Άγονες Γραμμές

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Η λογική λέει ότι θα κυλίσει ως εξής:
Εντός 10 ημερών (01/04) θα κατατεθούν ασφαλιστικά μέτρα τα οποία θα πρέπει να εκδικαστούν μέσα σε 30 μέρες. Ενδεχομένως να ζητηθούν και προσωρινά μέτρα τα οποία αφού κληθεί το Υπουργείο από το δικαστή, θα αποφασίσει ή όχι να εκδώσει προσωρινή διαταγή να σταματήσει ο διαγωνισμός μέχρι την οριστική απόφαση. Πάντως είναι φαουλ του Υπουργείου που δεν έχει σκεπτικό στην απόφαση. Πιστεύω θα το φάει το προστιματάκι από το δικαστήριο από 500€ μέχρι 5000€. Ψιλά γράμματα.
Το θέμα είναι ότι έχει ψωμί ακόμα...

Μία ερώτηση αν θυμάται κάποιος το ποσόν του προϋπολογισμού με ΦΠΑ όλου του διαγωνισμού.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Και προς συμπλήρωση των όσων γράφει ο christos-uoa πιο πάνω μη θεωρείτε απόλυτα τυχαίο το γεγονός ότι η απόφαση του Υπουργείου δεν έχει σκεπτικό στην απόφαση. Πολλές φορές όταν υπάρχει επιθυμία να ευνοηθεί κάποιος, και αυτό δεν είναι άμεσα εφικτό, συνιστά "πολιτική" του "δημόσιου φορέα" να βγάζει μια απόφαση η οποία να "φαντάζει" "νομότυπη", αλλά η οποία στη συνέχεια να μπορεί να προσβληθεί δια της δικαστικής οδού, οπότε το Δικαστήριο να ακυρώνει την πράξη αυτή, και πλέον "αναγκαστικά" το Υπουργείο να επαναπροκηρύσσει ή να επανεξετάζει το ζήτημα και φυσικά πολλές φορές να καταλήγει σε διαφορετική απόφαση, η οποία ωστόσο θα τυλίγεται με έναν πλήρως νομότυπο μανδύα.
Όταν πριν από μερικά χρόνια με τις χιονοπτώσεις του έτους 2003 ή 2004, είχε κλείσει το αεροδρόμιο ΕΛ.Βενιζέλος για δύο ημέρες, η ΥΠΑ και το Υπουργείο Μεταφορών ήταν υποχρεωμένοι ...για το νομότυπο της διαδικασίας να προβούν στην επιβολή προστίμου, το οποίο ξεπερνούσε το 1.000.000 ευρώ. Ωστόσο για την απόφαση αυτή και εν όψει του ύψους του επιβληθέντος προστίμου έπρεπε να είχε παρθεί με διαφορετικό τύπο, και φυσικά να καλέσει σε απολογία την ίδια τη διοίκηση του αεροδρομίου πριν την επιβολή. Δεν το έκανε, και δεν έγινε από αμέλεια. Η απόφαση προσβλήθηκε και φυσικά το Αεροδρόμιο δικαιώθηκε. Οπότε και "το περί δικαίου αίσθημα" αποκαταστάθηκε στα μάτια του κόσμου, σχετικά με την επιβολή προστίμου, εμφανίζοντας έναν υπουργό "αποφασισμένο για όλα" και η διοίκηση του αεροδρομίου δεν υπέστη ζημία, αφού με την προσφυγή στα Διοικητικά Δικαστήρια δικαιώθηκε, η δε δικαίωση πέρασε στα 'ψιλά γράμματα'. Προσωπικά για τη συγκεκριμένη υπόθεση θεωρούσα και θεωρώ ότι το Αεροδρόμιο δεν έφερε ευθύνη, γιατί όταν είχε γίνει προκήρυξη για την λειτουργία του, ρητώς αναφέρονταν ο αριθμός των εκχιονιστικών που έπρεπε αυτό να έχει, ο δε αριθμός αυτός συνέπιπτε με αυτό που πράγματι είχε. Επειδή λοιπόν προς τον τύπο θα εμφανιζόταν παράλειψη του υπουργείου στη συγγραφή υποχρεώσεων με το Αεροδρόμιο, έσπευσε να βάλει ένα πρόστιμο, να καλυφθεί η πολιτική ηγεσία, να ικανοποιήσει τον κόσμο, αλλά επιβλήθηκε με τέτοιο τρόπο που να μπορεί να καταρριφθεί δικαστικά και τελικώς όλοι να δικαιωθούν.
Το τελευταίο που γράφω είναι off topic, αλλά είναι παράδειγμα για τον τρόπο επιβολής τέτοιων προστίμων, ή λήψη εν γένει αποφάσεων που ωστόσο εκ των προτέερων η τύχη τους είναι προδιαγεγραμμένη γιατί σκοπεύουν σε άλλο αποτέλεσμα.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Μια και αναφέρθηκε αν και οφ-τόπικ πράγματι, να διευκρινίσω ότι ο βασικός λόγος που τα πρόστιμα του κλιμακίου της ΥΠΑ στο ΔΑΑ δεν μακροημερεύουν στα δικαστήρια είναι η έλλειψη του σχετικού ΠΔ που προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης (που έχει ισχύ νόμου) και ορίζει την ύπαρξη, αρμοδιότητες, διάρθρωση κλπ στο Βενιζέλος. Επίσης, δυσκολεύομαι να κατανοήσω τί θα πει "νομότυπο της διαδικασίας" όταν αυτό που κάνει η διοίκηση είναι παράνομο/αβάσιμο και το ξέρει και η ίδια. Εκτός αν ο φίλος εννοεί "για τα μάτια του κόσμου" οπότε θα μπορούσα ίσως να συμφωνήσω.

