Agrinio - Dhokimio (Civil)

  • Thread starter Thread starter Kyprianos Biris
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Kyprianos Biris

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/04/2005
Μηνύματα
107
Likes
3
Περιοχή
Athens, Greece
Website
hellasga.com
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2007 14:42

Υπεγράφη από τον υπ.Οικονομίας & Οικονομικών η απόφαση με την οποία
παραχωρείται έκταση 178 στρεμμάτων του παλαιού αεροδρομίου Αγρινίου
προς το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, προκειμένου να ανεγερθούν κτηριακές
εγκαταστάσεις και άλλες υποδομές στέγασης Τμημάτων του Πανεπιστημίου
Ιωαννίνων που εδρεύουν στο Αγρίνιο.
 
Να και κατι καλο! Να δινουν αυτην την εκταση σε κατι που ''πιανει'' τοπο οπως το πανεπιστιμιο και οχι να τα χρησιμοπιουν για εκθεσεις αυτοκινιτων κλπ...
 
Είναι επειδή έχουμε πήξει στα αεροδρόμια και δε ξέρουμε τι να τα κάνουμε. Η ερώτηση που είναι αναγκαίο να γίνει είναι η εξής: πόσα δευτερευούσης σημασίας ή βοηθητικά αεροδρόμια προς ανάπτυξη διαθέτει αυτή τη στιγμή η Ευρωπαϊκή Ένωση,
Και με τι προσφερόμενες δυνατότητες αυτά διατίθενται. Αυτό μέσα σε χρόνους, υποδομές και αναγκαιότητες.

Αν εκεί βρίσκεται η ερώτηση σίγουρα η απάντηση δε βρίσκεται στη δημιουργία ενός ακόμα πανεπιστήμιου που στη συνέχεια θα πουληθεί σε κάποια θυγατρική πανεπιστημιακού λόμπι, χωρίς να θέλω φυσικά να προσβάλω τις ανάγκες των νέων να μορφωθούν και να καλλιεργηθούν.

Αλλά αν θέλανε γη γιατί δεν δίνουν 200 (diorthosi) στρέμματα πιο πάνω ή πιο κάτω αναπτύσσοντας και το αεροδρόμιο όπως έχουν κάνει σε πολλές πόλεις της Μεγάλης Βρετανίας. Το κλειστό αεροδρόμιο τους μάρανε; Να το άνοιγαν.
 
ksaderfos η Ελλαδα δεν θεωρηται μια χωρα με αναπτυγμενη αεροπορια οπως και να το κανουμε το θεμα δεν ειναι τα αεροδρομια εδω ακομα απογορευουν τις night vfr πτησεις... Για αεροδρομια ουτε λογος...Και η AOPA της ελλαδας ποση δυναμη εχει? Καμια... που να μπορει να επιβληθει για να διατιριθει το συγκεκριμενο αεροδρομιο τουλαχιστον για private flights διοτι για commercial δεν υπαρχει περιπτωση. Ας ειμαστε ρεαληστες. Δεν μπορουμε να συγκριθουμε με την UK σε καμια περιπτωση σε αυτον τον τομεα. Η UK εχει 1000δες private pilots η Ελλαδα ποσους φανταζομαι ουτε 5000? Εχεις αναλογιστει ποσα regs ειναι active στην UK και ποσα εδω? Μας λειπουν τα αεροδρομια το δεχομαι αλλα πρεπει να γινουν πολυ πιο σημαντικα πραγματα πρωτα και μετα ας υπαρχει απαιτιση για περισσοτερα αεροδρομια. Στην συγκερκιμενη περιπτωση πιστευω οτι εγινε οτι καλυτερο μπορουσε να συμβει.
 
Η αερολέσχη του Αγρινίου υφίσταται ακόμη? Που πετάει?
 
SkyHawk":2425rx6l said:
Να και κατι καλο! Να δινουν αυτην την εκταση σε κατι που ''πιανει'' τόπο οπως το πανεπιστιμιο.

Καλά αυτό θέλει μεγααάλη κουβέντα. Τα τελευταία (δέκα περίπου) χρόνια η Ελλάδα έχει γεμίσει δεκάδες τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ, τόσα... που πολλά από αυτά υπολειτουργούν ή πάνε και για κλείσιμο!

Πάντως χαλαρώστε... η έκταση για την οποία γίνεται συζήτηση είναι 178 στρ. ενώ το αεροδρόμιο καταλαμβάνει επιφάνεια 512 στρ. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για εκτάσεις εκτός της περιοχής του διαδρόμου και του δαπέδου στάθμευσης, τα οποία διατηρούνται.
 
Ladies and Gentlemen let us be vigilant…. Αν κάποιος φτιάξει πανεπιστήμιο στο Αεροδρόμιο του Αγρινίου στα 178 από τα 512 στρέμματα γης, τι τον εμποδίζει να κτίσει και τα υπόλοιπα και να καταργήσει εξ ολοκλήρου το αεροδρόμιο its self.

Εδώ στα Σπάτα έχουν αναγάγει τις πέτρες σε προϊστορικές (λες και δε το ξέραμε) με νομοθέτημα για να αποτρέψουν τις ανεγέρσεις στα πέριξ, ενώ στα Σάλωνα σφάζουν αρνιά.

