Air Berlin

  • Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Η Etihad τράβηξε την σκανδάλη και δεν δίνει πλέον δεκάρα στην air berlin. Το δάνειο του γερμανικού κράτους είναι για να κρατήσει την εταιρεία στον αέρα τους καλοκαιρινούς μήνες ώστε να μην μείνουν χιλιάδες Γερμανοί τουρίστες στις χώρες διακοπών τους απεγκλωβισμένοι. Με το χειμερινό πρόγραμμα μάλλον η air berlin δεν θα υπάρχει πλέον (τουλάχιστον με την σημερινή της μορφή). Κρίμα :wall:

Από ΔΤ της εταιρείας:
***airberlin files for insolvency | German Government offers support | airberlin continues flight operations***

airberlin has today filed to commence insolvency proceedings under self-administration at the local District Court (Amtsgericht) of Berlin-Charlottenburg, in order to continue with the restructuring process that is already underway.
The Federal German Government, Lufthansa and other partners are supporting airberlin in its restructuring efforts. The Federal Government is supporting airberlin with a bridging loan to maintain flight operations for the long-term.

This means:
• All flights operated by airberlin and NIKI will continue as planned
• The flight schedule remains valid
• Bookings remain valid
• All flights can still be booked

Negotiations with Lufthansa and other partners regarding the acquisition of business units of airberlin are far advanced and highly promising. These negotiations may be finalised shortly.
Thomas Winkelmann, CEO of airberlin: “We are working tirelessly to achieve the best possible outcome for the company, our customers and employees, given the situation.”
The background of today’s announcement is the notification by Etihad that it no longer intends to provide airberlin with financial support.
 
Re: R.I.P. Air Berlin

Στέφος":3iiv3gaf said:
O ασθενης απεβιωσε.

Η εταιρεια εκανε σημερα στο Δικαστηριο του Berlin-Charlottenburg αιτηση για να ξεκινησει η διαδικασια πτωχευσης, χωρις εξωτερικη παρεμβαση (Insolvenzverwalter - μη με ρωτατε πως λεγεται στα ελληνικα... ΑΚΗΗΗΗΗ Hilfe! :mrgreen: )

Καλημέρα Στέφο,

ο Insolvenzverwalter στα ελληνικά είναι ο εκκαθαριστής.

Πέρα απο αυτό, είναι πράγματι κρίμα να χαθεί για πάντα αυτη η εταιρία, πόσο μάλλον όταν δημιουργείται έτσι μονοπωλιακή κατάσταση στην γερμανική εσωτερική αεροπορική αγορά.
Κρίμα είναι και για τους 8.000 και πλέον υπαλλήλους της εταιρίας (πολλοί απο αυτούς ήταν εξαίρετοι) που θα χάσουν την δουλειά τους.
Πρόβλημα θα έχουν πλέον και τα αεροδρόμια του Βερολίνου (TXL & BER -όποτε ανοίξει) και DUS τα οποία (θα) χρησιμοποιούσε η ΑΒ ως hub. Για να μην μιλήσω για τους προμηθευτές και εξωτερικούς συνεργάτες.

Σαν συχνός επιβάτης της εταιρίας έχω να πω πως θα μου λείψει. Το οτι θα χάσω τα δεκάδες χιλιάδες μίλια μου στο πρόγραμμα topbonus μαζί με τα προνόμια που αυτά συνόδευαν είναι το ένα (ελάσσων) θέμα. Το μείζον είναι ο τι χάνεται πλέον ο κύριος ανταγωνιστής απέναντι στον όμιλο της LH, πράγμα που θα νιώσουμε εμείς οι καταναλωτές στο άμεσο μέλλον, και μαζί με αυτόν η πολυφωνία στον αέρα.

Για τα πληρώματα της ΑΒ θα ευχηθώ ό τι καλύτερο για το μέλλον και να βρούν σύντομα μια νέα, ασφαλής και φιλόξενη στέγη.

ΥΓ.: Όσον αφορά το βραχυπρόθεσμο δάνειο της Ομοσπονδιακής Κυβέρνησης μέσω της KfW στο οποίο αναφέρεται ο Akis, θα πρέπει πρώτα να εγκριθεί απο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
 
Φίλε Alkyon, δεν γνωρίζω αν είχες αναφερθεί με την ίδια θέρμη και για την Ολυμπιακή όταν έκλεισε και βρεθήκαν χιλιάδες Έλληνες εργαζόμενοι χωρίς εργασία και το χειρότερο δεν έχουν πάρει ακόμη μετά από 8 ολόκληρα χρόνια την αποζημίωση απόλυσης. Φιλικά.
 
H Ryanair ανακοίνωσε ότι η πτώχευση της Air Berlin είναι συνωμοτικό κόλπο της εταιρείας με τη γερμανική κυβέρνηση και την LH, για να παραδωθεί στον όμιλο Lufthansa χωρίς τα χρέη που τη βαραίνουν, κατά παράβαση των κανονισμών της Ε.Ε.
 
