Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν υπάρχει αύξηση ναύλου.
Αν παρατηρήσεις λίγο καλύτερα η διαφορά τιμής οφείλεται στην αύξηση των φόρων.
Τώρα είναι
WP 3.67
WQ 6.15
Μετά το Μάιο υπάρχει προφανώς κάποιο πρόβλημα όσον αφορά το JTY και τους δείχνει διπλάσιους
WP 7.34
WQ 12.30
Για το LRS δεν υπάρχει καμία διαφορά, €83 ναύλος και WP 3.67 WQ 6.15 για τώρα και μετά.
Το έχει κάνει και παλιότερα να βγάζει διπλούς τους φόρους αλλά στην πορεία το διορθώνουν !
 
Aυτή την εικόνα έχω απ΄το σάιτ της ΟΑ, όντως ο ναύλος παραμένει ο ίδιος ωστόσο οι φόροι ανεβαίνουν από 9.82 σε 22 από τις 28/3. Να είναι αυτό που λέει ο φίλος metaxakis; Το ΦΠΑ δεν έχει αλλάξει στα νησιά αυτά ακόμη αλλά και να άλλαζε η διαφορά θα ήταν μικρότερη...
 

Attachments

  • screenshot-e-ticket olympicair com 2015-12-19 14-51-20.png
    screenshot-e-ticket olympicair com 2015-12-19 14-51-20.png
    78,4 KB · Προβολές: 3.943
Υπάρχει ένα θεματάκι με το Terminal Facility Charge (φόρος WP) του LGAV. Φαίνεται πως από τις 27/03/2016 ο φόρος θα εισπράττεται στο ακέραιο ΚΑΙ για αναχωρήσεις προς τα αεροδρόμια, τα οποία μέχρι τώρα πλήρωναν €3,67 αντί για €14,14 που ισχύει για όλα τα άλλα αεροδρόμια. Από εκείνη την ημερομηνία, ο φόρος γίνεται €15,85 για όλες τις αναχωρήσεις από Αθήνα προς αεροδρόμια εσωτερικού.
 
Χμμμμ, έχει σχέση άραγε με το χέρι που μας έβαλε πρόσφατα η ΕΕ για άνισες χρεώσεις μεταξύ πτήσεων εσωτερικού και εξωτερικού αν θυμάμαι καλά;
 
Δεν ξέρω. Το WP είναι ένας φόρος που πληρώνουν όλοι οι αναχωρουντες απο Αθήνα, σαν τέλος χρήσης των εγκαταστάσεων του LGAV και πάει στην εταιρεία του αεροδρομίου. Μέχρι τωρα ισχύει μειωμενο τελος για κάποιο λόγο, για τις πτήσεις προς Αστυπάλαια, Μήλο, Σκυρο και Λέρο (διορθώστε με αν είναι και αλλα νησιά), οι οποίοι χρησιμοποιούν τις ίδιες εγκαταστάσεις, που χρησιμοποιούν όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες.
 
