Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition
cabincrew4ever":2xwzw2og said:
Θα συμφωνησω με τον mmetaxas πως ειναι παρα πολυ καχυποπτο μια εταιρεια που δεν εχει να επιδειξει τιποτα απολυτως να κατεβαινει σε εναν κρατικο διαγωνισμο και να υπαρχει εστω και μια στο εκατομμυριο να παρει εστω και μια αγονη γραμμη. Το να ειμαστε καχυποπτοι ομως τοσο με την ΥΠΑ που ολοι μας ξερουμε με τι σκοτεινα μεσα λειτουργει οσο και με το κρατος και να αναρωτιομαστε για τις αγονες γραμμες, οπως ο φίλος mmetaxas, δεν μας στερει σοβαροτητας. AOC έχουν και η Hellenic Imperial (που τα αεροπλανα τους δεν εχουν καιμια σχεση με την ασφαλεια αφου πετουσα και τα ξερω) και η Viking (που τα απειρα τεχνικα της μεσα σε ενα καλοκαιρι την κλεισανε κακην κακως). Και στις 2 περιπτωσεις η ΥΠΑ κανει τα στραβα ματια. Και να μην ξεχναμε οτι και στις 2 εταιρειες υπηρχαν/υπαρχουν ατομα ( ως καπετανιοι ) που δουλευουν και στην ΥΠΑ και γνωριζουν τα παντα απο πρωτο χερι.
Καλημερα και απο εδω αγαπητη cabincrew4ever αλλα και στους υπολοιπους φιλους εδω
Εχω διαβασει προσεκτικα ολο το νημα και γενικα τα οσα γραφονται για τις φετινες αγονες και την νεα Εταιρια που ηρθε με θρασος απο το..πουθενα και αναρωτιεμαι: Αν η ελευση και παρουσιαση στο διαγωνισμο τον αγονων απο τις Μινωικες ειχε τετοιο αντικτυπο εδω μεσα σε εμας που ειμαστε απλοι ερασιτεχνες και απλα κανουμε το κεφι μας τι θα εγινε αραγε στα επιτελεια των ΟΑ και Αιγαιου...Αναρωτιεμαι βρε αδερφε με το φτωχο μου μυαλο: τι να σκεφτηκαν αραγες ο Βασιλακης και ο Βγενοπουλος τωρα που παιζοντε σχεδον 100 μυρια Ευρωπουλα συνολικα για την 4ετια των αγονων και βλεπουν απο το...πουθενα καποιον να ζηταει 11 γραμμες και να εχει πολλες πιθανοτητες να παρει καποιες μονο και μονο επειδη ο στολος του, του δινει την δυνατοτητα να προσφερει ανταγωνιστικοτατες τιμες;;;;;.
Σκεφτητε αυτο φιλοι μου: Εισαι επιχειρηματιας ο οποιος θελει να στησει με αεροπορικη με σκοπο, τι αλλο...το κερδος οπως ολοι αλλωστε (και ισως την φημη σου)!. Γνωριζεις οτι ο διαγωνισμος για τις αγονες θα γινε σε 2 χρονια ας πουμε. Πες οτι εισαι τοσο γατος και μπορεις να στησεις την Εταιρια μεσα σε ενα χρονο. Ποτε θα κανεις αραγε αιτηση για να παρεις AOC, Εμπορικη Αδεια κτλ: Ενα χρονο πριν τον διαγωνισμο η θα φροντισεις να καθυστερησεις την αιτηση σου τοσο ωστε να παρεις τις αδειες σου οσο γινεται πιο κοντα στην ληξη προθεσμιας υποβολων του διαγωνισμου και να αφησεις τον ανταγωνισμο να ψαχνετε;. Ο καθε επιχειρηματιας το μονο που σκεφτετε ειναι το κερδος και ποτε ειναι η καλυτερη στιγμη για επενδυση. Αυτο που βλεπω εγω ειναι οτι αυτος η αυτοι που ειναι πισω απο τις Μινωικες εκανε-αν μια πολυ πολυ σωστη κινηση παροτι κρυβει κινδυνους...
Φιλε/η NFEEFE,
Το θα κλαψουν μανουλες το εννοω και πιστευω, διαβαζοντας τα παραπανω, να καταλαβαινεις τι εννοω. ΟΑ και Αιγαιου το ειχαν σιγουρακι οτι θα τις επαιρναν ολες πακετο, τωρα ομως αλλαξαν οι ισορροπιες και τα φραγκα θα διανεμηθουν αλλιως...και εδω δεν μιλαμε για πασατεμπους οπως πολυ καλα γνωριζεις!