CHRISTOS55":6xepcg0x said:
Φίλε Alkyon, δεν γνωρίζω αν είχες αναφερθεί με την ίδια θέρμη και για την Ολυμπιακή όταν έκλεισε και βρεθήκαν χιλιάδες Έλληνες εργαζόμενοι χωρίς εργασία και το χειρότερο δεν έχουν πάρει ακόμη μετά από 8 ολόκληρα χρόνια την αποζημίωση απόλυσης. Φιλικά.

Γιατί, είμαι απο κάπου υποχρεωμένος να το κάνω; Συγνώμη, αλλά δε βλέπω τι σχέση έχει η πτώχευση της ΑΒ με την πώληση της ΟΑ.
Αν ήθελα να αναφερθώ στους εργαζόμενους της παλιάς Ολυμπιακής, θα το είχα κάνει στο ανάλογο θέμα. Επίσης φιλικά.
 
Θα δουμε μαλλον Eurowings long-haul απο Τεγκελ-Ντιστελντορφ;
 
Ξανά φίλε Alkyon, φυσικά και δεν έχεις καμία υποχρέωση να εκφράζεσαι και να υποστηρίζεις τα συμφέροντα των Ελλήνων εργαζόμενων (προφανώς είσαι Γερμανός ή Γερμανόφιλος ή εργαζόμενος στην συγκεκριμένη εταιρεία), απλά σε διάβασα να εκφράζεσαι με θέρμη υπέρ των Γερμανών που εκείνοι έκλεισαν και την ΟΑ. Τέλος.
 
CHRISTOS55, ευτυχώς που έκλεισε η παλιά Ολυμπιακή και τελείωσε το πάρτυ των "εργαζομένων". :evil:
Να αγιάσει το χέρι όποιου το έκανε.
(OFF TOPIC)
 
CHRISTOS55 ξεκόλλα και κοίτα επιτέλους μπροστά, γμτ! Δε σε αναγκάζει κανείς να πετάξεις ή να μην πετάξεις με καμμία εταιρεία, έτσι ακριβώς και συ δεν έχεις δικαίωμα να κρίνεις κάποιον εάν έχει διαφορετική άποψη και οπτική από σένα για κάποια πράγματα! Το λένε "Δημοκρατία". Υπάρχει και το flight sim αν θες να πετάξεις με την OAW

Συγγνώμη για το off.

Φιλικά
Στέφος
 
Το κλείσιμο της εταιρίας συνοδεύεται με πολλές "συμπτώσεις" που "έτυχαν" τους τελευταίους μήνες.
- Επίσκεψη της Μέρκελ στο Άμπου Ντάμπι την άνοιξη, συνοδευόμενη απο τον CEO της LH κ. Carsten Spohr
- Συμφωνία μεταξύ LH & EY για codesharing (αχρηστεύοντας έτσι την συνεργασία της ΕΥ με την ΑΒ)
- Αλλαγή του CEO στην airberlin τον Φεβρουάριο και αναληψη της θέσης από τον κ. Thomas Winkelmann, προερχόμενο από το LH Group και πρώην CEO της Germanwings
- Μίσθωση 38 αεροσκαφών της ΑΒ στην Eurowings πριν την έναρξη της θερινής περιόδου
- Ριζική αναδιάταξη δρομολογίων και εταιρικής δομής πάνω στην αιχμή της σεζόν με κατάργηση πολλών προορισμών (παράδοση κάποιων δρομολογίων στην EW), μεταφορά όλου του τουριστικού κομματιού αποκλειστικά στην flyNiki, με ταυτόχονη μείωση προσωπικού και στόλου. Αποτέλεσμα αυτού ένα χάος μέσα στον Ιούνιο, πολλές καθυστερίσεις και ακυρώσεις πτήσεων και συνεχή αρνητικά δημοσιεύματα στον τύπο. Συνεπακόλουθο: Ραγδαία μείωση κρατήσεων
- Αλλαγή handling partner στο κύριο Hub της εταιρίας στο TXL και συνεργασία με την ανέτοιμη κατα πως φάνηκε να σηκώσει το βάρος AeroGround, με αποτέλεσμα πολλές καθυστερίσεις και ματαιώσεις πτήσεων
- Και φτάνουμε στην περασμένη Δευτέρα, όπου ανακοινώνεται η υπαγωγή της airberlin σε καθεστός εκκαθάρισης, με στόχο τη διανομή δραστηριοτήτων και περιουσιακών στοιχείων της εταιρίας σε Lufthansa, Eurowings & Easyjet

Αυτά τα δεδομένα προς το παρόν έχουν γίνει γνωστά (αν έχω ξεχάσει κάτι, παρακαλώ να συμβάλει όποιος μπορεί) στο ευρύ αεροπορικό κοινό τον τελευταίο καιρό. Στο μέλλον ίσως μάθουμε και άλλα. Οι εξελίξεις πάντως τρέχουν...

Καλημέρα σε όλους...
 
Top