Απ΄την επίσημη απάντηση της Α3 στον δήμαρχο Λέρου
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για μια σημαντική εξέλιξη στις χρεώσεις τελών και φόρων για τις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας (άγονες γραμμές).
Σε όλες τις γραμμές δημόσιας υπηρεσίας ισχύει ατέλεια για το ΤΕΕΑ (ή σπατόσημο όπως συνηθίζεται να αποκαλείται) των 12 ευρώ.
Εκτός από την απαλλαγή αυτή, για κάποιες από τις γραμμές και συγκεκριμένα για τις Σκύρο, Αστυπάλαια, Ικαρία, Μήλο και Λέρο δεν προβλεπόταν μέχρι σήμερα χρέωση του τέλους εξυπηρέτησης επιβατών από τον ΔΑΑ.
Αντίθετα στις υπόλοιπες γραμμές σε Κάρπαθο, Κύθηρα, Νάξο, Πάρο, Σκιάθο, Ζάκυνθο, Κάλυμνο και Σύρο δεν υπήρχε απαλλαγή διότι καθιερώθηκαν ως γραμμές δημόσιας υπηρεσίας μεταγενέστερα.
Σε μια προσπάθεια να πετύχει την απαλλαγή αυτή, η προηγούμενη Δημοτική Αρχή των Κυθήρων παρενέβη προς την ΕΕ. Δυστυχώς η απόφαση της ΕΕ ήταν ότι δεν πρέπει να υφίσταται απαλλαγή του τέλους εξυπηρέτησης επιβατών για κανένα προορισμό. Στο πλαίσιο αυτό, έδωσε εντολή στο ΔΑΑ να ξεκινήσει να χρεώνει το τέλος αυτό και στους επιβάτες που ταξιδεύουν προς τα 5 νησιά, που μέχρι πρόσφατα απολάμβαναν την απαλλαγή.
Ως αποτέλεσμα της απόφασης αυτής, από τις 27/03/2016 οι αναχωρούντες επιβάτες από την Αθήνα θα επιβαρύνονται με το τέλος εξυπηρέτησης πελατών ύψους 9,82 ευρώ.
Θέλουμε να επισημάνουμε ότι δεν υπάρχει καμία διαφοροποίηση είσπραξης ή χρέωσης από την AEGEAN. Άλλωστε και η υποχρέωσή μας απέναντι στην ΥΠΑ δεν προβλέπει μια τέτοια δυνατότητα για υπέρβαση του μέγιστου ναύλου ανά γραμμή. Είναι η δεύτερη αύξηση δυστυχώς, που επιβάλλεται μετά την αύξηση του ΦΠΑ κατά 100% από 13% σε 23% τον Ιούλιο του 2015 και η οποία και πάλι δεν έχει να κάνει με την εταιρεία μας.
:arrow: http://www.dimokratiki.gr/22-12-2015/epivallete-spatosimo-ke-stis-agones-grammes-apofasi-tis-e-e/

Τώρα, για να είμαστε εντάξει, πρέπει οπωσδήποτε να προσφύγουν στην ΕΕ, τον ΟΗΕ, το ΝΑΤΟ και την UEFA όσοι προορισμοί εσωτερικού χρεώνονται με ΤΕΕΑ ώστε να επιβληθεί αυτό και στις άγονες. Έχουν πολύ λίπος ακόμη τα νησιά, ξεσκίστε τα λέμε χωρίς εξαιρέσεις. Άλλωστε, πρέπει να προσληφθεί κι άλλος κόσμος στο δημόσιο οσονούπω :wall:


Φυσικά, ο τίτλος του άρθρου είναι λάθος. Δεν επιβάλλεται σπατόσημο -ακόμη- αλλά το τέλος εξυπηρέτησης επιβατών του ΔΑΑ.
 
31/3 φαίνεται να λήγουν 24 γραμμές και ήδη υπάρχουν οι πρώτες μουρμούρες απ΄την ένωση των δήμων μιάς και όπως αναφέρουν χρειάζονται και 2 μήνες διαδικασιών. Με παρατάσεις βλέπω να βγαίνει το 2016 και όταν βγεί ο νέος διαγωνισμός μυρίζει τρελό τσεκούρι απ΄τους εγχώριους και αλλοδαπούς φωστήρες-σωτήρες...
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article/328110/tha-meinoyn-xwris-aeroplana-ta-mikra-nhsia-toy-nomoy

Καλά Χριστούγεννα σε όλον τον κόσμο :cool:
 
Τίποτα νεότερο για το θέμα, κράτος κλειστόν που έλεγε κ το τραγουδάκι. Πληθαίνουν οι επερωτήσεις στη βουλή, συναντήσεις γίνονται μεταξύ δημάρχων και Α3, ακτοπλόοι ζητάν δικαιότερη μεταχείριση, καλά πάμε.

Ραντεβού λοιπόν δημάρχων του Αιγαίου με την Αιγαίου
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν σειρά θεμάτων, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, των άγονων γραμμών, της ενίσχυσης της συχνότητας τόσο των ενδοπεριφερειακών πτήσεων και των πτήσεων με την ηπειρωτική Ελλάδα, όσο και των πτήσεων από το εξωτερικό, καθώς και της μείωσης των τιμών των εισιτηρίων.