Σα να λέμε πως υποθετικά πάντα κάποιος είχε τη φαεινή ιδέα να έφτιαχνε στο ελληνικό (λέμε τώρα όταν αυτό ήταν σε λειτουργία) τον διεθνή σκακιστικό σύλλογο για παιδιά και εφήβους κάτω των 18 και να του δοθεί και η άδεια να κτίσει το κεντρικό σαλόνι των παικτών στο maintenance hangar δίπλα και να του δοθεί και το δικαίωμα να παραπονιέται όποτε το engine thrust τον ενοχλεί. XAXAXAXAXA!

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΛΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ >>> ΠΑΙΖΟΥΜΕ…

ΤΣΙΠΣ… ΓΑΡΙΔΑΚΙΑ ΚΟΚΑΚΟΛΛΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣ!!!!.

Για να γίνει ένα αεροδρόμιο θέλει μια δεκαετία σε ανάλυση, μελέτη και δημιουργία υποδομών, ανάλογα το αεροδρόμιο φυσικά. Μελέτη η οποία θα δημιουργήσει αναπτυξιακό σχέδιο τριακονταετίας. Και κάποιοι αυτό θέλουν να το αναιρέσουν για μικροπολιτικές σκοπιμότητες.

Δάφνες και πικροδάφνες και μάλιστα δυτικό-ελλαδικές.

Αν γνωρίζετε την περιοχή είναι άδεια με καθιερωμένο status αεροδρομίου άσχετα αν τελεί κάτω από περίεργο (που βάλει την ανάπτυξη των τόπων) κατεστημένο. Παίρνοντας ως βάση τα σύγχρονα δεδομένα είναι πολύ δύσκολη η δημιουργία αεροδρομίων σήμερα για πολλούς και διάφορους λόγους. Για εξίσου σημαντικούς λόγους η EE επιδοτεί τα υπό ανάπτυξη αεροδρόμια αλλά και καθιερωμένα με μεγάλα κεφάλαια.

Παράδειγμα: αναζητήστε τα αναπτυξιακά προγράμματα της ΕΕ INTERREG III και CATSES, αναφορικά με τις επιδοτήσεις αεροδρομίων και Air Transportation Networks, και θα καταλάβετε για τι μιλάω.

Η Ελλάδα θα μπορούσε να έχει απορροφήσει έως και 2.000.000.000 ευρώ από την ΕΕ για ανάπτυξη αεροδρομίων, άνετα. Αλλά θέλει δουλειά και έργο και όχι τεμπελιά. Αντί αυτού κάποιοι ξεπουλούν τον πλούτο του τόπου με το πρόσχημα το πιο επίκαιρο θέμα “την παιδεία και την εκπαίδευση”.

Ρωτήστε έναν Γιαννιώτη πόσο τον ενδιαφέρει ένα πανεπιστήμιο στο Αγρίνιο κάτω από την πρυτανική ευθύνη του Παν. Ιωαννίνων. ΧΕΣΤ..΄…ΚΑΝΕ.

Το ότι υπάρχουν νομικά πολιτικά προβλήματα για τη λειτουργία αεροδρομίου δεν το αμφισβητεί κανένας. Οι διεθνείς εξελίξεις όμως τρέχουν και η στενοκεφαλιά κάποιων δε μπορεί να κρατήσει όσο λάδωμα και να πέσει, διότι δυστυχώς ή ευτυχώς οι διεθνείς ανάγκες είναι παρασάγγας πιο ισχυρές από τις τοπικές οικονομικές ανάγκες κάποιου για παράδειγμα που τις ΕΕ επιδοτήσεις που έλαβε για τα αντί-χαλαζικά έργα για τα πορτοκάλια του τα εξανέμισε στη λουλουδού.

Μπορεί να πονάει, αλλά ναι στη μάθηση, ναι στην παιδεία και ναι στην δυναμική ανάπτυξη και εδώ ρωτώ:

Μήπως η όλη διαδικασία δημιουργίας ενός πυρήνα μάθησης και έλξης γνώσης ή ανάπτυξης δεν αποτελεί μέρος της ευρύτερης διαχείρισης, καλλιέργειας και συμπεριφοράς των ατόμων που το στηρίζουν ή το “στηρίζουν”;
 
Δεν ειναι κακο...απο τη στιγμη που θελει να επεκταθει τοσο απαραιτητα το Πανεπιστημιο των Ιωαννινων.Για να υπηρχε εστω και μια μικρη ελπιδα να επαναλειτουργησει το αεροδρομιο του Αγρινιου θα επρεπε να ειχε εκφραστει εδω και αρκετα χρονια καποια πολιτικη βουληση η οποια δεν υπαρχει και συναμα στο Αγρινιο εχουν μαυρα μεσανυχτα απο αεροπορια γενικοτερα...Οπως και σε αλλες ηπειρωτικες πολεις της Πατριδας μας δυστυχως.
 
Εγώ προτείνω αφού θέλουν να κάνουν σχολή να την κάνουν αεροναυπηγικής χιχιχχι :roll: :lol: και να δοκιμάζουν κατευθείαν τις εραυνές τους :roll:
 
Top