Φιλε mmetaxas,
Βλεπω οτι συνεχιζεις να γραφεις για μια νεα Εταιρια οτι δεν εχει αξιοπιστια, αεροπλανα, οτι δεν εχει να επιδειξει πτητικο εργο, οτι δεν στηριζεται σε δικα της μεσα και αλλα τετοια. Θα ηθελα να σε ενημρωσω για μερικα πραγματα που προφανως αγνοεις (εγω τουλαχιστον ετσι καταλαβαινω, ζητω συγνωμη αν κανω λαθος) σχετικα με την ιδρυση μιας αεροπορικης εταιριας: Για να στηθει και να καταληξει να παρει την πολυποθητη αδεια μια αεροπορικη Εταιρια προηγουνται μηνες, χρονια διεργασιων και ζυμωσεων (προς χαριν συντομιας θα αναφερω τα πιο σημαντικα). Καταρχας η ΥΠΑ ζηταει ενα σεβαστο ποσο σαν αρχικο κεφαλαιο και εγγυητικες φυσικα για να ξεκινησεις. Μετα απο αυτο πρεπει να βρεις γραφεια, να βρεις και να εγκριθουν απο την ΥΠΑ οι Postholders τις Εταιριας, να νοικιασεις/αγορασεις αεροσκαφη τα οποια φυσικα θα αξιολογηθουν απο την ΥΠΑ η οποια θα πρεπει να στα εγκρινει για να παρουν Ελληνικο νηολογιο, να εχεις συμβολαιο με μεγαλη Εταιρια για τη συντηρηση τους (εδω η στο εξωτερικο δεν παιζει ρολο), να δηλωσεις τη βαση σου, να φτιαξεις τα manual τις Εταιριας (ΟΜA/B/C/D, CAMO, QUALITY, GROUND HANDLING,SECURITY κ.α.) και να ΕΓΚΡΙΘΟΥΝ αυτα απο την ΥΠΑ, να προσλαβεις το μινιμουν προσωπικο που χρειαζεσε για να τρεξεις την Εταιρια (μαζι φυσικα και το μινιμουμ ιπταμενο προσωπικο). Οταν κανεις ΟΟΟΟΛΑ αυτα τα πολυ απλα λοιπον, πας στην ΥΠΑ και καταθετεις την αιτηση σου για AOC. Η ΥΠΑ συμφωνα με τα τωρινα δεδομενα θελει μινιμουμ 3 μηνες να σου βγαλει το AOC (αν εισαι καθολα ενταξει). Απο τι στιγμη που καταθετεις την αιτηση σου η ΥΠΑ στελνει τον επιθεωρητη που σε εχει αναλαβει να τσεκαρει αν αυτα που δηλωνεις στην αιτηση σου οντως ειναι σε αντιστοιχια με αυτα που βλεπει αυτος και οταν ολα αυτα ειναι ενταξει τοτε περνεις το AOC και συνεχισεις μετα με την Εμπορικη αδεια κτλ κτλ. Φυσικα η ΥΠΑ σχεδον ποτε δεν δεχετει σαν σωστο οτι τις καταθετεις πχ. Τα manual θα στα στειλη πισω απειρες φορες για διορθωσεις, ο επιθεωρητης ολο και καποιο finding θα βρει και ετσι θα χρειαστει να ξαναρθει να σε επιθεωρηση...Για αυτο το λογο το μινιμουμ εκδοσης ειναι 3 μηνες...Τωρα αφου διαβασες ολα τα παραπανω φιλε nmetaxas, βαλτα κατω και θα καταλαβεις οτι η Εταιρια αυτη αλλα και καθε αεροπορικη δεν ιδρυθηκε μεσα σε μια νυχτα και τουλαχιστον κατα την ΥΠΑ ειναι αξιοπιστη!.
Παντα με φιλικες διαθεσεις
υγ. Προς cabincrew4ever: Αν η ΥΠΑ επρεπε να κλεινει Εταριες
η να καθηλωνει αεροσκαφη καθε φορα που μια Εταιρια εχει
τεχνικα τοτε ολες οι αεροπορικες του κοσμου με την ιδια λογικη
θα εππρεπε να μην πετανε ποτε!!!. ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση εχουν τα τεχνικα
μιας Εταριας με το AOC. Οταν εχεις ενα τεχνικο, ο εγκεκριμενος, απο την ΥΠΑ
τεχνικος σου που θα φτιαξει και θα υπογραψει το αεροπλανο αμεσως το καθιστα αξιοπλοο
για την επομενη πτηση. Η ΥΠΑ φυσικα και μπορει ανα πασα στιγμη να επιθεωρηση οποιοδηποτε
αεροπλανο σου και να το καθηλωσει αν εισαι καπου παρατυπος!