Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Και κλασσικά ημιάχρηστοι δημοσιογράφοι που δε μπορούν να διασταυρώσουν μια πληροφορία και παραπληροφορούν:

Να σκεφτεί κανείς ότι η Skyexpress έχει επιδοτηθεί για να μας συνδέει 5 φορές με Ρόδο και Μυτιλήνη….αλλά δυστυχώς το κάνει μόνο…2 και μάλιστα με καταπληκτικό προγραμματισμό κάθε Δευτέρα και Τρίτη αφήνοντας όλες τις άλλες μέρες κενές εξυπηρετώντας μόνο τη Μυτιλήνη.

Ας ενημερώσει κάποιος το δημοσιογράφο πως το άγονο δρομολόγιο-τρενάκι περιλαμβάνει τα εξής σκέλη:
Λήμνος –Μυτιλήνη – Ρόδος:
Δύο (2) πτήσεις με επιστροφή εβδομαδιαίως με ένα σύνολο 40 προσφερομένων θέσεων καθόλη τη διάρκεια το έτους
Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Ρόδος:
Μια (1) πτήση με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 20 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, καθόλη τη διάρκεια το έτους.
Λήμνος – Μυτιλήνη – Σάμος – Ρόδος:
Μια (1) πτήση με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 20 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, καθόλη τη διάρκεια το έτους
Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος:
Μια (1) πτήση με επιστροφή εβδομαδιαίως, με ένα σύνολο 20 προσφερομένων θέσεων εβδομαδιαίως ανά κατεύθυνση, καθόλη τη διάρκεια το έτους.

άρα ορθώς η εταιρεία δρομολογεί 2 φορές/εβδομάδα τη σύνδεση Χίου-Ρόδου και ορθώς υπάρχει σύνδεση 5 φορές / εβδομάδα Μυτιλήνης-Ρόδου (το ποιες μέρες πρέπει να δρομολογούνται δεν αποσαφήνιζεται στο διαγωνισμό θα μπορούσε να είναι και 2 φορές την ίδια μέρα).
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Ο διαγωνισμός της χρυσής κουταλας και των καρτέλ τελειώνει(τελείωσε)!.Περισσότερα απόψε τα μεσάνυχτα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Αποκλείστηκαν ΜΙΝ και AEROLAND απο τις τεχνικες προσφορές. (και να πω οτι δεν το είπα???)

Οπότε οι αλλες τρεις πανε στην επόμενη φάση. Το αργοτερο τέλη Μαρτίου θα έχει αποφασισθει τι παίρνει η κάθε εταιρεία.

λεπτομέρειες εδω: http://tsirigofm.blogspot.com/2012/03/olympic-air.html

jerry η εφημερίδα ... και γενικότερα οι τοπικές εφημερίδες είναι ότι να ναι. Απο δημοσιογραφία,ρεπορταζ και έρευνα σκίζουν. Ειναι και τα πολιτικά συμφέροντα του κάθε τόπου....τραγικές καταστάσεις.
1) είναι άλλος διαγωνισμός αυτός, ισχύουν άλλοι όροι.
2) Ας πανε με την ΟΑ μέσω Αθηνων, αφου είναι πιο φθηνά, αν και η ΟΑ ειναι αρκετά ακριβή
3)Ας καταλάβουν επιτέλους καποιοι στην Ελλάδα ότι αν δεν υπήρχαν άγονες γραμμές κάποιες συνδέσεις δεν θα υπήρχαν. Το SKG-JKH δουλευει καλα Χριστούγεννα,Πασχα και 3 μήνες το καλοκαίρι. Οι άλλοι μήνες είναι νέκρα. Νομίζουν οτι αν ήταν σε καθεστώς μη άγονης γραμμής θα είχαν σύνδεση σε ετήσια βάση? Δε νομίζω Τάκη.
Αν και αναφέρομαι γενικά...Ας το ακούσουν και οι Χιώτες αυτά που έγραψα. Οι καιροι είναι δύσκολοι και οι εταιρείες δεν κάνουν κινήσεις όπως παλιά χωρίς να είναι σίγουρες. Ελεος πια παιρνουν χαρτί και στυλό και γράφουν ότι να ναι (πλεον τα Λαπτοπ).
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