Και κάτι άλλο γενικώς (και ειδικώς): Η κάθε πράξη της διοίκησης, ιδίως όταν είναι δυσμενής για το διοικούμενο οφείλει να έχει αιτιολογία και μάλιστα σαφή και εμπεριστατωμένη. Ακόμα και ένας ΔΥ που τελείωσε το γυμνάσιο το ξέρει (πλέον) αυτό. Άρα; Είτε μιλάμε για απερίγραπτη πατάτα (άρα πολύ πιθανόν να στέκει η θεωρία συνωμοσίας) είτε πολύ απλά υπάρχει αιτιολογία απλώς δεν το έχουμε μάθει εμείς.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

spy1":mjk64k1l said:
Και προς συμπλήρωση των όσων γράφει ο christos-uoa πιο πάνω μη θεωρείτε απόλυτα τυχαίο το γεγονός ότι η απόφαση του Υπουργείου δεν έχει σκεπτικό στην απόφαση...

Φίλοι, υπάρχει σκεπτικό στην απόφαση και βρίσκεται στα πρακτικά (9 φύλλα) τα οποία δεν έχουν αναρτήσει.Το σκεπτικό της απόφασης (όσο αφορα της Μινωικες) παίζει με τις λέξεις...Σειρά τώρα έχουν τα ασφαλιστικα...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Κε αρχιλογιστά, με καμιά Ροδίτισα έμπλεξες? :D
Νομίζω πάντως ότι η τιμή των άγονων μπορεί να αλλαχθεί κατόπιν αιτήματος αεροπορικής κ συμφωνίας ΥΠΑ/υπουργείου...
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Δε ξέρω πόσο έγκυρο είναι το παρακάτω site το οποίο αναφέρει ότι πέρασε στην Olympic Air το δρομολόγιο Σύρου & Ζακύνθου

http://www.ypodomes.com/show_newsid.php?news_id=12428
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Ισχυει κανονικά οτι η ΟΑ πήρε σίγουρα αυτές τις δυο γραμμές.
Σήμερα ανοιγουν οι οικομικές προσφορές των άλλων γραμμων. Οπότε σε λίγο θα έχουμε μια εικόνα τι θα γίνει.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

Σωστα. Οι οικονομικες εχουν ανοιχτει. Η μονη διαφορα/σημειωση ειναι οτι για τις γραμμες που διεκδικουν οι Μινωικες και για τις οποιες εχουν κανει ασφαλιστικα μετρα ο διαγωνισμος ναι μεν προχωραει κανονικα αλλα δεν θα ενεργοποιηθει η συμβαση (με οποιον απο τους εναπομειναντες αναδοχους εχει μεινει στον διαγωνισμο) αν πρωτα δεν εκδικασθουν τα ασφαλιστικα μετρα των Μινωικων.
 
Re: Άγονες Γραμμές - 2012 edition

χμ, Δεν νομίζω να καθυστερήσουν κι αλλο για 14 γραμμες (τοσες θυμάμαι ότι ήταν της ΜΙΝ). Και πίστεψε με δε θα γίνει τίποτα.
 
Top