :D
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Στη Βουλή έχει διαβιβαστεί, βάσει του νόμου περί ευθύνης υπουργών, η δικογραφία που αφορά σε καταγγελίες του επικεφαλής της MIG, Ανδρέα Βγενόπουλου, περί «σκανδαλώδους ανάθεσης» 15 άγονων αεροπορικών γραμμών του Αιγαίου.

Πρέπει να αφορά την ενδιάμεση ανάθεση, όπου η νΟΑ είχε κάνει συνολική προσφορά και για τις 24 γραμμές και την είχαν πετάξει έξω...
:arrow: http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=163554
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα αποφανθεί για τη συγκεκριμένη περίπτωση η όποια "επιτροπή" (αν είναι σε θέση να κρίνει αμερόληπτα).

Να σας θυμίσω το σκηνικό μιας και ήταν λίγο θολό :

- Η ΟΑ είχε καταθέσει προσφορά και για τις 24 γραμμές όπως υποχρεούται αλλά ζήτησε τίμημα μόνο για τις 9 γραμμές-"καυτές πατάτες" (που τώρα δρομολογεί τα DH1 και εγνώριζε προφανώς ότι οι ανταγωνιστές της δε θα χτυπήσουν) και για τις υπόλοιπες 15 (τις επίμαχες του άρθρου) εζήτησε μηδενικό τίμημα, με δεδομένο όμως να πάρει τις προηγούμενες 9. Προφανώς, αυτό "το δεδομένο" ήταν που ακύρωσε τη συμμετοχή βάσει της προκήρυξης. Λόγω έλλειψης άλλων συμμετοχών για τις 9 αυτές γραμμές ο διαγωνισμός επαναλήφθηκε.

- Στην επαναπροκήρυξη των 9 γραμμών, φαίνεται όμως πως λογάριαζαν στην ΟΑ αλλά και στην ΥΠΑ χωρίς τα "τζιμάνια" της Athens, που μόλις μυρίστηκαν παραπάνω χρήμα καταθέσαν προσφορά και για τις 9 γραμμές (που αναφέρθησαν πριν). Φυσικά, εκείνη τη στιγμή η Athens δεν είχε τα αεροπλάνα να το κάνει (τα αναζητούσε κάπου στην Καραιβική ενώ είχε βγάλει μέχρι και πρόγραμμα πτήσεων "ό,τι να ναι" για όλες τις άγονες γραμμές). Το τίμημα της Athens ήταν χαμηλότερο από της ΟΑ στις 8/9 γραμμές (η JKL έμεινε για την ΟΑ) και έτσι η ΟΑ φάνηκε πως έχασε.

- Κάπου τότε ήταν νομίζω που βγήκε ο πράσινος μεγιστάνας και έλεγε πως το "Ελληνικό Δημόσιο χάνει χρήματα" κ.ο.κ.

- Και εδώ υπάρχει το "νωπό σημείο" της όλης ιστορίας που εγώ προσωπικά δεν κατάλαβα τι έγινε. Η ΥΠΑ ξαφνικά αναθέτει στις 8/9 γραμμές που είχε η ZF στην ΟΑ. Πως ελήφθη αυτή η απόφαση? Τι άλλαξε? . Γνωρίζει κανείς να μας πει? Μετά τη συγκεκριμένη απόφαση φυσικά ο Βγενόπουλος φαντάζομαι πως δε θα ήθελε να κάνει ποτέ τη διαβόητη συνέντευξη τύπου μιας και ξαφνικά βρέθηκε να παίρνει τα λεφτά που ζήτησε (ίσως κάτι λιγότερο έπειτα από "διαπραγματεύσεις") για να εκτελεί 9 γραμμές από τις 24 που αρχικά είχε υποβάλει...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Jerry ευτυχώς και μας θύμισες τι είχε παιχτεί... Η τελευταία σου παράγραφος είναι όλο το ζουμί...
jerry":2383hf9j said:
Και εδώ υπάρχει το "νωπό σημείο" της όλης ιστορίας που εγώ προσωπικά δεν κατάλαβα τι έγινε. Η ΥΠΑ ξαφνικά αναθέτει στις 8/9 γραμμές που είχε η ZF στην ΟΑ. Πως ελήφθη αυτή η απόφαση? Τι άλλαξε? . Γνωρίζει κανείς να μας πει? Μετά τη συγκεκριμένη απόφαση φυσικά ο Βγενόπουλος φαντάζομαι πως δε θα ήθελε να κάνει ποτέ τη διαβόητη συνέντευξη τύπου μιας και ξαφνικά βρέθηκε να παίρνει τα λεφτά που ζήτησε (ίσως κάτι λιγότερο έπειτα από "διαπραγματεύσεις") για να εκτελεί 9 γραμμές από τις 24 που αρχικά είχε υποβάλει...
Βιβλίο, για να μην πώ ταινία (με τον Φίλιππα Seymour Hoffman στο ρόλο του Αντρέα :mrgreen: ), σηκώνει η υπόθεση...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

To δίδυμο του υπουργείου (Ρέππας-Σηφουνάκης) συναντήθηκε χθές με τους εκπροσώπους των επτά αεροπορικών που είχαν συμμετάσχει στο διαγωνισμό των άγονων. Πάνω απο 5 ώρες, λέει, κράτησε η συνάντηση :shock: 8)

Περισσότερα:
:arrow: http://www.skai.gr/news/finance/article/129111/

ΥΓ
Ελπίζω να μην επανονομαστεί το thread σε "Άγονες Γραμμές - 2009/2010/2011 edition" :roll:
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2009/2010 edition

Προφανώς δεν θα είδες την ημερομηνία του άρθρου που λέει 13/10/09! Τρόμαξα έτσι ξαφνικά που το είδα!
 
Top