καλησπερα..
να κανω εγω μια ερωτηση..σε περιπτωση που πουν πχ η μινωικες η aeroland δεν πειραζει που αποκλειστηκαμε βγαζουμε δρομολογια για αγονους προορισμους ειναι ιδεα μου η αυτοματως οι προορισμοι αυτοι σταματανε να επιδοτουνται απο την ευρωπαικη ενωση μιας και υπαρχει πλεον εταιρια που κανει δρομολογια???
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

IATA/TASOS":n9vrh92l said:
Αποκλείστηκαν ΜΙΝ και AEROLAND απο τις τεχνικες προσφορές. (και να πω οτι δεν το είπα???)

Οπότε οι αλλες τρεις πανε στην επόμενη φάση. Το αργοτερο τέλη Μαρτίου θα έχει αποφασισθει τι παίρνει η κάθε εταιρεία.

λεπτομέρειες εδω: http://tsirigofm.blogspot.com/2012/03/olympic-air.html


Φιλε Τασο, απο την παραπανω αναρτηση στο εν λογω bloq λειπει το ζουμι της υποθεσης...Λειπουν τα 16 συννημενα φυλλα του πρακτικου που εκει η επιτροπη γραφει γιατι απεκλεισε την AEROLAND και την ΜΙΝΟΑΝ....Γιατι δεν τα ανερτησε και αυτα τα φυλλα;;;;;. Τωρα σειρα εχουν τα δικαστηρια δυστηχως για καποιους...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

NFEEFE":temyx8s1 said:
Πολυ εντονες φημες ακουγονται... Οι οποιες αναφερουν οτι συντομα θα αποκλειστει εκτος απροοπτου η Minoan απο τη διαδικασια μετα τις ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ενστασεις εναντιων της. Και μαλιστα ο αποκλεισμος θα ερθει απο ψηλα. Λετε τελικα να μη πεταξουμε ποτε με τον βασιλια? :rolleyes:

Επισης η διαδικασια θα τραβηξει αρκετες μερες/βδομαδες ακομα. Οι οικονομικες προσφορες δε προκειται να ανοιχτουν μεχρι να ξεκαθαρισει το ολο θεμα με τη Minoan. Οποτε θα πανε πολυ πισω τα αποτελεσματα...
:rolleyes:
Να επαναφερω το ερωτημα μου.... Με τον βασιλια θα πεταξουμε? ;)
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Ρωτάς γενικά το φόρουμ ή απευθύνεις την ερώτηση προς συγκεκριμένα "ωδικά πτηνά" από τις τοιχογραφίες του Ανακτόρου της Κνωσσού;
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Τα πρακτικά δεν είναι αναρτητέα δεδομένου ότι είναι εισηγήσεις και στερούνται εκτελεστικού χαρακτήρα. Στη διάυγεια αναρτώνται νόμοι και αποφάσεις και γενικά πράξεις που έχουν εκτελεστικό χαρακτήρα. Παρόλα αυτά οι εταιρίες που έχουν νόμιμο συμφέρον μπορούν να τα ζητήσουν και θα τα πάρουν και μετά να τα κάνουν φειγβολάν. Επί της ουσίας...
Οι ενστάσεις κατά των συμμετοχών ήταν:
Olympic Air κατά της συμμετοχής στο διαγωνισμό της αεροπορικής εταιρείας Aeroland,
Astra Airlines κατά της συμμετοχής στο διαγωνισμό της αεροπορικής εταιρείας Minoan Air,
Aegean Airlines κατά της συμμετοχής στο διαγωνισμό της αεροπορικής εταιρείας Minoan Air,
Aegean Airlines κατά της συμμετοχής στο διαγωνισμό της αεροπορικής εταιρείας Sky Express,
Olympic Air κατά της συμμετοχής στο διαγωνισμό της αεροπορικής εταιρείας Minoan Air.