Συγκεκριμένα, οι δήμαρχοι συζήτησαν την παράταση των συμβάσεων των άγονων γραμμών, που λήγουν στις 31 Μαρτίου, μέχρι τον Οκτώβρη και ταυτόχρονα την άμεση επεξεργασία του νέου σχεδιασμού με εξοικονόμηση κόστους προσαρμοσμένο στις σημερινές δημοσιονομικές ανάγκες, καθώς και την επίσπευση των εργασιών στα μικρά αεροδρόμια της Πάρου και Λέρου, προκειμένου να δρομολογηθούν μεγαλύτερα αεροπλάνα και να διατεθούν περισσότερα 37θέσια στις άγονες γραμμές.

Ο Δήμαρχος Ρόδου επεσήμανε την σπουδαιότητα των ενδοπεριφερειακών συνδέσεων για την κάλυψη των αναγκών των νησιωτών ζητώντας τη διατήρηση των γραμμών Ρόδου-Κω-Καλύμνου-Λέρου-Αστυπάλαιας, Ρόδου-Καρπάθου-Κάσου-Κρήτης, Ρόδου-Καστελορίζου και Ρόδου-Β.Αιγαίου, με την παράλληλη δρομολόγηση πτήσεων με την Κύπρο, καθώς και την αύξηση του αριθμού των πτήσεων από και προς την Ρόδο με Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Στα πλαίσια της συνάντησης ο κ. Χατζηδιάκος αναφέρθηκε και στην σημασία της σύνδεσης των νησιών με διεθνείς προορισμούς για την τουριστική τους ανάπτυξη, με τον κ. Βασιλάκη να διαβεβαιώνει ότι τα επόμενα χρόνια η Ρόδος, που αποτελεί πλέον βάση της Aegean, θα εξυπηρετείται όλο το χρόνο με κύριους προορισμούς της Ευρώπης καθημερινά, ενώ οι πτήσεις Ρόδου-Αθήνα θα φτάσουν μελλοντικά τις 7 καθημερινά.

Την ίδια ώρα και εν όψει των αεροπορικών PSO οι ακτοπλόοι τα βάζουν με τις αεροπορικές υποστηρίζοντας ότι τυγχάνουν προνομίων την στιγμή που τα 2 μέσα, βαπόρι και αεροπλάνο, είναι λέει ανταγωνιστικά μεταξύ τους. Οι ακτοπλόοι μπορούν να υποστηρίζουν ότι θέλουν και να ζητάνε ότι επιθυμούν αλλά επειδή το διακύβευμα φαίνεται να είναι οι γραμμές της Κρήτης, ελπίζω να μην πάρουν στο λαιμό τους τις ενδονησιωτικές αεροπορικές συνδέσεις όπως και τις συνδέσεις νησιών με την πρωτεύουσα. Εδώ το στόρι.
 
Όπως έγραψα και σε άλλο -καυτό αυτές τις μέρες- topic, οι "άγονες" γραμμές χρηματοδοτούνται από τα 12 ευρώ/επιβάτη που εισπράττονται από τους αναχωρούντες. Με την παραχώρηση των αεροδρομίων, το κράτος θα εισπράττει 1 ευρώ ανά επιβάτη που θα αναχωρεί από τα 14 παραχωρηθέντα αεροδρόμια, για να χρηματοδοτεί και τα έργα υποδομής στα υπόλοιπα ελληνικά κρατικά αεροδρόμια και τις εν λόγω αεροπορικές συνδέσεις. Προφανώς, η τεράστια μείωση σε αυτό το είδος εσόδου θα επηρεάσει και τις επιδοτούμενες γραμμές. Οι ακτοπλόοι απλώς κάνουν το lobbying τους, γιατί η χρονική συγκυρία τους ευνοεί.
 
Άρα... συνονόματε τι πιθανότερο σενάριο αυτή τη στιγμή είναι μια μικρής διάρκειας παράταση, που θα φτάνει περίπου ως την πλήρη έναρξη λειτουργίας των αεροδρομίων από τη fraport :cool: .
 
Top