Καμία δεν έγινε αποδεκτή πλην της Olympic Air κατά της συμμετοχής στο διαγωνισμό της αεροπορικής εταιρείας Aeroland δηλαδή αυτή κόπηκε λόγω διακολογητικών συμμετοχής. Η Minoan λόγω τεχνικής προσφοράς.

Για τις μηνύσεις κτλ τα είπαμε σε άλλο thread τι προβλέπεται...

@nio. Οι ανάδοχοι θα έχουν την αποκλειστικότητα. Θυμήσουν το πρόστιμο της Astra που είχε φάει για προσγείωση σε (Χίο ή Σάμο) δεν θυμάμαι ακριβώς όταν το άγονο το είχε η Ολυμπιακή
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

NFEE
@nio. Οι ανάδοχοι θα έχουν την αποκλειστικότητα. Θυμήσουν το πρόστιμο της Astra που είχε φάει για προσγείωση σε (Χίο ή Σάμο) δεν θυμάμαι ακριβώς όταν το άγονο το είχε η Ολυμπιακή[/quote]
δηλαδη για να καταλαβω μια εταιρια η οποια θελει να κανει δρομολογια για καποιους αγονους προορισμους δεν μπορει?το ρωταω αυτο γιατι τα αγονα απο οτι ξερω επιδοτουνται απο την ευρωπαικη ενωση και δεν εχει λογικη απο την στιγμη που θα υπαρχει εταιρια που θα κανει τα δρομολογια δωρεαν να συνεχιζει να πληρωνει για επιδοτηση?και ετσι οπως το αντιλαμβανομαι τουλαχιστον εγω σε περιπτωση που δεν σου επιτρεπεται τιθεται και θεμα αθεμιτου ανταγωνισμου..
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

ΑΝ υπάρχει ΠΡΙΝ τον διαγωνισμό αερομεταφορέας που μπορεί να το εκτελεί τακτικά χωρίς επιδότηση τότε δεν είναι άγονο. Αν δεν υπάρχει όμως αερομεταφορέας τότε η ΥΠΑ το προκηρύσει με διάφορους όρους τακτικότητας, τιμολόγησης κτλ και φυσικά αποκλειστικότητας.

Σου αντιγράφω από την σχετική νομοθεσία (κοινοτικός κανονισμός)

Κατά παρέκκλιση από τις διατάξεις της παραγράφου 8, εάν κανένας κοινοτικός αερομεταφορέας δεν έχει αρχίσει ή δεν μπορεί να αποδείξει ότι είναι έτοιμος να αρχίσει την εκμετάλλευση βιώσιμων τακτικών αεροπορικών γραμμών σε δρομολόγιο για το οποίο έχει επιβληθεί υποχρέωση παροχής δημόσιας υπηρεσίας, το ενδιαφερόμενο κράτος μέλος μπορεί να περιορίσει την πρόσβαση στις τακτικές αεροπορικές γραμμές στο συγκεκριμένο δρομολόγιο σε ένα μόνο κοινοτικό αερομεταφορέα για μέγιστο χρονικό διάστημα τεσσάρων ετών, μετά την πάροδο του οποίου η κατάσταση πρέπει να επανεξετάζεται.

Μελέτησε προσεχτικά τον κοινοτικό κανονισμό 1008/2008 που θα βρεις εδώ κα θα απαντηθούν οι απορίες σου.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2008:293:0003:0020:EL:PDF

Εκεί αναφέρονται ουσιαστικά και οι όροι διαγωνισμών για τα άγονα. Απαντούνται ερωτήσεις πχ γιατί 100.000€ μετοχικό κεφάλαιο της MINOAN και πολλά άλλα.

ΥΓ: Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί αλλά για τα AΤΗ-JSY και ATH-ZTH η Olympic είναι ο ανάδοχος και υπογράφει σύμβαση σε λίγο
 
Top